2.7tt AGB niskie doładowanie, logi; zmiana trójnika i 1,4bar

Moderatorzy: buba, Mod-Team

mgrozny
Posty: 21
Rejestracja: 2017-04-23, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

2.7tt AGB niskie doładowanie, logi; zmiana trójnika i 1,4bar

Post autor: mgrozny »

Witam.
Auto seria bez katów i po programie. Mam wrażenie, że za głośno słychać szum pod maską w czasie przyspieszania. Stawiam na nieszczelności ale wolę się upewnić.
Doładowanie na wskaźniku jedyne 0.6 bara. Zrobiłem logi na szybko i proszę o opinię. Stronka vaglog przestała działać więc znalazłem jakąś alternatywę. W trzeciej kolumnie grupy 032 wartość -7.5.

http://log.malonetuning.com/chart/34197 ... w6wAAAA%3D

http://log.malonetuning.com/chart/34196 ... jCkzkaAQAA
Ostatnio zmieniony 2017-11-06, 17:05 przez mgrozny, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Jak słyszysz ,że szumi to 95% trójnik na przepustnicy pękł.
mgrozny
Posty: 21
Rejestracja: 2017-04-23, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mgrozny »

Też mi taki wniosek chodzi po głowie. Jutro jadę po ori trójnik bo znalazłem takowy w ASO 20km ode mnie. Boję się jedynie że go wymienię i problem nie zniknie. Koszt nówki to 105 PLN. Oglądałem dzisiaj ten zamontowany i przy zaciskach widać cieniutkie pęknięcia jak na starej oponie. Komputer błędów nie pokazuje. Jeśli to nie on to jestem w ciężkiej dupie bo nigdzie w trasę nie pojadę mada faka. A plany takie były.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

ale czemu nie pojedziesz :-) uciekajace powietrze nie wyklucza mozliwosci jazdy :-) , jak nie trojnik to robic test na szczelnosc dolotu igdzies pokaze
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

jakby okazało się, że to nie to, to atakuj do mnie mam taką magiczną przejściówkę do sprawdzania szczelności i poradzimy sobie z problemem może jakoś
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Szumi szum, tez bede wymieniac juz trzeci raz trojnik... srednio wytrzymuje 20tys km u mnie
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Kamil_2.7BiT pisze:Szumi szum, tez bede wymieniac juz trzeci raz trojnik... srednio wytrzymuje 20tys km u mnie
nowy z ASO? u mnie 150tys/7lat i dalej śmiga
mgrozny
Posty: 21
Rejestracja: 2017-04-23, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mgrozny »

Nowy a ASO na daną chwilę 109 PLN. Oczywiście okazało się że to on. Ale teraz mam chyba problem w drugą stronę. Jak go zacząłem dociskać po wymianie to po szybkiej zmianie z dwójki na trójkę chwilowo wskażnik pokazuje 1,4bara. Trochę mnie to przeraziło. Dziś zrobiłem logi (3 bieg)
002+115
http://log.malonetuning.com/chart/34514 ... AAAA%3D%3D
002+118
http://log.malonetuning.com/chart/34515 ... EAAA%3D%3D

no i jak patrzę na doładowanie wszystko wygląda spoko, (jest program od kolegi bolo :) zatem robota pierwsza klasa.
Jak widać 1,2bara zadane i tak mniej więcej dmucha.

Zrobiłem jednak loga ze zmianą biegów i znowu mi pokazało 1,4bara po zmianie z dwójki na trójkę. Oto on:

115+118+002
http://log.malonetuning.com/chart/34517 ... HDUBAAA%3D

Wskazówka po zmianie biegu płynnie jedzie do 1,4 i od razu spada do 1,2. Wiem że dla seryjnych turbin to chyba nie zdrowe. Może się mylę, może czegoś nie widzę w tych logach i tu zwracam się do kolegów o rzut okiem. Komputer nie pokazuje błędów.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

aso ale okazało się że jakieś stara partia, niby są teraz jakieś poprawione...ch* wie
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Kamil_2.7BiT pisze:aso ale okazało się że jakieś stara partia, niby są teraz jakieś poprawione...ch* wie
nie ma czegoś takiego jak stara partia
jesli są poprawione to dostają nowy inny numer
nie było zmiany numeru
Obrazek
Garret
Posty: 55
Rejestracja: 2014-07-20, 20:35
Lokalizacja: wlkp
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Garret »

z trójnikami nie ma reguły, są pacjenci co wymieniają 2 razy do roku, a inni jeżdżą po 5 lat :-)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

lub kto jak go skaleczy przy montażu
Obrazek
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

SID pisze:lub kto jak go skaleczy przy montażu
Mam doładowanie 1,45 bar i jezdze juz drugi rok na tym samym.
mgrozny
Posty: 21
Rejestracja: 2017-04-23, 19:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: mgrozny »

Może by się ktoś w temacie wypowiedział. Dzięki emay :) A kontynuując ten poboczny, dopieprzanie trójnika oryginalnego opaską ile sił natura dała w łapie jest strzałem w stopę. Wystarczy rzut okiem na wewnętrzną stronę , a konkretnie na stronę od przepustnicy, żeby odkryć taką nalewkę wzdłuż której najczęściej pęka. Trochę wyobraźni i przyczyna pękania nasuwa się sama. Gdyby nie padła ostatnio strona vaglog już dawno bym przeanalizował logi i sam odpowiedział na swoje pytania. Niestety, jak na złość kiedy zacząłem wgryzać się w temat cała historia usterek z forum poszła w piz*u. Stąd moje prośby. Zatem muszę się opierać na waszym doświadczeniu.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
pawelrs6
Posty: 8
Rejestracja: 2017-09-10, 21:49
Lokalizacja: DĘBICA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelrs6 »

Witam podepnę się koledzy jakie jest ciśnienie na serii turbach 2.7BIT 250KM BES.Bo auto coś jest mulaste raz jedzie git raz do du....I jeszcze jedno pytanie jakie logi zrobić na szczelność i na turba.
BYŁO: B3 2.0 113KM,A4 B5 1.8 125KM,A6 C5 2.8 193KM.
ODPOWIEDZ