S4 B5 2.7 sedan by [DOBRZAŃSKI]

Moderatorzy: buba, Mod-Team

DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

To już są chore cyfry :mrgreen: jak tym jeździć hehe
[ D O B R Z A Ń S K I ]
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Sid inny biały ma 1200 + ten akurat miał mniej niż 1200 ;-) wystarczy okolice 1000 lub ciut ponad 1000 aby takie czasy robić ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

Jaka jest granica zeby taki potwor mial trakcje? 400 koni na koło?
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

w gtr czy S4 b5?
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

nie no mi chodzi w GTR że koło 1000 KM lub ciut ponad żeby robić 4.0 sek 100-200 ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

buba pisze:w gtr czy S4 b5?
W obydwu jesli wiesz..
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

sztybor pisze:
buba pisze:w gtr czy S4 b5?
W obydwu jesli wiesz..
nie ma granicy. limitem są $$$
sztybor
Posty: 368
Rejestracja: 2014-03-13, 22:15
Lokalizacja: NL/AAR
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sztybor »

nie ma k opcji :P musi byc jakas fizyczna granica.. nie wierze ze da sie normalnie jezdzic czyms co ma 2000 koni... :P
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Wiadomo na mokrym się nie da :-P

Ale w normalnych warunkach wszystko się da - możesz mieć sterowanie boostem po biegach, możesz mieć odpinający się napęd jak w nowych Turbo S i właśnie GT-R, sama kwestia strojenia tego jak NM przebiega, teraz np. do GT-R'ów Dominik z Ecu Performance montuje jakąś racingową kontrolę trakcji ( zapomniałem nazwę ) komp nie odcina mocy jak idiotyczna zwykła kontrola trakcji w naszych autach tylko tak steruje mocą na poszczególne koło że auto nie jest dławione tylko przyspiesza non stop ( taka że tak powiem wirtualna szpera )....kosztuje worek kasy plus montaż itp

Oczywiście mówimy o warunkach gdzie masz mega profi semi slick gdzie masz suchy asfalt itp....wiadomo że w ulewę żadne systemy nie pomogą i nie zrobisz 1.8 sek do paki ;-) ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

przestań Michał ględzić....
Tym samym potwierdzasz że niema opcji jeździć autem 2000 KM na codzien na normalnych oponach żeby była trakcja. A skoro jest kontrola trakcji która to normuje zeby auto przyspieszało a nie smaliło kapora tzn. że zdejmowana jest moc, (tutaj zerknij wyżej co napisałem) i zamyka się błędne koło :) i potwierdza się to co napisał Sztybor....

Fizyki nie oszukasz
Obrazek
lukfk
Posty: 171
Rejestracja: 2014-04-18, 08:18
Lokalizacja: z nikąd
Kontakt:

Post autor: lukfk »

sztybor pisze:nie ma k opcji :P musi byc jakas fizyczna granica.. nie wierze ze da sie normalnie jezdzic czyms co ma 2000 koni... :P
Takie mocne auta stroi się tak że im szybciej jedzie tym większą ma moc ,systemy kontroli trakcji są czasem podwojone..., Taka corvetta vtg ma około 1800-2000 koni, ale pełną moc osiąga dopiero powyżej 200km/h,na dragowym slicku i na klejonym torze :-)
Czyli nie da się jeździć normalnie takim autem z pełną moc na cywilnej oponie, ale powyżej 250km/h już powinno to fajnie jechać i nie palić kapcia ;-)

Gtry to jest ogólnie inna liga, liczyłem to kiedyś i żeby ojebać Gtra ,w miarę normalnie ważącym s4 w manualu musisz mieć miniumum 80-100 koni więcej i dobrze zestrojoną dragową kontrole trakcji,i modlić się żeby wszystko poszło ok ze zmianą biegów, w innym wypadku niema się co ośmieszać...
WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Z tym zdejmowaniem mocy i kontrolą trakcji to mi chodziło że w normalnych autach z mojego punktu widzenia ESP mocno ogranicza auto tzn tak mi się wydaje ;-) ucina i koniec...a w tym co montuje Dominik z Ecu nie ma tego efektu auto nie jest dławione...ale o szczegóły trzeba by pytać jego jak to działa na jakiej zasadzie itp

Sam wiesz że technika się rozwija...kiedyś się gadało że 400 KM 2.7 BiT ciężko ogarnąć na drodze a teraz ludzie latają na codzień autami po 800 KM oczywiście nie ma ich na pęczki ale są takie ananasy ;-)

Teraz większość wyścigów to ze startu lotnego i tam wyżej wymienione GTry jadą od razu wiadomo że z zatrzymanego były by deko większe problemy

Podsumowując chciałbym mieć takie problemy hehe ;-) ;-) [/code]
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Ale się porobiło :mrgreen:
[ D O B R Z A Ń S K I ]
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

Dobrzanskis4b6 pisze:Ale się porobiło :mrgreen:
tak zrobiłeś sobie fajną furę a oni Ci piszą w temacie że generalnie jak byś miał 1000 - 1200 koni to była by fajniejsza... :mrgreen:
ja tego nie sprzątam :)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Jigsaw
Posty: 590
Rejestracja: 2010-02-02, 16:05
Lokalizacja: ...
Kontakt:

Post autor: Jigsaw »

Hehehe dobra koniec 8-)

Dobrzański kiedy przelot z GT-R ? ;-)
...Każda godzina nocy to godzina szczytu...
Zablokowany