Zakup AUDI S4 B8 3.0 TFSI
Zakup AUDI S4 B8 3.0 TFSI
Potrzebuje porady, opinii na temat S4 B8 3.0 TFSI. Planuje zakup pierwszej audi serii "S" i jest to powyższy model ze skrzynią automatyczną s-tronic i przejechane ma 200tyś. km. Mam pytanie czy po takim przebiegu silnik wytrzyma moją ciężką nogę i około 50tyś. km rocznie, czy eksploatacja S-ki nie jest zbyt wymagająca, typu koszty standardowych wymian, albo problemów z którym takowa "4" może się borykać... Alternatywą jest także S6 5.2 FSI z troszkę mniejszym przebiegiem 150tyś. km i TipTronic.
Z góry dziękuję za informacje. ;)
Z góry dziękuję za informacje. ;)
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
klapka w dolot czy korba lubi wyjść na spacer, wystarczy wujka google zapytaćbuba pisze:Czemu porażka? Surveyor niech coś powie bo miał dwa takieprzemek530d pisze:
v10 5.2 silnik porażka, nie ładuj się w to czasem
dokładnie, patrz za sportowym dyfrem i przy 200 dolot będzie pewnie do czyszczenia (słyszałem, że po 180tys pasuje tam zaglądnąć)
stronic jest tani w naprawie zaplanowanego fuckup, ale on występuje przy 120tys km czego sam jestem potwierdzeniem, a co potem się krzaczy tego nie wiem, ale podobno coś jest na rzeczy
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
nawet nie brud/nagar, w tych v10 na potęgę klapki się urywają, a wiadomo jak motorownia takie dary przyjmuje...buba pisze:czyszczenie i klapki to wiadomo. czyszczenie dotyczy wszystkich tfsi więc tutaj to trzeba przyjąc na klatę bo nic innego nie produkują więc wyboru nie ma. o korbach to nie wiedziałem
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt: