Jaki olej do 2.7t po remoncie
Jaki olej do 2.7t po remoncie
Jak w temacie jaki polecicie olej? Obecnie zalany shell racing 10w60 .
Silnik po kapitalnym remoncie ,od wymiany nie wypil nic .
moc po lekkim sofcie 280km
Tylko zastanawia mnie bo bardzo szybko lapie temp 110 a w upaly wystarczy 150km/h pare min i juz prawie 120 jest. Czy moze to normalne temp dla tego silniczka , nie ukrywam ze od niedawna go posiadam i sie dopiero ucze .
Silnik po kapitalnym remoncie ,od wymiany nie wypil nic .
moc po lekkim sofcie 280km
Tylko zastanawia mnie bo bardzo szybko lapie temp 110 a w upaly wystarczy 150km/h pare min i juz prawie 120 jest. Czy moze to normalne temp dla tego silniczka , nie ukrywam ze od niedawna go posiadam i sie dopiero ucze .
-
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Normalne że dochodzi do 120, choć przy 150km/h powinno być jednak mniej - ok 110.
Prawie wszyscy tu latają na motulu. Jedni używają Motula 300v, inni Motul x-cess 8100 5w40. Dopóki latasz na seryjnych turbo X-cess 8100 powinien dać radę.
BTW chyba x-cess 8100 ostatnio jest wycofywany i w zamian wchodzi Motul Sport 5W50.
Żeby mieć spokój z temperaturą oleju w tym silniku, jednak trzeba dołożyć chłodniczkę.
Prawie wszyscy tu latają na motulu. Jedni używają Motula 300v, inni Motul x-cess 8100 5w40. Dopóki latasz na seryjnych turbo X-cess 8100 powinien dać radę.
BTW chyba x-cess 8100 ostatnio jest wycofywany i w zamian wchodzi Motul Sport 5W50.
Żeby mieć spokój z temperaturą oleju w tym silniku, jednak trzeba dołożyć chłodniczkę.
Wymienilem po 8k i zawsze max 10k robie.
Tylko jesli chodzi o lepkosc bo 10w60 jest i czy to nie lekka przesada tym bardziej po remoncie silnika?
Wracajac do temperatur to teraz troche chlodniej wiec jakos to lepiej wyglada ale w te upaly na autostradzie 120*C i musialem do 120km/h zwolnic i spadala .....
chlodniczka oleju pewnie bedzie ale po zimie napweno.
Tylko jesli chodzi o lepkosc bo 10w60 jest i czy to nie lekka przesada tym bardziej po remoncie silnika?
Wracajac do temperatur to teraz troche chlodniej wiec jakos to lepiej wyglada ale w te upaly na autostradzie 120*C i musialem do 120km/h zwolnic i spadala .....
chlodniczka oleju pewnie bedzie ale po zimie napweno.
W weekend odebrałem auto od Bola, zamontował mi chłodnice Setraba chyba 15 rzędową. Do tej pory jak chwile szybciej poleciałem po autostradzie to też w szczególności w upały temperatura dochodziła do 110, a jak stanąłem w korku po autostradzie to i 120 potrafiło się pojawić. Wczoraj leciałem oczywiście po niemieckiej autostradzie, do 280 dość często dociskając, chciałem sprawdzić jaka będzie różnica. Temperatura w okolicach 100, po zjeździe w korku maks 105 stopni. Bardzo polecam ten mod, tak dla spokoju.
Jaki filter oleju? Eresiakowy b5??? Musze wrescie tez to zrobic bo zalega od ponad roku w szafie !!! A servis mi wychodzi w pazdzierniku,to tak przy okazji za jednym zamachemnitro20 pisze:W weekend odebrałem auto od Bola, zamontował mi chłodnice Setraba chyba 15 rzędową. Do tej pory jak chwile szybciej poleciałem po autostradzie to też w szczególności w upały temperatura dochodziła do 110, a jak stanąłem w korku po autostradzie to i 120 potrafiło się pojawić. Wczoraj leciałem oczywiście po niemieckiej autostradzie, do 280 dość często dociskając, chciałem sprawdzić jaka będzie różnica. Temperatura w okolicach 100, po zjeździe w korku maks 105 stopni. Bardzo polecam ten mod, tak dla spokoju.
[ Dodano: 2016-09-28, 11:20 ]
Zadnej odpowiedzi co z tym filtrem kiedy jest podstawka
Do esek bez jakiegoś specjalnego żyłowania, dedykowany jest 5w40 z tego co mi wiadomo a 90% forum jak już koledzy pisali, jeździ na motulu xcess/xclean lub 300 V competition
Ja dwa lata śmigałem na motul xcess 5w40, poprzedni właściciel również. Teraz przy okazji modów silnika, remontu w środku czyściutki, bez żadnego nagaru.
Ja dwa lata śmigałem na motul xcess 5w40, poprzedni właściciel również. Teraz przy okazji modów silnika, remontu w środku czyściutki, bez żadnego nagaru.
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt: