2 pytania odnosnie LPG
2 pytania odnosnie LPG
A6 c5 2.7 bit BES Quattro Tiptronic seria 250 km sedan (w przyszlosci planowane ok 300 km)
1. Czy podszybie jest jedynym dobrym miejscem do umiejscowienia reduktora LPG?
Niektórzy twierdzą że mają w nadkolach i niby jest git i nic nie zamarza. U mnie jest problem z akumulatorem nie bardzo jest gdzie go wsadzić (w bagażniku po lewej zmieniarka po prawej tuba bose)
2. Czy cofanie zapłonu (wypadania zapłonu nie ma, brak jakichkolwiek błędów na vagu) jest przeciwskazaniem do założenia lpg? Albo może być tak że poprawnie założona i wystrojona instalka nie będzie powodować cofania zapłonu podczas jazdy na lpg?
1. Czy podszybie jest jedynym dobrym miejscem do umiejscowienia reduktora LPG?
Niektórzy twierdzą że mają w nadkolach i niby jest git i nic nie zamarza. U mnie jest problem z akumulatorem nie bardzo jest gdzie go wsadzić (w bagażniku po lewej zmieniarka po prawej tuba bose)
2. Czy cofanie zapłonu (wypadania zapłonu nie ma, brak jakichkolwiek błędów na vagu) jest przeciwskazaniem do założenia lpg? Albo może być tak że poprawnie założona i wystrojona instalka nie będzie powodować cofania zapłonu podczas jazdy na lpg?
Ostatnio zmieniony 2017-07-10, 13:40 przez SoloZiP, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Ojciec ma w allroadzie LPG - tam jest jeszcze mniej miejsca...
1 reduktor PRINS w nadkolu (przewidziany na ponad 400KM), wtryski barracuda, LPGtech.
ZERO jakichkolwiek problemów i niedomagań
Ja mam w S4 B6 2 goldy, jeden w prawym (!) nadkolu, drugi prz zbiorniczku, filtr przy lewej lampie, wryski hanki złote, LPGtech. ZERO jakichkolwiek problemów i niedomagań...
Podszybie to chyba najgorsze miejsce jakie może być dla reduktora... zapowietrzanie, chłodzenie, nieszczelność powoduje zagazowanie pasażerów auta...
Umiejscowienie to na prawdę najmniejszy problem jeśli ktoś wie co montuje i jakich węży, trójników filtrów itd używa.
Jesli na benzynie są kłopoty z cofaniem i liczysz na to, że na LPG ich nie będzie to nie tędy droga... No chyba, ze cofanie to wynik zapchanych wtryskiwaczy, niedomagającej pompy paliwa albo uwalonego regulatora ciśnienia.... Ale i tak do poprawnego wystrojenia LPG potrzebna jest najpierw prawidłowa praca na benzynie...
1 reduktor PRINS w nadkolu (przewidziany na ponad 400KM), wtryski barracuda, LPGtech.
ZERO jakichkolwiek problemów i niedomagań
Ja mam w S4 B6 2 goldy, jeden w prawym (!) nadkolu, drugi prz zbiorniczku, filtr przy lewej lampie, wryski hanki złote, LPGtech. ZERO jakichkolwiek problemów i niedomagań...
Podszybie to chyba najgorsze miejsce jakie może być dla reduktora... zapowietrzanie, chłodzenie, nieszczelność powoduje zagazowanie pasażerów auta...
Umiejscowienie to na prawdę najmniejszy problem jeśli ktoś wie co montuje i jakich węży, trójników filtrów itd używa.
Jesli na benzynie są kłopoty z cofaniem i liczysz na to, że na LPG ich nie będzie to nie tędy droga... No chyba, ze cofanie to wynik zapchanych wtryskiwaczy, niedomagającej pompy paliwa albo uwalonego regulatora ciśnienia.... Ale i tak do poprawnego wystrojenia LPG potrzebna jest najpierw prawidłowa praca na benzynie...
No i mam dwie totalnie sprzeczne opinie. Generalnie w przyszłości planuje tylko program więc wyjdzie max 300-320 km i na tym raczej pozostanę.
buba, u mnie obok lewej lampy niestety nie wejdzie ponieważ:
pawelosinski83,
Nie liczę na to że LPG rozwiążę mój problem. Tylko mam wykupione wakacje na które jadę samochodem i miałem plan żeby przed wyjazdem zrobić program i założyć lpg bo byłem przekonany że wszystko jest ok lecz przy sprawdzaniu auta przed programem wyskoczyło cofanie zapłonu :/ I zastanawiam się czy mogę w takim stanie założyć LPG a dopiero później dociekać co może być przyczyną cofania zapłonu (zakładałem temat na forum ale nikt nie jest w stanie mi pomóc). Pompa paliwa i regulator był sprawdzany jest ok.
W tym allroadzie jest seryjna moc? Jadąc przykładowo 250 km/h przez kilka minut w zimie nic nie przymarza, nie ma spadków ciśnienia itp?
buba, u mnie obok lewej lampy niestety nie wejdzie ponieważ:


pawelosinski83,
Nie liczę na to że LPG rozwiążę mój problem. Tylko mam wykupione wakacje na które jadę samochodem i miałem plan żeby przed wyjazdem zrobić program i założyć lpg bo byłem przekonany że wszystko jest ok lecz przy sprawdzaniu auta przed programem wyskoczyło cofanie zapłonu :/ I zastanawiam się czy mogę w takim stanie założyć LPG a dopiero później dociekać co może być przyczyną cofania zapłonu (zakładałem temat na forum ale nikt nie jest w stanie mi pomóc). Pompa paliwa i regulator był sprawdzany jest ok.
W tym allroadzie jest seryjna moc? Jadąc przykładowo 250 km/h przez kilka minut w zimie nic nie przymarza, nie ma spadków ciśnienia itp?
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
250 allroadem nie jechał raczej nigdy, ale lekko ponad 200 bez problemu i nic nie zamarza.
Na auto z samym softem wystarczy dobry, podwójny reduktor, np KME TWIN albo KME EXTREME albo taki PRINS koło zbiorniczka. Ale seryjne graty tam trzeba trochu "uprzątnąć". Ja nie dałbym zamontować reduktorów w podszybiu. Noł łej.
Na auto z samym softem wystarczy dobry, podwójny reduktor, np KME TWIN albo KME EXTREME albo taki PRINS koło zbiorniczka. Ale seryjne graty tam trzeba trochu "uprzątnąć". Ja nie dałbym zamontować reduktorów w podszybiu. Noł łej.
buba, Rozmawiałem z gazownikiem który robił już kilka 2.7 T i od razu stwierdził że w niektórych reduktor można upchać koło zbiorniczka wspomagania a w innych się nie da bo siedzi tam jakaś pompa wspomagania serwa czy coś takiego, dla pewności wysłałem gazownikowi zdjęcie i stwierdził że nie ma szans tam wepchać. A może dasz mi namiar na kogoś kto to zrobi?
pawelosinski83, Ja też wołałbym żeby był w innym miejscu ale gazownik powiedział że nie robi rzeczy typu przeniesienie aku czy przestawianie gratów. A jak to jest z filtrem, jak reduktor jest w nadkolach to trzeba za każdym razem ściągać koło i nadkole żeby wymienić filtr?
pawelosinski83, Ja też wołałbym żeby był w innym miejscu ale gazownik powiedział że nie robi rzeczy typu przeniesienie aku czy przestawianie gratów. A jak to jest z filtrem, jak reduktor jest w nadkolach to trzeba za każdym razem ściągać koło i nadkole żeby wymienić filtr?
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 46
- Rejestracja: 2014-09-27, 11:59
- Lokalizacja: Głogów
- Płeć:
- Kontakt:
Pewno niewiele pomoge bo mam S4..ale reduktor zdecydowanie lepiej zamiast golda tweena wstawic KME Extreme bo zajmuje mniej miejsca.ja taki posiadam i ogarnia 300ps bez problemu a i starczy na duzo wieksze moce
https://zapodaj.net/da0ea8ef6b867.jpg.html
https://zapodaj.net/da0ea8ef6b867.jpg.html
- pawelosinski83
- Posty: 642
- Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
- Lokalizacja: Wrocław
- Płeć:
- Kontakt:
Przez przypadek przed chwilą trafiłem na temat:
to coś koło zbiorniczka wygląda jak to na obrazku:
viewtopic.php?p=104893#104893
to coś koło zbiorniczka wygląda jak to na obrazku:
viewtopic.php?p=104893#104893
To "coś" to elektryczna pompa vacum. Ma za zadanie wspomagać hamulce gdy mamy mało podćiśnienia. Występuje TYLKO W AUTACH Z AUTOMATEM!!pawelosinski83 pisze:Przez przypadek przed chwilą trafiłem na temat:
to coś koło zbiorniczka wygląda jak to na obrazku:
viewtopic.php?p=104893#104893

WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
W automatach nie wszystkich to jest, miałem wcześniej 2.7 AJK w automacie i tego nie było.
Panowie mogę założyć ten gaz mając cofanie zapłonu i będzie to hulać (później oczywiście będę dociekał co jest przyczyną i postaram się poprawić)? Czy nie zakładać bo coś się posypie?
Panowie mogę założyć ten gaz mając cofanie zapłonu i będzie to hulać (później oczywiście będę dociekał co jest przyczyną i postaram się poprawić)? Czy nie zakładać bo coś się posypie?
Tak wiele pytań, tak nie wiele odpowiedzi.