RS4 Problemy? eksploatacja?

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Do "stówki" kupisz bdb auto ale tu w PL, dlatego wspominalem o mojej ex byla miesiac temu za 99 tys zl, poszla w tydzien. To byl fenomen, bo auto bylo duzo wiecej warte. Ja tam sie nie znam, w koncu b7 milem tylko 7 lat ;) prosta zasada, dobre kosztuje, nikt o zdrowych zmyslach nie odda auta tanio jesli wie ile jest warte, bywaja przypadki, gdzie ktos chce szybko sprzedac, bo np zamowil nowe i ma 5 aut, ale taki strzal pojawia sie raz na jakis czas. Edit: a to, ze jest wolniejeze od golfa gti nowego po progsie, czy golfa r, niestety taka kolej rzeczy, jesli masz duze kompleksy i bedzie Cie to wkurzac to nie auto dla Ciebie, bo zakonpleksionych to nie brakuje, jeden drugiemu chce cos udowadniac na drodze, a firmy tuningowe tylko zacieraja rece majac takich zakompleksiencow klientow ;)
darecki1981
Posty: 24
Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
Lokalizacja: Nowogard
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darecki1981 »

czyli do stówki można kupić zdrowe. I to jest moim zdaniem uczciwa cena za 10 nawet ponad letnie auto.
Nie należy jeszcze do klasyka . Auto ma być użytkowane na co dzień . Mówię musze spojrzeć na ten zółty z allegro. Chyba że ktoś jest nie daleko tej miejscowości i może zerknąć i coś o nim napisać. W tym aucie przemawia kompresor , czy to nie będzie miało wpływu w codzienną eksploatację? I czy przy kompresorze nagar w kanałach dolotowych zostanie "spowolniony osadzaniu" ? ale tutaj akurat tego się aż tak nie martwię. Patrzę na ceny hamulców czy zawieszenia, wiadomo te części należą do eksploatacyjnych , ale nie wymiwniamy na codzien. I tutaj tez az takiej tragedii nie ma.... mówię tutaj o tarczach chociażby . Wiem na co zwrócić uwagę przy oględzinach i z czego można zbijać z ceny jeżleli te elemnty sa bardzo wyeksploatowane :)
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

darecki1981 pisze:Patrze na ceny tarcz na allegro i czy to takie drogie 2000 zł na przód?
znalazłem 1600szt przód na alle, co rzeczywiście wskazywałoby że potaniały,
parę lat wstecz jak sprawdzałem przód i tył i klocki wychodziło 9 koła- za serię ofc
Awatar użytkownika
Rafal84
Posty: 383
Rejestracja: 2012-05-18, 07:54
Lokalizacja: lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rafal84 »

Swego czasu za cały komplet tarcz przód i tył + klocki dałem 12 tys zł, 11 okrazen toru poznan i do wyrzucenia ;)
darecki1981
Posty: 24
Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
Lokalizacja: Nowogard
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darecki1981 »

Czyli wszystko się zmienia i ceny też :) interesuje mnie ten żółty z kompresorem fakt przekracza mój budzet , ale czy warty . Pan twierdzi ze pod wpływem kompresora nie trzeba czyścić nagaru....?
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

no ta imola jest wchooj kosa ,ciekawe jak faktycznie to auto sie trzyma
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
rwtnt
Posty: 291
Rejestracja: 2012-01-12, 22:20
Lokalizacja: Gdańsk
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rwtnt »

Kompresor nie wiele zmieni, jeśli chodzi o osadzanie się nagaru i tak trzeba czyścić.

Z tego typu autami trzeba w polsce uważać kiedyś stał sedan rs4 z kompresorem hamulce alcon itp. gwint kw... I co hamulce stały nie do uratowania nowy set 40tys wywalone zawieszenie, opony śmietnik silnik do czyszczenia zamiast 600 koni na hamowni 500 ... Po 2 tygodniach padł kompresor. Czyli staje się to średnio opłacalne.
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Piszesz o tym eresie z lublina ?
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

chyba tylko jeden taki pomodzony rs4 b7 kompr. jest/był w pl, właśnie ten szary
swoją drogą piękny

a te kompressory lubią padać, ostatnio gość z moich rejonów taki regenerował, przekładnia kątowa mu zdechła jak dobrze pamiętam
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

2 albo 3 są. Jeden żółty jest/był niedawno do sprzedania. Drugi sportmile robił i chyba też był na sprzedaż.
przemek530d
Posty: 135
Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
Lokalizacja: a-chów/b-b
Płeć:
Kontakt:

Post autor: przemek530d »

o tym żółtym jest własnie mowa w tym wątku,

szary ze sportmile i rzeczywiście jeszcze był jakiś od pachury
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

A tak. Pachura też robił
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

żółty z Wawy - obecnie do sprzedania
popiel z Lublina trafił do Gdyni - właściciel lata do Norwegii
czarny Pachura - w użytkowaniu Poznań
Obrazek
darecki1981
Posty: 24
Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
Lokalizacja: Nowogard
Płeć:
Kontakt:

Post autor: darecki1981 »

Czy ktoś może coś powiedziec o tym żółtym? cene jaką chce to kosmos , właściciel chce by zwrocić kase za wszystkie mody. Powiedziałem otwarcie zabieraj pan ten kompresor i wracaj do serii skoro tak dobry to się sprzeda.... zamilkł.
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Jak dla mnie nie ma sensu strzępić ryja do właściciela ile to on chce za auto. Każdy sprzedaję to co chce i za ile chce...
ODPOWIEDZ