jak szybko wyjac skrzynie biegów s4b5 ?

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

no rzeznik ten samochod ;p w becie czy hondzie przez ten czas mialem juz wyjeta skrzynie ;-) 1.2h

no ale nic chcialem taki woz to teraz musze sie przy nim nauczyc grzebac:D

najgorszy jak zawsze przy takich rzeczach jest LPG bo jest wszedzie tam gdzie byc go nie powinno i utrudnia dostep :-), jutro jakies kolejne foty i mam nadzieje potem uda sie skleic "zrob to sam"
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Bardzo fajny temat, dlatego że mnie też to czeka za chwilę. Swoją drogą jestem mega zawiedziony sprzęgłem clutch masters FX 400 . Nigdy więcej takiego sprzęgła. Przejechalo półtora roku jakieś 2000 km i rozlecialo się lozysko oporowe. . . Ktoś wie od czego dopasować takie lozysko ?? Bo jest trochę inne niż seryjne. No i mam zamiar pozbyć się spieku i założyć zwykła tarcze. Bo drgania przy ruszania chca mi zniszczyć auto . . .
??
mik-17
Posty: 628
Rejestracja: 2010-11-13, 23:50
Lokalizacja: Opole
Płeć:
Kontakt:

Post autor: mik-17 »

vwmariusz pisze:Bardzo fajny temat, dlatego że mnie też to czeka za chwilę. Swoją drogą jestem mega zawiedziony sprzęgłem clutch masters FX 400 . Nigdy więcej takiego sprzęgła. Przejechalo półtora roku jakieś 2000 km i rozlecialo się lozysko oporowe. . . Ktoś wie od czego dopasować takie lozysko ?? Bo jest trochę inne niż seryjne. No i mam zamiar pozbyć się spieku i założyć zwykła tarcze. Bo drgania przy ruszania chca mi zniszczyć auto . . .
Zwykłe łożysko pasuje.
Założyłeś FXa na dwumas czy jednomas?
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Lekki Jednomas taki jak u Sida w sklepie, ze stali narzedziowej. A co do łożyska to te od Fxa jest dłuższe bo docisk jest jak by bardziej płaski ,więc zwykle nie wydaje mi się aby podeszlo.😡
??
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Fxa trzeba wyczuc przy ruszaniu i problem szarpania prawie znika.Nie od dzis wiadomo ze lozysko od fxa jest slabe.Ja ostatno tez zmienialem na inne bo ori od fxa sie wysypalo.
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Jakie inne ? Podziel się. A co do wyczucia to oczywiście że idzie. Wystarczy troszeczkę więcej gazu dać ok 1300 obr, ale wtedy spiek i reszta ( docisk i kolo) się od razu niemiłosiernie zużywa. A z wolnych obrotów bez użycia gazu po mieście to jakieś nieporozumienie..... I nic tu da wyuczenie jak nie dodasz gazu...
??
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

No ale takie uroki spieka i jednomasu.Nic nowego.Przypomnij mi sie na PW jutro to zobacze co i jak.
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Spokoo dziękować 😊😊
??
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

nieprawda, mialem jednomas valeo i zadnych problemow nie bylo z ruszaniem (myslalem ze to ori), natomist odchudzone sztywne kolo rodzi juz problemy z ruszaniem :)))= lozysko moze zostac ori, pomierz odleglosci i przerob lape wysprzeglika o wymagana wielkosc, akurat ten temat to zaden problem
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Aha. . . Atom nie zamierzam nic przerabiać w RS4. . . A co do sprzęgła to miałem różne. Na podwójnych dociskach, lekkich jednomasach, nawet na aluminiowych . . . I jak nie ma zjebanego śpieka ,tylko normalna tarcza organiczna, to nie ma żadnego problemu z szarpaniem . No więc tak jak powiedziałem nigdy więcej nie założę śpieka. Zwłaszcza do auta które tak naprawdę go nie potrzebuje
??
Awatar użytkownika
atom1
Posty: 351
Rejestracja: 2015-04-19, 10:25
Lokalizacja: podlasie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: atom1 »

nie no spiek to wiadomo ze ma swoje zachowanie i nic tego nie zmieni, nawet wieksza ilosc lopat... przerobilem 3, 4w bmw i 6 mam teraz w H ..niewielka jest roznica, dlatego do audi kombinuje zestaw o "normalnych" parametrach
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

vwmariusz, oczywiscie ze ani s4 ani rs4 nie potrzebuje spieka...Jesli tylko zostawisz auto w oryginale lub lekko je dlubniesz :mrgreen: wszystko zalezy do czego ma Ci sluzyc auto.
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Dokładnie lukk . Tylko szkoda że RS4 ma słabe sprzęgło seryjnie i niestety nie jest w stanie przenieść na rozgrzany asfalt strzału że sprzęgła. Auto jedynie po programie moc zmierzona 424 KM ale seryjne kapcie 255 dość mocno trzymają się asfaltu ,no i jak chcesz wystartować powiedzmy z 5 tys obr ( nie mówię już o procedurze) to sprzęgło klęka . No ale ja już się wyłączyłem z takich strzałów i rs ma być na zwykłej tarczy . Choćby miała nie przenosić mocy podczas startu na adfalt
??
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

załóż 16" fele i będziesz palił gumolca cały dzień
Awatar użytkownika
vwmariusz
Posty: 130
Rejestracja: 2014-05-11, 13:42
Lokalizacja: Trojmiasto
Płeć:
Kontakt:

Post autor: vwmariusz »

Buba Buba nie fantazjUJ 😊😊😊😊 nie chodzi o jaranie kapcia, tylko jak już to szybki start z spod świateł . . . . Ale zresztą rs to i do tego się nie nadaje hehehe.
??
ODPOWIEDZ