S4B5 Prnit

Moderatorzy: buba, Mod-Team

prnit
Posty: 195
Rejestracja: 2013-11-08, 16:24
Lokalizacja: Wawa
Płeć:
Kontakt:

S4B5 Prnit

Post autor: prnit »

Hejka
Tytułem wstępu
Miałem już różne autka z serii S typu S2, S4B6, S6C5, było też Evo 9 i inne wynalazki, nigdy jednak nie miałem 4xxKM tym bardziej 5xx KM dlatego zdecydowałem się że kupuje 2,7TT i spróbujemy osiągnąć takie cyferki, auto z przeznaczeniem na lekkie upalanko i jazdę po bułki.
Wiem też że przy dzisiejszych potworach z dwussprzęgłowymi skrzyniami i 700KM na ulicę nie mam czego szukać ale nie taki był cel modyfikacji, autko już daje banana na twarzy przy 400KM a przy 500 będzie już wesoło, prawdopodobnie jak wszystko będzie ok i zabraknie mocy, auto będzie grzebane dalej bo po to zostało kupione.

MODEL: Audi S4 lift 99rok, szwajcar, kupione na początku 2016 roku, przejechałem nim może 200km i właściwie nawet bez przerejestrowania wstawione na modyfikacje. Części kolekcjonowałem bez pośpiechu dlatego wszystko zajęło właściwie rok.

Modyfikacje
Silnik: 2,7 Seria, po pełnym przeglądzie i wymianie wszystkich newralgicznych rzeczy, uszczelek, pasków itd świece rs4, Pompa 044 w baku, wtryski 550cm

Modyfikacje głowicy: Głowica od Audi 2,8 po pełnym przeglądzie i regeneracji

Modyfikacje bloku: Seria

Układ dolotowy: Oryginał, wkładka K&N

Układ wydechowy: Turbiny Audi RS6C5, modyfikacje gruszek i mocowań, downpipe oryginał z usuniętym środkiem, dalej wydech przelotowy cały z kwasówki

Elektronika: Seria

Układ chłodzenia: IC centralny zamiast SMIC, IC od Sidmotorsport, 19 rzędowa chłodnica oleju

Układ napędowy: Sprzęgło RS4 z nabitym kevlarem, skrzynia 6 biegowa seria

Zawieszenie: Springi KW i Amortyzatory Koni z regulowaną twardością

Hamulce: Przód Brembo 6 tłok tarcza 350 nacinana, zaciski po pełnej regeneracji, cały nowy zestaw

Wygląd: Pełna seria, felgi 18'' ala RS4 style

Moc po pierwszym strojeniu 414KM i 550nM, obecnie 390KM na dotarcie, planowane kolejne strojenie jak zrobi się cieplej na ok 480-500KM

Plany: Dopracowanie szczegółów, jakieś car audio, mocne czyszczenie i detailing, odnowa felg (w tym tygodniu) itd

PODZIĘKOWANIA ZA SUPER WYKONANĄ PRACĘ!!!: Cała modyfikacja wykonana w warsztacie Adama Ziółkowskiego ul. Radzymińska 65,Warszawa, Strojenie Syncar Synek Szymański Grodzisk Mazowiecki, Części i pomoc w ich wyborze super kontakt Tel i Email SidMotorsport.

Zdjęcie gotowego autka
Obrazek

I trochę więcej zdjęć z budowy
klik
S8 D4
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

No to dawaj na spoty :)
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

gratulacje, chętnie zobaczę "na żywo" ;-)
Awatar użytkownika
gustav
Posty: 301
Rejestracja: 2013-10-24, 16:27
Lokalizacja: Biała Podl
Płeć:
Kontakt:

Post autor: gustav »

Fuza zacna ale coś tam spasowanie zderzaka nie leży jak powinno no ale przy takim kulerze :D
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
Awatar użytkownika
zibun
Posty: 19
Rejestracja: 2011-04-25, 20:14
Lokalizacja: polska
Płeć:
Kontakt:

Post autor: zibun »

Fajna fura :-D suszarki tez zacne :lol:
Audi s2,s3,s4
rs4wagon
Posty: 254
Rejestracja: 2013-09-05, 10:03
Lokalizacja: tbu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: rs4wagon »

fajnie sie prezenci,deko malo fotek co by oko pocieszyc,ale wyglada najs!
ODPOWIEDZ