Panowie, Likwidacja luzu - wyjscie ze skrzyni na tył s4b6 manual, objaw jest taki - przy puszczaniu sprzegla (nowy komplet z jednomasem, docisk i tarcza z rs4, na starym dwumasie bylo to samo, myslalem ze ustapi po zmianie ale niestety nie) jest pukniecie gdzies okolo fotela kierowcy pod spodem, wał wywazony, podpora wymieniona, most regenerowany z malutkim luzem, nowe poduszki, zostal mechanizm torsena w skrzyni na ktorym luz jest dosc duzy i teraz pytanie - podobno mozna to naprawic - gdzie ? jak ? czy konieczne jest kupno nowej skrzyi z mniejszym luzem, drugie pytanie - skrzynie mozna rozpolowic - mozliwe ze caly mechanizm napedu na tyl da sie wyjac osobno - jesli tak - to czy bedzie pasowal od innej, jesli tak to od jakiej skrzyni ?
prosze o pomoc w tym temacie zebym bez sensu gratów nie kupował
[ Dodano: 2017-09-30, 09:30 ]
Sam sobie odpowiadam - ale może komuś ta wiedza się przyda, za luz odpowiedzialny był przedni mechanizm różnicowy i poluzowane łożyska na wałku który wychodzi na tył - skrzynia poszła do regeneracji - zmontowana i działa jak należy
Likwidacja luzu - wyjscie ze skrzyni na tył s4b6 manual
- schockvvave
- Posty: 108
- Rejestracja: 2017-03-27, 11:17
- Lokalizacja: Tbg/Mielec
- Płeć:
- Kontakt:
Również potwierdzam, wiedza na przyszłośc dla mnie jak juz będe musiał zwalać skrzynie po raz 3 :d A nie nalezy to do przyjemności :)
powiedz mi teraz jak zachowuje CI sie auto na jednomasie. chodzi mi o szarpania wibracje itd. czy są większe czy takie same? rożnice?
gdzie kupowaleś jednomas. ( ogólnie z tego co ja się orientowałem to do b7 całe komplety były jednomas z dociskiem i tarczą bo niby docisk i tarcza jest inna niż OEM i nie podchodzi stąd moje pytanie i zdziwienie że z rs4 podeszło), a i koncem koncow u mnie z kombinacji ze wzmocnionym dociskiem i tarcza do fabrycznej dwumasy skonczylo sie na kupnie zestawu OEM.... z czego byłem mega niezadowolony
powiedz mi teraz jak zachowuje CI sie auto na jednomasie. chodzi mi o szarpania wibracje itd. czy są większe czy takie same? rożnice?
gdzie kupowaleś jednomas. ( ogólnie z tego co ja się orientowałem to do b7 całe komplety były jednomas z dociskiem i tarczą bo niby docisk i tarcza jest inna niż OEM i nie podchodzi stąd moje pytanie i zdziwienie że z rs4 podeszło), a i koncem koncow u mnie z kombinacji ze wzmocnionym dociskiem i tarcza do fabrycznej dwumasy skonczylo sie na kupnie zestawu OEM.... z czego byłem mega niezadowolony