Zaciski hamulcowe : Duże, Większe i Największe

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Immo
Posty: 308
Rejestracja: 2014-01-01, 18:09
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Immo »

Ja bym się nie zdecydował na taki dystans.
Lepiej weź tarcze 400mm z S8D4/S6C7, są płytsze o 6-7mm.
H4mm3R
Posty: 7
Rejestracja: 2014-07-29, 21:57
Lokalizacja: SRC/SCZ
Płeć:
Kontakt:

Post autor: H4mm3R »

16vg60 pisze:Zrobilem przymiarki tarczy 390mm z rs6c6 do rs4 b5

jest problem bo ma za duze et i opiera sie o zwrotnice,chodzi po glowie mi wsadzenie dystansu pod tarcze + - 5mm w celu wysuniecia jej na zew.

ma prawo to dzialac ,jesli beda plaszczyzny git, jest szansa ze nie bedzie kierownica nap...,czy odpuscic temat i szukac tarczy z odpowiednim et ?


Pozdr.
Jak jest to dobrze zrobione, to nic się nie stanie.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Zakładają z większym dystansem i nic sie nie dzieje.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

16vg60 pisze:Zrobilem przymiarki tarczy 390mm z rs6c6 do rs4 b5

jest problem bo ma za duze et i opiera sie o zwrotnice,chodzi po glowie mi wsadzenie dystansu pod tarcze + - 5mm w celu wysuniecia jej na zew.

ma prawo to dzialac ,jesli beda plaszczyzny git, jest szansa ze nie bedzie kierownica nap...,czy odpuscic temat i szukac tarczy z odpowiednim et ?


Pozdr.
zakładasz piasty z RS6 C5 które są o 6mm dłuższe
ja tam mam w niebieskim RS4 i wtedy zestaw z RS6 C6 pasuje p&p
pamiętaj że poszerzy Ci to przednią oś o 12mm
Obrazek
Awatar użytkownika
16vg60
Posty: 504
Rejestracja: 2013-05-03, 19:30
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Post autor: 16vg60 »

Tarcze mam ,wiec zrobie dystans i zobacze co sie bedzie dzialo,jak bedzie lipa to rozejrze sie za tymi 400mm co Immo podal

dzieki za opinie

Pozdr.
RS4 B5 ,Brake rs6 C7,Wagner..
GOLF 4 R32 OEM
S3 8L BAM ABT IMOLA
Golf 2 RALLYE r32
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

założenie dystansu to - hamowanie i jazda z 5000-10000 tyś km po czym następuje zmęczenie materiału, naprężenia i poważne bicie
hebla nie oszukać , dystans dodatkowy pod tarczę a piastę ma krótkie życie
nie znam nikogo kto to założył i przejechał +10 000 km i nie wyjebał tego wynalazku
Obrazek
yareckiS4
Posty: 86
Rejestracja: 2016-08-28, 20:13
Lokalizacja: stąd
Płeć:
Kontakt:

Post autor: yareckiS4 »

Być może dystans ze stali narzędziowej by podolal ... Aczkolwiek to i tak gluciarstwo.
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

A czy przypadkiem set 360 z zaciskiem z A8 nie potrzebuje wlasnie dysansu odsuwajac tarcze od zwrotnicy??Z tego co pamietam to tak a znam kilka takich aut ktore smigaja na tym setupie i nic sie im nie dzieje.Jedyne co bija to inne auta spod swiatel :mrgreen:
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Hmmm Luk chyba ma rację :mrgreen: chyba nie skromnie powiem, że wiem kogo Luk ma na myśli :mrgreen: ;-)
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

SID pisze: nie znam nikogo kto to założył i przejechał +10 000 km i nie wyjebał tego wynalazku
ja znam co najmniej dwie osoby a Nosb pewnie jeszcze więcej
Jeden to chyba ze dwa lata już lata z dystansem i nic się nie dzieje. Może kwestia materiału z którego dystans jest zrobiony i stąd masz złe doświadczenia
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

No ja mam jakieś 1,5roku, zrobiłem jakieś 20kkm większość napewno emerycko więc u mnie nie miało prawa się nic zepsuć ;-)
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

Panowie, temat dlugi nie do przeczytania, pacjent s4b6 felga avus 3 18" (ori) jaki najwiekszy zacisk i tarcza sie zmiesci i zeby bylo w miare mozliwosci p&p lub z małą ilos cia przeróbek
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Przy 6 tłok tarcza 345 dystans 5mm najmniejszy a przy 8tłoku tarcza 365mm dystans 10mm... Mierzone na Avusach III 18"
harm
Posty: 39
Rejestracja: 2017-04-25, 08:19
Lokalizacja: łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: harm »

dziekuje za info - czyli bez dystansu sie nie obejdzie :(
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

bombel9 pisze:Przy 6 tłok tarcza 345 dystans 5mm najmniejszy a przy 8tłoku tarcza 365mm dystans 10mm... Mierzone na Avusach III 18"
Taka sama sytuacja przy 18" 8j et35 ultraleggera
[ D O B R Z A Ń S K I ]
ODPOWIEDZ