
Zakup AUDI S4 B8 3.0 TFSI
-
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
Tutaj masz coś na ten temat
http://www.a5klub.pl/index.php?topic=2044.0
sam przerabiałem temat s-tronika w s4 b8
http://www.a5klub.pl/index.php?topic=2044.0
sam przerabiałem temat s-tronika w s4 b8
moj problem opisalem na forum a5 a4 .
Tak na szybko mialem problem ze zwiększonym spalaniem na postoju na D delikatne szrpnięcia pózniej brak wstecznego oraz parzystych biegów . Pojawil sie bład P17D7 ZA DUZE CISNIENIE NA SPRZEGLE 2.Po konsultacji z aso i warsztatami zajmujacymi sie s-tronikiem zapadla decyzja o wymianie duzego zestawu naprawczego oleju i filfra . Po wymianie wszystkiego przejechalem moze 20 km i znów wizyta u mechanika zlewamy olej zdejmujemy miske olejowa a tam kuku olwj czarny jak smola resztki sprzegla w oleju i misce diagnoza sprzeglo spalone i tarcze sie rozlecialy. Kolejna wymiana teraz juz mechatronika sprzeglo kompletne filtry olej i inne duperelki . UWAGA filtry zewnetrzne sa dwa rodzaje jeden nowego typu kosztyje 50 zl starego typu 1250zl.
Na necie jest opisanych duzo przypadkow ze problemy zaczynaja sie po niedlugiej wymianie oleju
Na moim przykladzie olej byl wymieniany co 60000tk a problemy zaczely sie po okolo 20000km od wymiany , cos w tym jest.
Tak na szybko mialem problem ze zwiększonym spalaniem na postoju na D delikatne szrpnięcia pózniej brak wstecznego oraz parzystych biegów . Pojawil sie bład P17D7 ZA DUZE CISNIENIE NA SPRZEGLE 2.Po konsultacji z aso i warsztatami zajmujacymi sie s-tronikiem zapadla decyzja o wymianie duzego zestawu naprawczego oleju i filfra . Po wymianie wszystkiego przejechalem moze 20 km i znów wizyta u mechanika zlewamy olej zdejmujemy miske olejowa a tam kuku olwj czarny jak smola resztki sprzegla w oleju i misce diagnoza sprzeglo spalone i tarcze sie rozlecialy. Kolejna wymiana teraz juz mechatronika sprzeglo kompletne filtry olej i inne duperelki . UWAGA filtry zewnetrzne sa dwa rodzaje jeden nowego typu kosztyje 50 zl starego typu 1250zl.
Na necie jest opisanych duzo przypadkow ze problemy zaczynaja sie po niedlugiej wymianie oleju
Na moim przykladzie olej byl wymieniany co 60000tk a problemy zaczely sie po okolo 20000km od wymiany , cos w tym jest.