Likwidacja luzu - wyjscie ze skrzyni na tył s4b6 manual

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Likwidacja luzu - wyjscie ze skrzyni na tył s4b6 manual

Post autor: harm »

Panowie, Likwidacja luzu - wyjscie ze skrzyni na tył s4b6 manual, objaw jest taki - przy puszczaniu sprzegla (nowy komplet z jednomasem, docisk i tarcza z rs4, na starym dwumasie bylo to samo, myslalem ze ustapi po zmianie ale niestety nie) jest pukniecie gdzies okolo fotela kierowcy pod spodem, wał wywazony, podpora wymieniona, most regenerowany z malutkim luzem, nowe poduszki, zostal mechanizm torsena w skrzyni na ktorym luz jest dosc duzy i teraz pytanie - podobno mozna to naprawic - gdzie ? jak ? czy konieczne jest kupno nowej skrzyi z mniejszym luzem, drugie pytanie - skrzynie mozna rozpolowic - mozliwe ze caly mechanizm napedu na tyl da sie wyjac osobno - jesli tak - to czy bedzie pasowal od innej, jesli tak to od jakiej skrzyni ?

prosze o pomoc w tym temacie zebym bez sensu gratów nie kupował

[ Dodano: 2017-09-30, 09:30 ]
Sam sobie odpowiadam - ale może komuś ta wiedza się przyda, za luz odpowiedzialny był przedni mechanizm różnicowy i poluzowane łożyska na wałku który wychodzi na tył - skrzynia poszła do regeneracji - zmontowana i działa jak należy
Masta_J
Posty: 686
Rejestracja: 2014-02-08, 12:49
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: Masta_J »

Podoba mi się, że wróciłeś i napisałeś, oby tak wszyscy robili.
Masta_J

`S3 8P CS Stage4
RS6 BCY
`S6 AQJ
`S6 AAN
Awatar użytkownika
schockvvave
Posty: 108
Rejestracja: 2017-03-27, 11:17
Lokalizacja: Tbg/Mielec
Płeć:
Kontakt:

Post autor: schockvvave »

Również potwierdzam, wiedza na przyszłośc dla mnie jak juz będe musiał zwalać skrzynie po raz 3 :d A nie nalezy to do przyjemności :)

powiedz mi teraz jak zachowuje CI sie auto na jednomasie. chodzi mi o szarpania wibracje itd. czy są większe czy takie same? rożnice?

gdzie kupowaleś jednomas. ( ogólnie z tego co ja się orientowałem to do b7 całe komplety były jednomas z dociskiem i tarczą bo niby docisk i tarcza jest inna niż OEM i nie podchodzi stąd moje pytanie i zdziwienie że z rs4 podeszło), a i koncem koncow u mnie z kombinacji ze wzmocnionym dociskiem i tarcza do fabrycznej dwumasy skonczylo sie na kupnie zestawu OEM.... z czego byłem mega niezadowolony
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

na jednomasie prawie nie ma róznicy, moze minimalnie wieksze wibracje na biegu jałowym,
koło kupione u kidzia w re5pect.pl , sprzeglo oryginał z rs4 od sida
Pavel44
Posty: 41
Rejestracja: 2015-04-28, 23:46
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Pavel44 »

gdzie regenerowałeś skrzynię?
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

Pavel44 pisze:gdzie regenerowałeś skrzynię?
wrocław - chłopak robi skrzynie do rajdówek, jak potrzebne dam kontakt
Awatar użytkownika
grzopi
Posty: 158
Rejestracja: 2016-05-27, 22:58
Lokalizacja: Brzeg
Płeć:
Kontakt:

Post autor: grzopi »

Daj namiar plis bo się przyda
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

Tomek - tel.505 szesc siedem zero 539
ODPOWIEDZ