2 pytania odnosnie LPG

Moderatorzy: buba, Mod-Team

SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

2 pytania odnosnie LPG

Post autor: SoloZiP »

A6 c5 2.7 bit BES Quattro Tiptronic seria 250 km sedan (w przyszlosci planowane ok 300 km)

1. Czy podszybie jest jedynym dobrym miejscem do umiejscowienia reduktora LPG?
Niektórzy twierdzą że mają w nadkolach i niby jest git i nic nie zamarza. U mnie jest problem z akumulatorem nie bardzo jest gdzie go wsadzić (w bagażniku po lewej zmieniarka po prawej tuba bose)

2. Czy cofanie zapłonu (wypadania zapłonu nie ma, brak jakichkolwiek błędów na vagu) jest przeciwskazaniem do założenia lpg? Albo może być tak że poprawnie założona i wystrojona instalka nie będzie powodować cofania zapłonu podczas jazdy na lpg?
Ostatnio zmieniony 2017-07-10, 13:40 przez SoloZiP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Ojciec ma w allroadzie LPG - tam jest jeszcze mniej miejsca...
1 reduktor PRINS w nadkolu (przewidziany na ponad 400KM), wtryski barracuda, LPGtech.
ZERO jakichkolwiek problemów i niedomagań

Ja mam w S4 B6 2 goldy, jeden w prawym (!) nadkolu, drugi prz zbiorniczku, filtr przy lewej lampie, wryski hanki złote, LPGtech. ZERO jakichkolwiek problemów i niedomagań...

Podszybie to chyba najgorsze miejsce jakie może być dla reduktora... zapowietrzanie, chłodzenie, nieszczelność powoduje zagazowanie pasażerów auta...

Umiejscowienie to na prawdę najmniejszy problem jeśli ktoś wie co montuje i jakich węży, trójników filtrów itd używa.

Jesli na benzynie są kłopoty z cofaniem i liczysz na to, że na LPG ich nie będzie to nie tędy droga... No chyba, ze cofanie to wynik zapchanych wtryskiwaczy, niedomagającej pompy paliwa albo uwalonego regulatora ciśnienia.... Ale i tak do poprawnego wystrojenia LPG potrzebna jest najpierw prawidłowa praca na benzynie...
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Do serii to możesz nawet w bagażniku założyć i będzie jeździć.

Do softu i wyżej:
1. Podszybie
2. Obok lewej lampy

Reszta będziesz płakał
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

No i mam dwie totalnie sprzeczne opinie. Generalnie w przyszłości planuje tylko program więc wyjdzie max 300-320 km i na tym raczej pozostanę.

buba, u mnie obok lewej lampy niestety nie wejdzie ponieważ:

Obrazek

Obrazek

pawelosinski83,

Nie liczę na to że LPG rozwiążę mój problem. Tylko mam wykupione wakacje na które jadę samochodem i miałem plan żeby przed wyjazdem zrobić program i założyć lpg bo byłem przekonany że wszystko jest ok lecz przy sprawdzaniu auta przed programem wyskoczyło cofanie zapłonu :/ I zastanawiam się czy mogę w takim stanie założyć LPG a dopiero później dociekać co może być przyczyną cofania zapłonu (zakładałem temat na forum ale nikt nie jest w stanie mi pomóc). Pompa paliwa i regulator był sprawdzany jest ok.

W tym allroadzie jest seryjna moc? Jadąc przykładowo 250 km/h przez kilka minut w zimie nic nie przymarza, nie ma spadków ciśnienia itp?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Spokojnie tam dwa reduktory wsadzisz. nie jesteś pierwszy który montuje lpg
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

250 allroadem nie jechał raczej nigdy, ale lekko ponad 200 bez problemu i nic nie zamarza.
Na auto z samym softem wystarczy dobry, podwójny reduktor, np KME TWIN albo KME EXTREME albo taki PRINS koło zbiorniczka. Ale seryjne graty tam trzeba trochu "uprzątnąć". Ja nie dałbym zamontować reduktorów w podszybiu. Noł łej.
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

buba, Rozmawiałem z gazownikiem który robił już kilka 2.7 T i od razu stwierdził że w niektórych reduktor można upchać koło zbiorniczka wspomagania a w innych się nie da bo siedzi tam jakaś pompa wspomagania serwa czy coś takiego, dla pewności wysłałem gazownikowi zdjęcie i stwierdził że nie ma szans tam wepchać. A może dasz mi namiar na kogoś kto to zrobi?

pawelosinski83, Ja też wołałbym żeby był w innym miejscu ale gazownik powiedział że nie robi rzeczy typu przeniesienie aku czy przestawianie gratów. A jak to jest z filtrem, jak reduktor jest w nadkolach to trzeba za każdym razem ściągać koło i nadkole żeby wymienić filtr?
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

a co to jest to okrągłe obok zbiorniczka na płyn wspomagania?
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

nie no coś Ty, elektrozawór z filtrem pod maską i filtr lotnej także, tylko reduktor skitrany ;-)
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

no ten bulbulator zepsuł cała zabawe z miejscem na parownik :-)), faktycznie albo nadkole ale tam icki.. albo pachac w podszybie, tescio ma w pasku b5 aku i parownik (fakt ze pojedynczy), sprobuj wsadzic zabawkowy aku typu 126p i do tego parownik powinien spokojnie wejsc
imhotet
Posty: 391
Rejestracja: 2016-04-15, 21:49
Lokalizacja: Strzegom
Płeć:
Kontakt:

Post autor: imhotet »

acu do bagażnika i w podszybie reduktory, wsadzisz w nadkole to pozniej bedziesz do kazdej regulacji ciśnienia sciagał nadkole do reduktora ma byc dostęp - a co do gazowania pasażerów to jak masz nieszczelny reduktor to sie go naprawia a nie wsadza w nadkole ;)
CinekGlogow
Posty: 46
Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: CinekGlogow »

Pewno niewiele pomoge bo mam S4..ale reduktor zdecydowanie lepiej zamiast golda tweena wstawic KME Extreme bo zajmuje mniej miejsca.ja taki posiadam i ogarnia 300ps bez problemu a i starczy na duzo wieksze moce

https://zapodaj.net/da0ea8ef6b867.jpg.html
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Przez przypadek przed chwilą trafiłem na temat:

to coś koło zbiorniczka wygląda jak to na obrazku:
viewtopic.php?p=104893#104893
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

pawelosinski83 pisze:Przez przypadek przed chwilą trafiłem na temat:

to coś koło zbiorniczka wygląda jak to na obrazku:
viewtopic.php?p=104893#104893
To "coś" to elektryczna pompa vacum. Ma za zadanie wspomagać hamulce gdy mamy mało podćiśnienia. Występuje TYLKO W AUTACH Z AUTOMATEM!! :-)
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
SoloZiP
Posty: 42
Rejestracja: 2015-06-13, 00:36
Lokalizacja: Lubelskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SoloZiP »

W automatach nie wszystkich to jest, miałem wcześniej 2.7 AJK w automacie i tego nie było.

Panowie mogę założyć ten gaz mając cofanie zapłonu i będzie to hulać (później oczywiście będę dociekał co jest przyczyną i postaram się poprawić)? Czy nie zakładać bo coś się posypie?
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
ODPOWIEDZ