S4 B5 Avant by kzychu55
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Zwrotnice do zeszlifowania oczywiście żeby tarcza weszła, uszy P&P, ale musisz dać tulejki do uszu zmniejszające otwory w zaciskach z 16 do 14mm albo kupić specjalne śruby u SID'a
18Z, tarcze 350 GL:
Felgi 18" tomason tn1 et30 i musiałem delikatnie podszlifować rogi zacisków, bo ramiona haczyły, ale to specyficzne fele, dość głęboko schodzace w środku...
18Z, tarcze 350 GL:
Felgi 18" tomason tn1 et30 i musiałem delikatnie podszlifować rogi zacisków, bo ramiona haczyły, ale to specyficzne fele, dość głęboko schodzace w środku...
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
Felga siadła w końcu jak trzeba :D


image uploader
I pytanie do Was, czy zacisk 4ro tłok od touarega na tarczy 330x32 wystaje dużo bardziej w stronę felgi od serii?


image uploader
I pytanie do Was, czy zacisk 4ro tłok od touarega na tarczy 330x32 wystaje dużo bardziej w stronę felgi od serii?
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ładnie leży 
co do wystawania zacisków to moim zdaniem seria na nowych tarczach i nowych klockach wystaje bardziej... Jeśli fele są w miarę płaskie to nie powinno być problemów, Brembosy są problematyczne od srony piasty, gdzie mają te "kanty" jeśli wrzucisz jakieśwklęsłe przy piaście fele.
U mnie jak mierzyłem to na starych seryjnych klockach i tarczach, fele tomasen TN1 wchodziły bardzo na styk, 6-tłok 18Z haczył własnie o ramiona felg od dolnej strony zacisku - na zewnątrz było dużo luzu, musiałem lekko podrezać zaciski w tych miejscach i gitarka. Z tego co patrzyłem, to 17Z 6-tłok są fabrycznie podfrezowane w tych miejscach.
Nie wiem jak 4-ro tłoki wystają - ale może moje info się przyda

co do wystawania zacisków to moim zdaniem seria na nowych tarczach i nowych klockach wystaje bardziej... Jeśli fele są w miarę płaskie to nie powinno być problemów, Brembosy są problematyczne od srony piasty, gdzie mają te "kanty" jeśli wrzucisz jakieśwklęsłe przy piaście fele.
U mnie jak mierzyłem to na starych seryjnych klockach i tarczach, fele tomasen TN1 wchodziły bardzo na styk, 6-tłok 18Z haczył własnie o ramiona felg od dolnej strony zacisku - na zewnątrz było dużo luzu, musiałem lekko podrezać zaciski w tych miejscach i gitarka. Z tego co patrzyłem, to 17Z 6-tłok są fabrycznie podfrezowane w tych miejscach.
Nie wiem jak 4-ro tłoki wystają - ale może moje info się przyda
