S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Jeśli mam być szczery.....to single jest dla gównozjadów, taka jest prawda. Pozorna oszczędność - pierdolnik pod maską, dopiero po x czasie kazdy sie budzi z letargu że ma wóz który nadaje się....no wlasnie do czego sie nadaje ?? Z wyjebaną grodzią albo sklepaną, i z pizdy rozwiązania które wymuszają taki własnie stage. To samo się tyczy z biturbo top mount. Zbudowałem 2 takie auta i więcej niechce słyszeć o rozwiązaniach rodem z chuja.Jeżeli to ma być auto 4fun to dlaczego nie single?
Stage Dobrzańskiego jest idealny....
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
aw69 pisze:Jeśli mam być szczery.....to single jest dla gównozjadów, taka jest prawda. Pozorna oszczędność - pierdolnik pod maską, dopiero po x czasie kazdy sie budzi z letargu że ma wóz który nadaje się....no wlasnie do czego sie nadaje ?? Z wyjebaną grodzią albo sklepaną, i z pizdy rozwiązania które wymuszają taki własnie stage. To samo się tyczy z biturbo top mount. Zbudowałem 2 takie auta i więcej niechce słyszeć o rozwiązaniach rodem z chuja.Jeżeli to ma być auto 4fun to dlaczego nie single?
Stage Dobrzańskiego jest idealny....
[ D O B R Z A Ń S K I ]
uważam, ze single turbo ma sens tylko w przypadku jesli skazujesz auto na ulep tylko do dragu. Jesli chcesz miec single i jezdzic tym na codzien, to lepiej kupic jakis inny woz - np teraz duzo jezdzi rurkowców w Golfikach R porobionych na 400+, ktore starczaja na 2-3 lata a potem (getribe/motor defekt). Sam przez moment chcialem single, ale zrobiłem research z ownerami w równoleglym swiecie i konkluzja wyszla jedna - z .uja rozwiazanie to jest. Pozostalem przy BI i jest dobrze, woz dziala.
A właśnie! Czy jakiś warszawski kiler S/RS4 B5 lub podobny, nie miałby ochoty wyleczyć mnie swoim 2.7 po tuningu? (najlepiej w LPG!!!)
A właśnie! Czy jakiś warszawski kiler S/RS4 B5 lub podobny, nie miałby ochoty wyleczyć mnie swoim 2.7 po tuningu? (najlepiej w LPG!!!)
I wszystko jasne 😉, widziałem auto „Dziadka” wiec pytam, bo pod maska ładnie to ogarnięte ma. Więc można. Ale hasło „seria” zamyka temat.DobrzanskiS4B5 pisze:Pod maska ma być "seria"Miniol pisze:Jeżeli to ma być auto 4fun to dlaczego nie single?
Pytanie mam (jeśli to nie problem zadawanie takich pytań w Twoim temacie Dobrzański) Czy są jakieś turbiny które będą robiły większe moce jak K04 RS6 a będą wstawać równie wcześnie? Czy to marzenia ściętej głowy?
-
DobrzanskiS4B5
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Sa sąMiniol pisze:I wszystko jasne 😉, widziałem auto „Dziadka” wiec pytam, bo pod maska ładnie to ogarnięte ma. Więc można. Ale hasło „seria” zamyka temat.DobrzanskiS4B5 pisze:Pod maska ma być "seria"Miniol pisze:Jeżeli to ma być auto 4fun to dlaczego nie single?
Pytanie mam (jeśli to nie problem zadawanie takich pytań w Twoim temacie Dobrzański) Czy są jakieś turbiny które będą robiły większe moce jak K04 RS6 a będą wstawać równie wcześnie? Czy to marzenia ściętej głowy?
i taka 7 powinny przepuścić

[ D O B R Z A Ń S K I ]
jak można wiedzieć gdzie takie kupiłeś turbawki i ile Cię to wyniosło? czy to porobione te z rs6 c5? bo pisałeś o nich w temacie ale nie pamiętam, która to str. byłaDobrzanskiS4B5 pisze: Sa sątakie jakie mam teraz,wstaja minimalnie pózniej jak hybrydy k04 Perunturbo
i taka 7 powinny przepuścić

