2.7tt AGB niskie doładowanie, logi; zmiana trójnika i 1,4bar
2.7tt AGB niskie doładowanie, logi; zmiana trójnika i 1,4bar
Witam.
Auto seria bez katów i po programie. Mam wrażenie, że za głośno słychać szum pod maską w czasie przyspieszania. Stawiam na nieszczelności ale wolę się upewnić.
Doładowanie na wskaźniku jedyne 0.6 bara. Zrobiłem logi na szybko i proszę o opinię. Stronka vaglog przestała działać więc znalazłem jakąś alternatywę. W trzeciej kolumnie grupy 032 wartość -7.5.
http://log.malonetuning.com/chart/34197 ... w6wAAAA%3D
http://log.malonetuning.com/chart/34196 ... jCkzkaAQAA
Auto seria bez katów i po programie. Mam wrażenie, że za głośno słychać szum pod maską w czasie przyspieszania. Stawiam na nieszczelności ale wolę się upewnić.
Doładowanie na wskaźniku jedyne 0.6 bara. Zrobiłem logi na szybko i proszę o opinię. Stronka vaglog przestała działać więc znalazłem jakąś alternatywę. W trzeciej kolumnie grupy 032 wartość -7.5.
http://log.malonetuning.com/chart/34197 ... w6wAAAA%3D
http://log.malonetuning.com/chart/34196 ... jCkzkaAQAA
Ostatnio zmieniony 2017-11-06, 17:05 przez mgrozny, łącznie zmieniany 1 raz.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
Też mi taki wniosek chodzi po głowie. Jutro jadę po ori trójnik bo znalazłem takowy w ASO 20km ode mnie. Boję się jedynie że go wymienię i problem nie zniknie. Koszt nówki to 105 PLN. Oglądałem dzisiaj ten zamontowany i przy zaciskach widać cieniutkie pęknięcia jak na starej oponie. Komputer błędów nie pokazuje. Jeśli to nie on to jestem w ciężkiej dupie bo nigdzie w trasę nie pojadę mada faka. A plany takie były.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
Nowy a ASO na daną chwilę 109 PLN. Oczywiście okazało się że to on. Ale teraz mam chyba problem w drugą stronę. Jak go zacząłem dociskać po wymianie to po szybkiej zmianie z dwójki na trójkę chwilowo wskażnik pokazuje 1,4bara. Trochę mnie to przeraziło. Dziś zrobiłem logi (3 bieg)
002+115
http://log.malonetuning.com/chart/34514 ... AAAA%3D%3D
002+118
http://log.malonetuning.com/chart/34515 ... EAAA%3D%3D
no i jak patrzę na doładowanie wszystko wygląda spoko, (jest program od kolegi bolo :) zatem robota pierwsza klasa.
Jak widać 1,2bara zadane i tak mniej więcej dmucha.
Zrobiłem jednak loga ze zmianą biegów i znowu mi pokazało 1,4bara po zmianie z dwójki na trójkę. Oto on:
115+118+002
http://log.malonetuning.com/chart/34517 ... HDUBAAA%3D
Wskazówka po zmianie biegu płynnie jedzie do 1,4 i od razu spada do 1,2. Wiem że dla seryjnych turbin to chyba nie zdrowe. Może się mylę, może czegoś nie widzę w tych logach i tu zwracam się do kolegów o rzut okiem. Komputer nie pokazuje błędów.
002+115
http://log.malonetuning.com/chart/34514 ... AAAA%3D%3D
002+118
http://log.malonetuning.com/chart/34515 ... EAAA%3D%3D
no i jak patrzę na doładowanie wszystko wygląda spoko, (jest program od kolegi bolo :) zatem robota pierwsza klasa.
Jak widać 1,2bara zadane i tak mniej więcej dmucha.
Zrobiłem jednak loga ze zmianą biegów i znowu mi pokazało 1,4bara po zmianie z dwójki na trójkę. Oto on:
115+118+002
http://log.malonetuning.com/chart/34517 ... HDUBAAA%3D
Wskazówka po zmianie biegu płynnie jedzie do 1,4 i od razu spada do 1,2. Wiem że dla seryjnych turbin to chyba nie zdrowe. Może się mylę, może czegoś nie widzę w tych logach i tu zwracam się do kolegów o rzut okiem. Komputer nie pokazuje błędów.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.
- Kamil_2.7BiT
- Posty: 158
- Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Płeć:
- Kontakt:
Może by się ktoś w temacie wypowiedział. Dzięki emay :) A kontynuując ten poboczny, dopieprzanie trójnika oryginalnego opaską ile sił natura dała w łapie jest strzałem w stopę. Wystarczy rzut okiem na wewnętrzną stronę , a konkretnie na stronę od przepustnicy, żeby odkryć taką nalewkę wzdłuż której najczęściej pęka. Trochę wyobraźni i przyczyna pękania nasuwa się sama. Gdyby nie padła ostatnio strona vaglog już dawno bym przeanalizował logi i sam odpowiedział na swoje pytania. Niestety, jak na złość kiedy zacząłem wgryzać się w temat cała historia usterek z forum poszła w piz*u. Stąd moje prośby. Zatem muszę się opierać na waszym doświadczeniu.
Było: 80 2.0 Q 84', 100 Sport 10v TQ 91', 200 20v Avant 96'. Jest: s4 b5.