Strona 1 z 3
					
				K04 replika?
				: 2016-10-15, 23:10
				autor: ZicoPL
				
			 
			
					
				
				: 2016-10-15, 23:58
				autor: luk448
				Chojnia,kiedys juz o tym gadalismy z chlopakami.
			 
			
					
				
				: 2016-10-16, 07:19
				autor: imhotet
				no i co wyszło z tego gadania ?:) 
Nie ma nikt dostępu do dobrych jakościowo żeliw k04 rs4 ?
			 
			
					
				
				: 2016-10-17, 09:03
				autor: ZicoPL
				Czyli głowy sobie nie zawracam i poluje na oryginały :) 
[ Dodano: 2016-10-17, 09:03 ]
Może ktoś jeszcze by się uzewnętrznił na temat K03 hybrydy? Opinie, skąd najlepiej kupić? Celuję w okolice 400KM (może z małym plusem).
			 
			
					
				
				: 2016-10-17, 11:06
				autor: Jachyr
				Na k03 nie zrobisz 400 z +. Chyba ze chcesz aby to za dlugo nie polatalo. Polowa forum robi teraz turbo u PerunTurbo. Odezwij sie tam to ci wszystko wyjasnia.
			 
			
					
				
				: 2016-10-17, 11:43
				autor: SID
				Jachyr pisze:Na k03 nie zrobisz 400 z +. Chyba ze chcesz aby to za dlugo nie polatalo. Polowa forum robi teraz turbo u PerunTurbo. Odezwij sie tam to ci wszystko wyjasnia.
Połowa robi u mnie ha ha
 
			
					
				
				: 2016-10-17, 11:46
				autor: RRyb
				ZicoPL poczekaj jeszcze kilka dni to Ci powiem co u mnie wyjdzie na k03
			 
			
					
				
				: 2016-10-17, 11:59
				autor: ZicoPL
				Na spokojnie :) zimą będę działał dalej. Teraz muszę się nacieszyć bo już to wszystko miesiąc do kupy składam. Opcje są trzy na chwile obecną:
- K04 z RS4- ale to chyba graniczy z cudem żeby znaleźć takie które jeszcze pożyją,
- K03 hybryda- chyba najciekawsza opcja,
- K04 z RS6- ale to chyba plug and play nie podejdzie??
			 
			
					
				
				: 2016-10-17, 12:12
				autor: Igor_s4
				Sam sie czaje na sprężarki z rs6 ale chyba duzo roboty nie ma zeby podeszly?
			 
			
					
				
				: 2016-10-18, 12:12
				autor: ZicoPL
				RRyb pisze:ZicoPL poczekaj jeszcze kilka dni to Ci powiem co u mnie wyjdzie na k03
Podziel się proszę wrażeniami jak przetestujesz :)
 
			
					
				
				: 2016-10-18, 19:28
				autor: imhotet
				k04rs6 mnie odstraszaja ze względu na spool, chcialbym jednak mocny dół..
			 
			
					
				
				: 2016-10-20, 15:29
				autor: alek
				http://performance.k64.pl/gt28-gt2871-p-75.html  Ja się przymierzam do tych sprężarek. 
Zdobyc k04 rs4 uzywki w cenie do 1000zł oczywiście uszkodzone graniczy z cudem. Za używki na ebayu.de chca 2200euro, gdzie u nas nówki kosztują 7600zł. Znalazłem używki na allegro to gościu  chce 5tys paranoja. Znam osobiści osobowy które latają 3lata  bez awaryjnie na tych sprężarkach z linku. Z ciekawostki napisze że bmw e36 328i  wypluło na tej sprężarce 430km.
Jestem ciekaw dlaczego wszyscy odradzają repliki na tym forum. Gdzie w innych sportach np w drifcie te sprężarki sprawują się elegancko. Sam myślałem o hybrydach k03. Ale jak zobaczyłem moje popękane muszle w turbinach, to zwątpiłem a auto nie było katowane. To przy mocy np 400km to hybryda pęknie raz dwa mogę się mylić ale nie sądzę.
 
			 
			
					
				
				: 2016-10-20, 16:21
				autor: SID
				kupić repliki i założyć nowe rdzenie OEM , koszt nowych rdzeni to RS4 - 1050 zł szt, RS6 1150 zł szt
			 
			
					
				
				: 2016-10-20, 20:06
				autor: imhotet
				no właśnie dlatego pytałem czy ktoś nie ma dostepu do sprawdzonych chinskich zeliw k04rs4:)
			 
			
					
				
				: 2016-10-20, 22:39
				autor: RRyb
				Proszę bardzo. Powiedziałem, że podziele się swoim wynikiem oto on. Strojone na hamowni obciążeniowej. Doładowanie 1bar i tyle ode mnie. 
