Witam, czy w s4 b5 polift mozna zamontowac jarzmo Rs4 b5, tarcze 312mm i zostawic zacisk s4? Poprawi to hamowanie tylu? Druga sprawa: Czy zamienniki ori Rs' owych jarzm firmy TRW zdadza egzamin? Nie jest to firma "krzak" a sa duzo tansze niz oem ;)
zamiennika TRW RS4 juz nie kupisz, chyba ze coś się pojawiło na dniach
zacisk S4 bedzie pasował w miejsce RS4 (ale RS4 zacisk ma ciut większą średnice tłoku)
SID pisze:zamiennika TRW RS4 juz nie kupisz, chyba ze coś się pojawiło na dniach
zacisk S4 bedzie pasował w miejsce RS4 (ale RS4 zacisk ma ciut większą średnice tłoku)
Twoim kombinowaniem - będzie to pasować
Kombinacji jednak nie bedzie bo udalo sie kupic caly set z RS4 :D
Pytanie tylko od czego oprocz RS4 da sie dopasowac oslony metalowe tarcz? Nie bylo w komplecie a od S4 256mm chyba za male beda.
Zacisk z Audi RS, praktycznie nowy, nieokurzony, brak pyłów etc. lakier oryginalny. Przy piaskowaniu szpachla wyłazi spod lakieru :D nie ma to jak jakość fabryki ;)
Panowie szybkie pytanko odnosnie tylnych zwrotnic z s4 b5 polift
czy to te same zwrotnice co np a4 b5 polift quattro ? potrzebuje do przymiarek zacisku
SID pisze:wiele hebli przeszło przez moje dłonie ale te zaciski są bardzo ciekawe
AUDI Q7 2016 pod tarcze 400x40mm
Zaciski są mega lekkie a zarazem wielkie ! , obsługują tarcze 360-420mm, mają wielki klocek o małym łuku
Mają adaptery już nowego typu : czyli zwrotnice w VW autach od 2016r mają już dalej wysunięte uszy mocujące, daje to około 10-15mm różnicy mniej niż w poprzednich modelach do 2016r
Więc na OEM adapterach prawie pasują p&p pod tarcze 365-385mm (zaciski 6-tłok z nowej S4 B9 350mm siadają p&p w S4 B5 na tarczy 330mm !)
Są szczupłe z każdej strony = mniej problemów z rozmiarem felg. ObrazekObrazek