Świst przy lekkim dodaniu gazu

Moderatorzy: buba, Mod-Team

xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Świst przy lekkim dodaniu gazu

Post autor: xan »

Witam, jakiś czas temu zmieniłem turbiny na hybrydy i mniej więcej od tamtego czasu słyszę głośny świst przy lekkim trzymaniu gazu. Na zegarze doładowania mam wtedy od -0.4b do 0b. Jak Turbo wstanie to robi się cisza. Byłem u Bola na sprawdzeniu szczelności i układ jest szczelny. Zauważyłem też olej na dolnym wężu od prawej dv'ki. Czy może to być coś z DVką? Turbo pracuje dobrze, trzyma doładowanie i nie ma czkawek. Za wszystkie rady z góry dzięki.
Awatar użytkownika
Kamil_2.7BiT
Posty: 158
Rejestracja: 2015-10-29, 14:28
Lokalizacja: podlaskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kamil_2.7BiT »

Wg mnie jak odetkales dpki to turbo sila rzeczy jest bardziej slychac, do tego inne lozyska w turbo po tuningach i mamy swist.
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

samo wywalenie katów i założenie sport filtra "podnosi" głośność pracy turbin
ale też nie oznacza że turbo się kończy jeśli tego wcześniej nie było
Obrazek
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Ja miałem wywalone katy już przed modami i wtedy było bardziej słychać turbo ale przy dużym doładowaniu a nie na podciśnieniu. Teraz doszedł mi wydech i te hybrydy i jest odwrotnie.
Awatar użytkownika
skalarx
Posty: 746
Rejestracja: 2010-02-05, 12:34
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: skalarx »

Oby nie były chujowo zrobione hybrydy. Ja dwa razy kupiłem regenerowane turbiny w niby renomowanych i chwalonych na wszystkich forach firmach i od samego początku każdy kto ze mną jechał mówił, że karetka gdzieś jedzie. A to były moje turbiny. Przy lekkim dodawaniu gazu, przy ruszaniu, świszczały jak karetka właśnie tylko ciszej. Pierwsze nie przejechały nawet 1500km. Debile, którzy pierwsi sprzedali i zakładali mi te turbiny powiedzieli, że kawałek kolektora wpadł i upierdolił wirnik. Zadymiłem całą okolicę i wróciłem na lawecie. Co ciekawe, kolektory leżą do dzisiaj w garażu i wyglądają jak nówki. Nawet nie dzwonią i nie mają śladu jakiegokolwiek uszczerbku. Sprawdzałem kamerą inspekcyjną. Zero jakiegokolwiek pęknięcia. Nic!. Kolejne turbiny z kolejnej zajebistej firmy zachowywały się identycznie, ale pochodziły z 10kkm. Na szczęście ujebały się tak, że nie rozszczelniły łożyska ślizgowego, więc do domu dojechałem na awaryjnym ale bez dymu. Po dwóch takich samych przypadkach sądziłem, że rzeczywiście coś jest nie halo z samochodem.
W końcu kupiłem K04, sam w garażu założyłem nowe rdzenie od SIDa. Zero jakichkolwiek dziwnych dźwięków, jęków i jeździ do dzisiaj bez problemów. Jakbym wtedy wiedział tyle o tym silniku (a wymieniłem w nim prawie wszystko :-) - SID może potwierdzić ;-) ) to bym chujów do sądu pozaskarżał wszystkich!!! Ale wtedy chuja wiedziałem, więc się nie odzywałem tylko płaciłem jak baran :->

Ale się wyżyłem z rana... :lol: Lepsze niż kawa :evil: A ujebane wirniki mam na pamiątkę.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

Oby twoje słowa się nie potwierdziły u mnie :D
Awatar użytkownika
emay
Posty: 1407
Rejestracja: 2014-08-22, 10:06
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: emay »

Ja tak mam od kiedy jest wydech na pelnym przelocie. Jak zrobilem jeszcze setup w Sportmile to jeszcze bardziej to slychac. Jak matke wiozlem ostatnio to sie pytala czy to policja/ambulans ? :mrgreen:
marsab
Posty: 13
Rejestracja: 2017-01-21, 20:15
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: marsab »

potwierdzam na pełnym przelocie mam podobnie.
xan
Posty: 334
Rejestracja: 2012-05-22, 20:17
Lokalizacja: Olsztyn
Płeć:
Kontakt:

Post autor: xan »

A to mnie uspokoiliście ;) Dzięki chłopaki.
ODPOWIEDZ