Cofa zapłon, brak mocy - auto seria
Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nową
Gdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?




Ostatnio zmieniony 2017-07-11, 11:45 przez SoloZiP, łącznie zmieniany 1 raz.
Tego nie sprawdzisz dopóki nie wymienisz wszystkich. ja sie piepszyłem i podmieniałem pojedyńczo i nic nie dawało. dopiero jak wleciał nowy komplet to problemy ustały. nie oszukujmy się że cewki nie ruszane kilku lat będą nadal sprawne.RoberToo pisze:Sprawdzałem z Kolegą chyba pomiędzy 90-93.luk448 pisze:A który kanał sprawdzasz?
[ Dodano: 2017-07-07, 18:52 ]Nie chciałbym wymieniać czegoś co jest dobre. Jak sprawdzić czy cewka jest ok ? Jak nie ma żadnych błędów i silnik nie kuleje .buba pisze:RoberToo cewki wymień i świece
O starySoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nowąGdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?
Obrazek
Obrazek


+1 łosz kurva Panie wez jedz do nich niech to poprawia bo upierdolisz je w moment.buba pisze:O starySoloZiP pisze:Przypomniało mi się jeszcze że jak wymieniali mi sondy to nie mogli jednej odkręcić, więc ją zostawili, obok zrobili druga dziurę i wsadzili nowąGdzieś coś mi się obiło że przytkany wydech może powodować cofanie zapłonu. Czy jedna sonda może zmniejszyć przepływ na tyle żeby cofało zapłon?
Obrazek
ObrazekPrzecież te sondy to zaraz urwiesz przy takim montażu
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
A jak to fabrycznie wyglądało ma ktoś zdjęcie (wersja z 4 sondami)? Wydaje mi się że po stronie kierowcy było tak jak jest na zdjęciu, a po stronie pasażera na górze tak jak na zdjęciu jest stara ucięta sonda. Mówiłem Januszom żeby nie wiercili z boku ale Janusze lepiej wiedzo i mówili że to tak napewno było.
Gdzie szukać przyczyny wypadania zapłonu? Gdzie szukać przyczyny braku mocy? Czy jedno wiąże się z drugim? Szczegóły w pierwszym poście.
Gdzie szukać przyczyny wypadania zapłonu? Gdzie szukać przyczyny braku mocy? Czy jedno wiąże się z drugim? Szczegóły w pierwszym poście.
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
SoloZiP, wez sekator,jedz do Januszy i poucinaj im po paluchu.Tak bylo im pewnie prosciej dlatego tak jest zrobione.Mozesz po prostu kable od sond powyrywac jadac po nieutwardzonej drodze z jakims garbem itp. moze na diagnostyke podjedz do kogos kto te auta ogarnia zebys nie wymienial dobrych czesci na nowe.
A jaka temperatura w dolocie podczas pałowania?
Jak jest 50*+, to sterownik cofa zapłon.
Jeśli nie gotuje się w dolocie, to zalej dobre paliwko pod korek i obserwuj co się dzieje.
Może być PB 98, jak trafisz na świeżą partię, choć z tym ciężko. Ludzie jeżdżą przeważnie na PB 95, a 98 leży długo w zbiornikach i się kisi.
Jak jest 50*+, to sterownik cofa zapłon.
Jeśli nie gotuje się w dolocie, to zalej dobre paliwko pod korek i obserwuj co się dzieje.
Może być PB 98, jak trafisz na świeżą partię, choć z tym ciężko. Ludzie jeżdżą przeważnie na PB 95, a 98 leży długo w zbiornikach i się kisi.
Allroad C5 2.7T 376/536
Muniek_87, w końcu jakieś konkrety.
Ostatnio zalewam tylko PB 98. Z logów widzę że temp w dolocie nie przekracza 40*C. Chociaż przyznam że logi robiłem w nocy poza miastem więc temperatura na zewnątrz napewno <20*C, nie wiem jak to wygląda w gorące dni. Ale skoro cofa nawet przy prawidłowej temp w dolocie to chyba nie tutaj przyczyna.
http://vaglog.pl/log-115_118_Zf6HjL.html
http://vaglog.pl/log-115_118_XX8zPo1.html
Ostatnio zalewam tylko PB 98. Z logów widzę że temp w dolocie nie przekracza 40*C. Chociaż przyznam że logi robiłem w nocy poza miastem więc temperatura na zewnątrz napewno <20*C, nie wiem jak to wygląda w gorące dni. Ale skoro cofa nawet przy prawidłowej temp w dolocie to chyba nie tutaj przyczyna.
http://vaglog.pl/log-115_118_Zf6HjL.html
http://vaglog.pl/log-115_118_XX8zPo1.html
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.