S4b5 agb 450-500km

Moderatorzy: buba, Mod-Team

rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

glowice i tak bym musial robic,tak czy siak wyslac do przegladu,a mialem gotowe z 2,4 z jezdzacego auta wiec nie bylo sie nad czym zastanawiac,wydech to chyba wiadomo w uturbionym aucie,im flow lepszy tym lepiej nie?
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

.Nie klasyfikowalbym tego tak ze powyzej 450 ps to trzeba miec inne kolektory.Wiadomo dobrze jak sa ale to tez nie mus.Co do glowic to ze sa z jezdzacego auta to zaden wyznacznik ich sprawnosci.Sa takie przy ktorych nic nie bedziesz musial robic po zakupie a sa takie ktore wymagaja kompletnego remontu.
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

luk448 pisze:.Nie klasyfikowalbym tego tak ze powyzej 450 ps to trzeba miec inne kolektory.Wiadomo dobrze jak sa ale to tez nie mus.Co do glowic to ze sa z jezdzacego auta to zaden wyznacznik ich sprawnosci.Sa takie przy ktorych nic nie bedziesz musial robic po zakupie a sa takie ktore wymagaja kompletnego remontu.
zle ujalem,jezdzily w singlu v6 i znajomego,jako ze upaly daly znac po sobie to idzie w v8 a 2.7 sprzedal na partsy,tylko temu je kupilem,po remocie 10Kkm temu
goodwhy
Posty: 42
Rejestracja: 2013-10-16, 12:23
Lokalizacja: BP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: goodwhy »

RotS4 pisze:
goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
mozesz rozwinac mysl? dlaczego odpuszczac kolektory i glowice?
50 kucy więcej a kupę roboty, czasu, kasy i jak widziałem kilka takich projektów to prawie zawsze jakieś problemy wyjdą. Licz tak, 50km= 10 tyś w górę zależy od stanu głowic Y jaki, wydech itp. Osobiście drugi raz bym sobie odpuścił, ale mi również tłumaczono i się k*&%wa uparłem.
Awatar użytkownika
Koralgol
Posty: 53
Rejestracja: 2011-02-03, 21:08
Lokalizacja: Trójmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Koralgol »

A pomijając głowice i zostawiając seryjne, ale przy okazji wyjmowania silnika, uszczelniania, wkładania k04, robienia całego wydechu, dysponując budżetem na porządne kolektory to nie jest tak, że zdecydowania warto wymienić seryjne bo to kupa? ;-) zawsze słyszałem, że wymiana kolektorów to jeden z lepszych modów, czy nie mam racji :?:
Igor_s4
Posty: 151
Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Igor_s4 »

Przy zakładaniu k04 do agb musowo trzeba zmieniać dp czy starczy te flansze przespawac?
Grondzi
Posty: 267
Rejestracja: 2010-07-06, 15:05
Lokalizacja: Biłgoraj
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Grondzi »

Igor_s4 pisze:Przy zakładaniu k04 do agb musowo trzeba zmieniać dp czy starczy te flansze przespawac?


K03 i K04 rs4 mają takie same flanasze dp w K04 rs6 mają inne.
Igor_s4
Posty: 151
Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Igor_s4 »

Czyli k04 bez problemu podejdzie bez żadnych przeróbek do agb?
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Dolot do zrobienia tylko bo większy... :-P Reszta p&p
Igor_s4
Posty: 151
Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Igor_s4 »

Dobra temat głowic.
Szukać z 2.8 , 2.4 czy szukać całych z Agb ? Zniosą + - 450km? Mam mikropekniecia na swoich a kupiłem z 2.8 na szybkiego i okazało się że nie te co trzeba bo na 1 walki...
Awatar użytkownika
Papol
Posty: 1817
Rejestracja: 2011-12-04, 11:31
Lokalizacja: IRL
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Papol »

2.4 podobno najlepsze chyba aw kiedys opisywal
ODPOWIEDZ