Strona 1 z 2
Jaką wybrać małą ośkę z dobrą mocą
: 2011-04-06, 14:07
autor: kurzy79
witam.
pomału przymierzam sie do kupna małej mocnej ośki.
Na początek brałem tylko jedno auto: IBIZA II FL CUPRA 1,8T
Jednak czytając różne artykuły pomału skłaniam się do jakieś uturbionej hondy.
Co waszym zdaniem by było godne uwagi.
Oczywiście auto maksymalnie budżetowe ( tak do 20tyś ze wszystkim )
Docelowo to auto ma zostać na stałe ( więc bedzie sukcesywnie doinwestowywane ) jako mały popierdalacz na różne kręciołki i ćwiartki itp.
: 2011-04-06, 14:12
autor: buba
crx II gen b16a1 + turbo
crx II gen + swap b18 + turbo
: 2011-04-06, 14:38
autor: bracus
ale czego od niego oczekujesz ? ma to być ulep do katowania i tyle czy będziesz tym od czasu do czasu jeździł
nie da się - sukcesywnie wzmacniać samochodu bo to kosztuje 3 worki $$$
siadasz z kartką i liczysz co to ma być i ewentualnie wtedy mozesz sukcesywnie robić...wydech, IC, heble itd...inaczej się nie da
napisz chociaż jakieś cyferki bo od tego trzeba wyjść
jak ma być do 300 KM to ja bym poszedł w 1.8T bo to już szlak tak utarty jak Krupówki w Zakopanem
Ibiza rozumiem 99-02 tak ?
: 2011-04-06, 14:58
autor: buba
bracus zobacz jaki jest przedział cenowy
: 2011-04-06, 15:09
autor: kurzy79
bracus, da sie sukcesywnie wzmacniać samochód ( wychodzi drożej tylko )
narazie mocny silnik,
następny etap zawiecha, hampel
potem klatka i odchudzanie
potem kucizna i większa moc
potem ...................zawsze coś będzie do robienia
: 2011-04-06, 15:24
autor: deSigner
RS się sprzedał?
Ja bym szukał Leona Cupry lub Cupry R I generacji. Moim zdaniem mimo upływu lat buda cały czas wygląda świeżo. Tylko nie wiem czy w budżecie się zmieścisz?
: 2011-04-06, 15:34
autor: kurzy79
deSigner pisze:RS się sprzedał?
Ja bym szukał Leona Cupry lub Cupry R I generacji. Moim zdaniem mimo upływu lat buda cały czas wygląda świeżo. Tylko nie wiem czy w budżecie się zmieścisz?
RS jeszcze jest ( specyficzne auto więc może się sprzedawać miesiącami - mam nadzieje że nie latami :p.........choć cenę dałem bardzo kuszącą 55tyś zł )
Leona nie chcę ( wolałbym ibizę bo lżejsza ) ale te hondy civic uturbione mnie zakręciły strasznie
: 2011-04-06, 16:27
autor: bracus
kurzy to właśnie napisałem - 3 worki pieniędzy
ale kto bogatemu zabroni

a nie chcesz jakiegoś b3\b4 w Q + 2.2T ?

po chipie masz to samo co w 1.8T już po grubszym dłubaniu - a baza jest na mocne cyfry w razie czego

: 2011-04-06, 17:31
autor: LCQ
bierz 1,8T z ibizą, zapierdziela aż miło przy 300 KM
: 2011-04-06, 20:08
autor: Vito
Bierz uturbioną Honde z B-serią pod maską, buba dobrze podpowiadał CRX II generacji
: 2011-04-06, 21:27
autor: DOGI
Szukasz mocnej ośki kumpel ma do sprzedania autko- wygląda świetnie jeździ na równo z eską a z rolki jest nawet szybsze . Tu masz link do aukcji:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1526883070
Silnik z Prelude 2.2 JDM
Tu jakiś filmik jak jechało na początku teraz odpycha się troche lepiej
http://www.youtube.com/watch?v=VvzX1WcZ5ro
Polecam bo gość naprawde dba o te auto a cene możesz negocjować
W razie czego możesz uturbić a wtedy to już będzie maras
: 2011-04-06, 22:25
autor: LCQ
H22+ turbo to również świetna propozycja

, ale kosztowna... ;)
: 2011-04-06, 22:42
autor: Nikolas
1.8T ma tą przewagę ze Stage wybierasz jak w supermarkecie. VAGowskie sprzęty są tez bardzo twałe nawet po modach.
: 2011-04-06, 23:03
autor: DOGI
to fakt ale H22 boosted daje chyba jednak więcej frajdy- np Dr Romiego:
http://www.youtube.com/watch?v=aaGzwOCR ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=Uix5SOkX ... re=related
Fakt h22 silnikiem łatwym podobno nie jest jeżeli chodzi o Turbo bo większość powstałych w polszy to fuck upy ale ma to swój czar jak się udaje zrobić coś innego

: 2011-04-07, 00:03
autor: Suchar
bardzo ładnie, ale 500 HP w lekkiej budzie Cicika i napęd FWD i cała para psu w dupę... zero trakcji.
Pomyśl możne o jakimś RWD, nie ma takiego szukania trakcji i bokiem można pójść :)