S4b5 agb 450-500km

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Igor_s4
Posty: 151
Rejestracja: 2013-12-01, 15:49
Lokalizacja: Mrągowo
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Igor_s4 »

Trzeba zmieniać Dv przy mocach + - 450km?
ZbychuBt
Posty: 434
Rejestracja: 2015-01-06, 19:14
Lokalizacja: Z h...a
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ZbychuBt »

luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Mam metalowe te srebrne które są u Sida i dają rade
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

na te 450 musi byc rs6 k04??

u mnie nowki wagnery
nowe k04 rs4
korba ciut krotsza i grubsza
glowy 2.4
wtryski 630
wydech wiadomo
nowe DV rs4
pompa lepsiejsza (jeszcze nie kupiona)
wiadomo wsio w silniku uszczelnione wymienione

450 nie pyknie na takim secie?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

rs4wagon pisze:na te 450 musi byc rs6 k04??

u mnie nowki wagnery
nowe k04 rs4
korba ciut krotsza i grubsza
glowy 2.4
wtryski 630
wydech wiadomo
nowe DV rs4
pompa lepsiejsza (jeszcze nie kupiona)
wiadomo wsio w silniku uszczelnione wymienione

450 nie pyknie na takim secie?
Pyknie :-D Ja na podobnym miałem 445.
Z tym ,żę : ori glowice, wtryski 525 , i ori korby :-) ;-)
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

rs4wagon, jaka korba i z czego?A tam a 450 PS to jakis wyznacznik zła na drodze? :mrgreen: nie ma co sie tam spinac na kunie tylko robic,stroic i nic z gory nie zakladac.Juz pare aut tutaj bylo takich co to graty na 500+ a nie wydalo.Trzeba byc dobrej mysi.
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

luk448 pisze:rs4wagon, jaka korba i z czego?A tam a 450 PS to jakis wyznacznik zła na drodze? :mrgreen: nie ma co sie tam spinac na kunie tylko robic,stroic i nic z gory nie zakladac.Juz pare aut tutaj bylo takich co to graty na 500+ a nie wydalo.Trzeba byc dobrej mysi.
korba kastom na zamowienie,czajnizjum jezeli pytasz dokladnie.Cisnienia nie ma na zadne moze,tylko sam koszt turbin i kolektorów to 16K wiec byloby milo jakby choc te 450 bylo,mam tez z rs6 turbony i mysle czy nie zahybrydowac i pojsc deko dalej,aczkolwiek cisnienia nie ma zadnego,po prostu pytam z ciekawosci,wyjdzie 400 to wyjdzie,wyjdzie 450 to tez sie nie obraze
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

dobrze wiesz ze 450 peknie ;-) ,mi w seryjnym azr i ickach wagnera 440 wypluł to co mowic u Ciebie :-D
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

16vg60 pisze:dobrze wiesz ze 450 peknie ;-) ,mi w seryjnym azr i ickach wagnera 440 wypluł to co mowic u Ciebie :-D
u nie agb :(
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

a te sprzeglo Sachs Performance to te co u Andrzeja jest +15% ??
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

K4RW4S pisze:a te sprzeglo Sachs Performance to te co u Andrzeja jest +15% ??
Jak te na 600 Nm to bardzo polecam. Sprzegło chodzi jak seria bardzo komfortowo.
K4RW4S
Posty: 80
Rejestracja: 2016-06-11, 19:45
Lokalizacja: Gniezno
Płeć:
Kontakt:

Post autor: K4RW4S »

Z tego co sie orientowałem u SIDa to ponoc wygląda tak samo jak oem rs4 tylko ma inne numery i jest od sachs performance...15% mocniejsze od serii rs4 (400Nm)...to raczej nie jest 600....nie wiem już które to sprzegło :(
goodwhy
Posty: 42
Rejestracja: 2013-10-16, 12:23
Lokalizacja: BP
Płeć:
Kontakt:

Post autor: goodwhy »

Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
RotS4
Posty: 110
Rejestracja: 2017-07-07, 12:09
Lokalizacja: WAW
Kontakt:

Post autor: RotS4 »

goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
mozesz rozwinac mysl? dlaczego odpuszczac kolektory i glowice?
ghost
Posty: 252
Rejestracja: 2012-10-16, 18:55
Lokalizacja: Turek
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ghost »

goodwhy pisze:Z własnego doświadczenia, odpuść sobie kolektory wydechowe i głowice.
Z głowicami zgodzę się ,że do 450 ps można zostawić ORI ale kolektory wydechowe... :-> :-> :-D :-D Ja tak zrobiłem i 10 tys km później musiałem kupić kolektory i regenerować turbiny bo coś gorącego i metalowego wpadło na wirnik... :-P
WWW.PIMPMYBIKE.COM.PL
DIAGNOSTYKA , CHIP-TUNING , HAMOWNIA 4x4 , Serwis DPF/FAP , EGR , AdBlue SCR
ODPOWIEDZ