S4b5 agb 450-500km
.Nie klasyfikowalbym tego tak ze powyzej 450 ps to trzeba miec inne kolektory.Wiadomo dobrze jak sa ale to tez nie mus.Co do glowic to ze sa z jezdzacego auta to zaden wyznacznik ich sprawnosci.Sa takie przy ktorych nic nie bedziesz musial robic po zakupie a sa takie ktore wymagaja kompletnego remontu.
zle ujalem,jezdzily w singlu v6 i znajomego,jako ze upaly daly znac po sobie to idzie w v8 a 2.7 sprzedal na partsy,tylko temu je kupilem,po remocie 10Kkm temuluk448 pisze:.Nie klasyfikowalbym tego tak ze powyzej 450 ps to trzeba miec inne kolektory.Wiadomo dobrze jak sa ale to tez nie mus.Co do glowic to ze sa z jezdzacego auta to zaden wyznacznik ich sprawnosci.Sa takie przy ktorych nic nie bedziesz musial robic po zakupie a sa takie ktore wymagaja kompletnego remontu.
50 kucy więcej a kupę roboty, czasu, kasy i jak widziałem kilka takich projektów to prawie zawsze jakieś problemy wyjdą. Licz tak, 50km= 10 tyś w górę zależy od stanu głowic Y jaki, wydech itp. Osobiście drugi raz bym sobie odpuścił, ale mi również tłumaczono i się k*&%wa uparłem.RotS4 pisze:mozesz rozwinac mysl? dlaczego odpuszczac kolektory i glowice?goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
A pomijając głowice i zostawiając seryjne, ale przy okazji wyjmowania silnika, uszczelniania, wkładania k04, robienia całego wydechu, dysponując budżetem na porządne kolektory to nie jest tak, że zdecydowania warto wymienić seryjne bo to kupa?
zawsze słyszałem, że wymiana kolektorów to jeden z lepszych modów, czy nie mam racji 

