Mam mały problem z B5. Otóż jak jedzie się po prostej drodze to można przyspieszać, zwalniać i wszystko jest dobrze, natomiast jak auto dostanie trochę łuków, zakrętów etc i chcę mocniej przyspieszyć to na fotelu czuć, że napęd można powiedzieć „nie zazębia się” (nie wiem jak to fachowo nazwać). - jest efekt tak jak koła zębate nie są dokładnie spasowane, tylko mają luzy na trybach. Na siedzeniu czuć jakby napęd chciał się spiąć, a nie mógł. Jak delikatnie się doda gazu nie ma tego efektu, najgorzej przy mocniejszym przyspieszaniu. Dzieje się to szczególnie przy prędkościach powyżej 100km/h niezależnie czy po zredukowaniu biegu czy na aktualnym.
Przeguby nie mają luzów, skrzynia i dyfry suche. Ma ktoś pomysł gdzie co może „dogorywać” ? Skrzynia? Torsen?
Strzelanie w napędzie podczas przyspieszania.
U mnie się tak dzieje od zawsze, w szczególności, gdy puszczę gaz, a po chwili chcę go ponownie dodać. Nauczyłem się z tym jeździć i czuję kiedy ten luz wystąpi - operuję wtedy delikatnie gazem, a jak się już zazębi, to jadę normalnie.
Być może da się to jakoś usunąć, ale szkoda mi na to czasu i pieniędzy. Napędy mi nie wyją, są suche, a wózkiem nie tyrpie w trakcie jazdy.
Być może da się to jakoś usunąć, ale szkoda mi na to czasu i pieniędzy. Napędy mi nie wyją, są suche, a wózkiem nie tyrpie w trakcie jazdy.
Allroad C5 2.7T 376/536
-
- Posty: 374
- Rejestracja: 2013-04-11, 18:03
- Lokalizacja: Pulawy
- Płeć:
- Kontakt:
Ja też mam takie szarpania ale tylko jak się rozgrzeje czyli po przejechaniu ok 50 km przy przyspieszaniu strzela coś w napędach. Wymieniłem most i tylne półosie ale bez zmian. Dziś wyjmowałem torsen. Nie widac jakiegoś mocnego zuzycia olej bez opiłków. Wymieniłem łożysko na flanszy bo troche huczało i łożysko na torsenie. Ale to kompletnie nic nie dało. Nie mam pojęcia czego się jeszcze czepić. Wiele osób po wymianie torsena twierdzi ze te objawy juz nie występują.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 2017-06-12, 00:09
- Lokalizacja: gdansk
- Płeć:
- Kontakt: