Wymiana klockow audi s4b6

4.2 / 3.0 / 2.9

Moderatorzy: buba, Mod-Team

adamtechnik
Posty: 45
Rejestracja: 2016-06-26, 21:43
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Wymiana klockow audi s4b6

Post autor: adamtechnik »

Witam, na wstepie przepraszam za brak polskich znakow. Przymierzam sie do wymiany klockow w mojej s4b6 (przod i tyl) Bede robil to pierwszy raz wiec chcialbym zapytac czy jest dobra dusza na tym forum, ktora powie mi na co zwrocic uwage? czy sa jakies haczyki?
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Temat w złym dziale (B5)... nie ma żadnego dziwnego know-how... standardowe zaciski przód i tył bez żadnej filozofii... Obadaj czy gumki całe :mrgreen: i tłoczki i prowadnice czy lekko chodzą i nie mają luzów i tyle.
adamtechnik
Posty: 45
Rejestracja: 2016-06-26, 21:43
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: adamtechnik »

Sory jesli pomylilem dzial. Slyszalem ze tloczki trzeba powciskac przy odkreconym zbiorniczku, wiec juz cos czego nie wiedzialem.. moze ktos cos jeszcze wie?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

jak nie masz zestawu do wciskania tłoczków to szkoda twojego czasu.
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

Od biedy to i śrubokrętem te tłoczki wciśnie ;)
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

adamtechnik pisze:...Slyszalem ze tloczki trzeba powciskac przy odkreconym zbiorniczku, wiec juz cos czego nie wiedzialem.. moze ktos cos jeszcze wie?
Tak się robi w 99% aut... i do tego najlepiej obłożyć szmatami zbiorniczek, bo może się ulać ;-)
No i jak długo nikt tam nie zaglądał to bez praski może być bardzo trudno...
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

emtees pisze:Od biedy to i śrubokrętem te tłoczki wciśnie ;)
tak. w świeżym aucie bez problemu.
Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

buba pisze:tak. w świeżym aucie bez problemu.
Nie zgodzę się, jak się regularnie dba o heble to i palcyma da się wcisnąć, nawet w nieświeżym aucie :-)
adamtechnik pisze:na co zwrocic uwage? czy sa jakies haczyki?
W B6 w zaciskach z tyłu tłoczek się wciska i wkręca jednocześnie (ręczny na lince), więc potrzebny Ci będzie przyrząd.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Przyrząd albo klucz do diaksa od tarczy też pasuje tylko trzeba kręcić i Dociskac.
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

jak woz ma ponad 10 lat to duza szansa ze zacisk sie juz utlenil w srodku i bedzie zajebisty opor przy wkrecaniu tloczka- lepiej nie robic tego na sile tylko od razu zregenerowac bo taki zacisk potem sie wiesza i nie dosc ze grzeje tarcze to zjada klocki jak zly
emtees
Posty: 87
Rejestracja: 2014-10-26, 22:50
Lokalizacja: Toruń
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emtees »

W sumie jak tak teraz na allegro patrzę to zestawy wkręcania/wciskania tłoczków kosztują od 35zł... Chyba się nie ma co pie...lić ;) Przód obstawiam, że pójdzie bez problemu i podtrzymuję, że nawet wkrętakiem by go wcisnął od biedy, ale z tyłem się bawić nie ma sensu chyba.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

ja kupiłem taki za 40zł i mam od 10 lat. zardzewiały cały ale działa. psie pieniądze a wymieniasz w kilka minut
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

No to jak ktos kupi teraz to na 10 lat mu pewnie nie starczy.Kupilem ze 2 lata temu chinskie gowno.dzialac dziala ale juz pokrzywione cale itp.kosztowalo mnie z 50 zl.Uzywam tylko dla siebie wiec bez sensu bylo kupowac cos lepszego.ALe generalnie urzadzenie sie mega sprawdza i nie trzeba sie bawic w zadne mlotki,klucze od szlifierki itp
adamtechnik
Posty: 45
Rejestracja: 2016-06-26, 21:43
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: adamtechnik »

Wymienilem przod bo na tyle jeszcze ok 6mm. Na obrazku pokazane byly tylko 2 sruby a u mnie byly 4 :) tloczek wszedl bez problemu. Bardzo dziekuje wszystkim za dyskusję. Pozdrawiam
ODPOWIEDZ