RS4 Problemy? eksploatacja?
Do "stówki" kupisz bdb auto ale tu w PL, dlatego wspominalem o mojej ex byla miesiac temu za 99 tys zl, poszla w tydzien. To byl fenomen, bo auto bylo duzo wiecej warte. Ja tam sie nie znam, w koncu b7 milem tylko 7 lat ;) prosta zasada, dobre kosztuje, nikt o zdrowych zmyslach nie odda auta tanio jesli wie ile jest warte, bywaja przypadki, gdzie ktos chce szybko sprzedac, bo np zamowil nowe i ma 5 aut, ale taki strzal pojawia sie raz na jakis czas. Edit: a to, ze jest wolniejeze od golfa gti nowego po progsie, czy golfa r, niestety taka kolej rzeczy, jesli masz duze kompleksy i bedzie Cie to wkurzac to nie auto dla Ciebie, bo zakonpleksionych to nie brakuje, jeden drugiemu chce cos udowadniac na drodze, a firmy tuningowe tylko zacieraja rece majac takich zakompleksiencow klientow ;)
-
darecki1981
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
- Lokalizacja: Nowogard
- Płeć:
- Kontakt:
czyli do stówki można kupić zdrowe. I to jest moim zdaniem uczciwa cena za 10 nawet ponad letnie auto.
Nie należy jeszcze do klasyka . Auto ma być użytkowane na co dzień . Mówię musze spojrzeć na ten zółty z allegro. Chyba że ktoś jest nie daleko tej miejscowości i może zerknąć i coś o nim napisać. W tym aucie przemawia kompresor , czy to nie będzie miało wpływu w codzienną eksploatację? I czy przy kompresorze nagar w kanałach dolotowych zostanie "spowolniony osadzaniu" ? ale tutaj akurat tego się aż tak nie martwię. Patrzę na ceny hamulców czy zawieszenia, wiadomo te części należą do eksploatacyjnych , ale nie wymiwniamy na codzien. I tutaj tez az takiej tragedii nie ma.... mówię tutaj o tarczach chociażby . Wiem na co zwrócić uwagę przy oględzinach i z czego można zbijać z ceny jeżleli te elemnty sa bardzo wyeksploatowane :)
Nie należy jeszcze do klasyka . Auto ma być użytkowane na co dzień . Mówię musze spojrzeć na ten zółty z allegro. Chyba że ktoś jest nie daleko tej miejscowości i może zerknąć i coś o nim napisać. W tym aucie przemawia kompresor , czy to nie będzie miało wpływu w codzienną eksploatację? I czy przy kompresorze nagar w kanałach dolotowych zostanie "spowolniony osadzaniu" ? ale tutaj akurat tego się aż tak nie martwię. Patrzę na ceny hamulców czy zawieszenia, wiadomo te części należą do eksploatacyjnych , ale nie wymiwniamy na codzien. I tutaj tez az takiej tragedii nie ma.... mówię tutaj o tarczach chociażby . Wiem na co zwrócić uwagę przy oględzinach i z czego można zbijać z ceny jeżleli te elemnty sa bardzo wyeksploatowane :)
Proste są dla szybkich samochodów , zakręty dla szybkich kierwoców
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
darecki1981
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
- Lokalizacja: Nowogard
- Płeć:
- Kontakt:
Kompresor nie wiele zmieni, jeśli chodzi o osadzanie się nagaru i tak trzeba czyścić.
Z tego typu autami trzeba w polsce uważać kiedyś stał sedan rs4 z kompresorem hamulce alcon itp. gwint kw... I co hamulce stały nie do uratowania nowy set 40tys wywalone zawieszenie, opony śmietnik silnik do czyszczenia zamiast 600 koni na hamowni 500 ... Po 2 tygodniach padł kompresor. Czyli staje się to średnio opłacalne.
Z tego typu autami trzeba w polsce uważać kiedyś stał sedan rs4 z kompresorem hamulce alcon itp. gwint kw... I co hamulce stały nie do uratowania nowy set 40tys wywalone zawieszenie, opony śmietnik silnik do czyszczenia zamiast 600 koni na hamowni 500 ... Po 2 tygodniach padł kompresor. Czyli staje się to średnio opłacalne.
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
przemek530d
- Posty: 135
- Rejestracja: 2013-03-11, 10:05
- Lokalizacja: a-chów/b-b
- Płeć:
- Kontakt:
-
darecki1981
- Posty: 24
- Rejestracja: 2016-11-28, 12:19
- Lokalizacja: Nowogard
- Płeć:
- Kontakt:
