Jaki olej do 2.7t po remoncie

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Venom91x
Posty: 31
Rejestracja: 2016-07-10, 08:51
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Jaki olej do 2.7t po remoncie

Post autor: Venom91x »

Jak w temacie jaki polecicie olej? Obecnie zalany shell racing 10w60 .
Silnik po kapitalnym remoncie ,od wymiany nie wypil nic .
moc po lekkim sofcie 280km

Tylko zastanawia mnie bo bardzo szybko lapie temp 110 a w upaly wystarczy 150km/h pare min i juz prawie 120 jest. Czy moze to normalne temp dla tego silniczka , nie ukrywam ze od niedawna go posiadam i sie dopiero ucze .
peacenotwar
Posty: 363
Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
Lokalizacja: ŁDZ/WWA
Płeć:
Kontakt:

Post autor: peacenotwar »

Normalne że dochodzi do 120, choć przy 150km/h powinno być jednak mniej - ok 110.
Prawie wszyscy tu latają na motulu. Jedni używają Motula 300v, inni Motul x-cess 8100 5w40. Dopóki latasz na seryjnych turbo X-cess 8100 powinien dać radę.
BTW chyba x-cess 8100 ostatnio jest wycofywany i w zamian wchodzi Motul Sport 5W50.

Żeby mieć spokój z temperaturą oleju w tym silniku, jednak trzeba dołożyć chłodniczkę.
Obrazek
luk448
Posty: 2624
Rejestracja: 2011-07-25, 03:46
Lokalizacja: Stolica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: luk448 »

Motul robi robote sam na takim latam Motuv 300v.Ewentualnie jakis Millers.Co do temperatury to moim zdaniem to drugi mod nawet w seryjnej esce.
1.Zmiana hamulcy przod
2.Chlodniczka oleju.
Tylko wymieniaj czesto ten olej
Venom91x
Posty: 31
Rejestracja: 2016-07-10, 08:51
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Venom91x »

Wymienilem po 8k i zawsze max 10k robie.
Tylko jesli chodzi o lepkosc bo 10w60 jest i czy to nie lekka przesada tym bardziej po remoncie silnika?

Wracajac do temperatur to teraz troche chlodniej wiec jakos to lepiej wyglada ale w te upaly na autostradzie 120*C i musialem do 120km/h zwolnic i spadala .....

chlodniczka oleju pewnie bedzie ale po zimie napweno.
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

W weekend odebrałem auto od Bola, zamontował mi chłodnice Setraba chyba 15 rzędową. Do tej pory jak chwile szybciej poleciałem po autostradzie to też w szczególności w upały temperatura dochodziła do 110, a jak stanąłem w korku po autostradzie to i 120 potrafiło się pojawić. Wczoraj leciałem oczywiście po niemieckiej autostradzie, do 280 dość często dociskając, chciałem sprawdzić jaka będzie różnica. Temperatura w okolicach 100, po zjeździe w korku maks 105 stopni. Bardzo polecam ten mod, tak dla spokoju.
ARAS200
Posty: 377
Rejestracja: 2011-11-21, 22:47
Lokalizacja: pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ARAS200 »

nitro20 pisze:W weekend odebrałem auto od Bola, zamontował mi chłodnice Setraba chyba 15 rzędową. Do tej pory jak chwile szybciej poleciałem po autostradzie to też w szczególności w upały temperatura dochodziła do 110, a jak stanąłem w korku po autostradzie to i 120 potrafiło się pojawić. Wczoraj leciałem oczywiście po niemieckiej autostradzie, do 280 dość często dociskając, chciałem sprawdzić jaka będzie różnica. Temperatura w okolicach 100, po zjeździe w korku maks 105 stopni. Bardzo polecam ten mod, tak dla spokoju.
Jaki filter oleju? Eresiakowy b5??? Musze wrescie tez to zrobic bo zalega od ponad roku w szafie !!! A servis mi wychodzi w pazdzierniku,to tak przy okazji za jednym zamachem

[ Dodano: 2016-09-28, 11:20 ]
Zadnej odpowiedzi co z tym filtrem kiedy jest podstawka
nitro20
Posty: 161
Rejestracja: 2014-09-03, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nitro20 »

Wiesz co, u mnie z tego co widziałem na styk zmieścił się standardowy.

Podstawka Mocala z termostatem.
Venom91x
Posty: 31
Rejestracja: 2016-07-10, 08:51
Lokalizacja: Lublin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Venom91x »

Moze ponowie pytanko ,jaka lepkosc panowie polecacie ,czy moze jednak zostac przy 10w60?
timon_86
Posty: 139
Rejestracja: 2014-06-27, 14:39
Lokalizacja: Białystok
Płeć:
Kontakt:

Post autor: timon_86 »

Do esek bez jakiegoś specjalnego żyłowania, dedykowany jest 5w40 z tego co mi wiadomo a 90% forum jak już koledzy pisali, jeździ na motulu xcess/xclean lub 300 V competition

Ja dwa lata śmigałem na motul xcess 5w40, poprzedni właściciel również. Teraz przy okazji modów silnika, remontu w środku czyściutki, bez żadnego nagaru.
ernieball
Posty: 35
Rejestracja: 2014-12-19, 10:32
Lokalizacja: Rawa Maz.
Płeć:
Kontakt:

Post autor: ernieball »

Ja od lat do aut leję Liqui Moly Top Tec 4100, bardzo dobry olej.
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

A ja jestem inny i leje do wszystkiego olej Xado 5w50 albo 10w60 przynajmniej nikt nie porabiasz chybaa.😀
fucker
Posty: 2
Rejestracja: 2016-11-01, 14:28
Lokalizacja: K-K
Płeć:
Kontakt:

Post autor: fucker »

Opinie są podzielone, ale ja leję ORI Mobil 5w50 i jestem naprawdę zadowolony, na tym oleju zauważyłem, że w zimę potrzebuję 1km dłuższą trasę, żeby go zagrzać do 90st.
bombel9
Posty: 203
Rejestracja: 2015-03-02, 20:57
Lokalizacja: Opolskie
Płeć:
Kontakt:

Post autor: bombel9 »

Akurat takie oleje jak MObil czy Castrol dla mnie nie istnieją.... ;-)
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

bombel co Ty gadasz u mnie kosiarka juz 8 sezon smiga na mobilu i jeszcze sie kręci :)
DobrzanskiS4B5
Posty: 1000
Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
Lokalizacja: Cze-wa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: DobrzanskiS4B5 »

Millers 10w60 :mrgreen:
[ D O B R Z A Ń S K I ]
ODPOWIEDZ