Cofa zapłon, brak mocy - auto seria

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

jasne ze to bzdura
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową :-| Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2017-07-11, 11:45 przez SoloZiP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

RoberToo pisze:
luk448 pisze:A który kanał sprawdzasz?
Sprawdzałem z Kolegą chyba pomiędzy 90-93.

[ Dodano: 2017-07-07, 18:52 ]
buba pisze:RoberToo cewki wymień i świece
Nie chciałbym wymieniać czegoś co jest dobre. Jak sprawdzić czy cewka jest ok ? Jak nie ma żadnych błędów i silnik nie kuleje .
Tego nie sprawdzisz dopóki nie wymienisz wszystkich. ja sie piepszyłem i podmieniałem pojedyńczo i nic nie dawało. dopiero jak wleciał nowy komplet to problemy ustały. nie oszukujmy się że cewki nie ruszane kilku lat będą nadal sprawne.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

SoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową :-| Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?

Obrazek

Obrazek
O stary :shock: Przecież te sondy to zaraz urwiesz przy takim montażu :shock:
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

buba pisze:
SoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową :-| Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?

Obrazek

Obrazek
O stary :shock: Przecież te sondy to zaraz urwiesz przy takim montażu :shock:
+1 łosz kurva Panie wez jedz do nich niech to poprawia bo upierdolisz je w moment.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

nie spadnie przepływ na tyle, żeby zapłony cofało... nie dygaj ;-)
no ale montaż - fakt - słaby trochę...
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

A jak to fabrycznie wyglądało ma ktoś zdjęcie (wersja z 4 sondami)? Wydaje mi się że po stronie kierowcy było tak jak jest na zdjęciu, a po stronie pasażera na górze tak jak na zdjęciu jest stara ucięta sonda. Mówiłem Januszom żeby nie wiercili z boku ale Janusze lepiej wiedzo i mówili że to tak napewno było.

Gdzie szukać przyczyny wypadania zapłonu? Gdzie szukać przyczyny braku mocy? Czy jedno wiąże się z drugim? Szczegóły w pierwszym poście.
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

SoloZiP, wez sekator,jedz do Januszy i poucinaj im po paluchu.Tak bylo im pewnie prosciej dlatego tak jest zrobione.Mozesz po prostu kable od sond powyrywac jadac po nieutwardzonej drodze z jakims garbem itp. moze na diagnostyke podjedz do kogos kto te auta ogarnia zebys nie wymienial dobrych czesci na nowe.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

przeciez to nic dziwnego ze tak wspawali bo bylo wygodniej zrobic to na aucie, znakomity dostep zeby oblac :-)) , i tak widze ze plecionki masz do wymiany to zdejmij calkiem dp i przespawaj sondy wyzej
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

1. Gdzie szukać przyczyny cofania zapłonu? I co to wogóle jest?
2. Jakie ciśnienie powietrza ma wytrzymać dolot? U mnie można napompować do 0,5 bar
3. Ile dmuchają turbiny w serii w A6 (silnik BES 250 km).
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
AdrianBit
Posty: 205
Rejestracja: 2017-04-24, 22:27
Lokalizacja: Koszalin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: AdrianBit »

te sondy to drut jak w polonezie nigdy nie dalbym sobie czegos takiego wcisnac heh
s4 b5 avant
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

Jak widać Ingolstadt drutowali podobnie

Obrazek
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

jak widac sa skierowane ku gorze a nie w dol :))) no i na takiej powierzchni kata to ciezko przytrzec
Muniek_87
Posty: 59
Rejestracja: 2015-08-14, 13:26
Lokalizacja: Kraków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Muniek_87 »

A jaka temperatura w dolocie podczas pałowania?

Jak jest 50*+, to sterownik cofa zapłon.

Jeśli nie gotuje się w dolocie, to zalej dobre paliwko pod korek i obserwuj co się dzieje.

Może być PB 98, jak trafisz na świeżą partię, choć z tym ciężko. Ludzie jeżdżą przeważnie na PB 95, a 98 leży długo w zbiornikach i się kisi.
Allroad C5 2.7T 376/536
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

Muniek_87, w końcu jakieś konkrety.

Ostatnio zalewam tylko PB 98. Z logów widzę że temp w dolocie nie przekracza 40*C. Chociaż przyznam że logi robiłem w nocy poza miastem więc temperatura na zewnątrz napewno <20*C, nie wiem jak to wygląda w gorące dni. Ale skoro cofa nawet przy prawidłowej temp w dolocie to chyba nie tutaj przyczyna.

http://vaglog.pl/log-115_118_Zf6HjL.html
http://vaglog.pl/log-115_118_XX8zPo1.html
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
ODPOWIEDZ