
S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
Wiadomo na mokrym się nie da
Ale w normalnych warunkach wszystko się da - możesz mieć sterowanie boostem po biegach, możesz mieć odpinający się napęd jak w nowych Turbo S i właśnie GT-R, sama kwestia strojenia tego jak NM przebiega, teraz np. do GT-R'ów Dominik z Ecu Performance montuje jakąś racingową kontrolę trakcji ( zapomniałem nazwę ) komp nie odcina mocy jak idiotyczna zwykła kontrola trakcji w naszych autach tylko tak steruje mocą na poszczególne koło że auto nie jest dławione tylko przyspiesza non stop ( taka że tak powiem wirtualna szpera )....kosztuje worek kasy plus montaż itp
Oczywiście mówimy o warunkach gdzie masz mega profi semi slick gdzie masz suchy asfalt itp....wiadomo że w ulewę żadne systemy nie pomogą i nie zrobisz 1.8 sek do paki


Ale w normalnych warunkach wszystko się da - możesz mieć sterowanie boostem po biegach, możesz mieć odpinający się napęd jak w nowych Turbo S i właśnie GT-R, sama kwestia strojenia tego jak NM przebiega, teraz np. do GT-R'ów Dominik z Ecu Performance montuje jakąś racingową kontrolę trakcji ( zapomniałem nazwę ) komp nie odcina mocy jak idiotyczna zwykła kontrola trakcji w naszych autach tylko tak steruje mocą na poszczególne koło że auto nie jest dławione tylko przyspiesza non stop ( taka że tak powiem wirtualna szpera )....kosztuje worek kasy plus montaż itp
Oczywiście mówimy o warunkach gdzie masz mega profi semi slick gdzie masz suchy asfalt itp....wiadomo że w ulewę żadne systemy nie pomogą i nie zrobisz 1.8 sek do paki


...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
przestań Michał ględzić....
Tym samym potwierdzasz że niema opcji jeździć autem 2000 KM na codzien na normalnych oponach żeby była trakcja. A skoro jest kontrola trakcji która to normuje zeby auto przyspieszało a nie smaliło kapora tzn. że zdejmowana jest moc, (tutaj zerknij wyżej co napisałem) i zamyka się błędne koło :) i potwierdza się to co napisał Sztybor....
Fizyki nie oszukasz
Tym samym potwierdzasz że niema opcji jeździć autem 2000 KM na codzien na normalnych oponach żeby była trakcja. A skoro jest kontrola trakcji która to normuje zeby auto przyspieszało a nie smaliło kapora tzn. że zdejmowana jest moc, (tutaj zerknij wyżej co napisałem) i zamyka się błędne koło :) i potwierdza się to co napisał Sztybor....
Fizyki nie oszukasz
Takie mocne auta stroi się tak że im szybciej jedzie tym większą ma moc ,systemy kontroli trakcji są czasem podwojone..., Taka corvetta vtg ma około 1800-2000 koni, ale pełną moc osiąga dopiero powyżej 200km/h,na dragowym slicku i na klejonym torzesztybor pisze:nie ma k opcji :P musi byc jakas fizyczna granica.. nie wierze ze da sie normalnie jezdzic czyms co ma 2000 koni... :P

Czyli nie da się jeździć normalnie takim autem z pełną moc na cywilnej oponie, ale powyżej 250km/h już powinno to fajnie jechać i nie palić kapcia

Gtry to jest ogólnie inna liga, liczyłem to kiedyś i żeby ojebać Gtra ,w miarę normalnie ważącym s4 w manualu musisz mieć miniumum 80-100 koni więcej i dobrze zestrojoną dragową kontrole trakcji,i modlić się żeby wszystko poszło ok ze zmianą biegów, w innym wypadku niema się co ośmieszać...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Z tym zdejmowaniem mocy i kontrolą trakcji to mi chodziło że w normalnych autach z mojego punktu widzenia ESP mocno ogranicza auto tzn tak mi się wydaje
ucina i koniec...a w tym co montuje Dominik z Ecu nie ma tego efektu auto nie jest dławione...ale o szczegóły trzeba by pytać jego jak to działa na jakiej zasadzie itp
Sam wiesz że technika się rozwija...kiedyś się gadało że 400 KM 2.7 BiT ciężko ogarnąć na drodze a teraz ludzie latają na codzień autami po 800 KM oczywiście nie ma ich na pęczki ale są takie ananasy
Teraz większość wyścigów to ze startu lotnego i tam wyżej wymienione GTry jadą od razu wiadomo że z zatrzymanego były by deko większe problemy
Podsumowując chciałbym mieć takie problemy hehe
[/code]

Sam wiesz że technika się rozwija...kiedyś się gadało że 400 KM 2.7 BiT ciężko ogarnąć na drodze a teraz ludzie latają na codzień autami po 800 KM oczywiście nie ma ich na pęczki ale są takie ananasy

Teraz większość wyścigów to ze startu lotnego i tam wyżej wymienione GTry jadą od razu wiadomo że z zatrzymanego były by deko większe problemy
Podsumowując chciałbym mieć takie problemy hehe


...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt: