Jaką wybrać małą ośkę z dobrą mocą

Moderatorzy: buba, Mod-Team

kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Jaką wybrać małą ośkę z dobrą mocą

Post autor: kurzy79 »

witam.

pomału przymierzam sie do kupna małej mocnej ośki.
Na początek brałem tylko jedno auto: IBIZA II FL CUPRA 1,8T

Jednak czytając różne artykuły pomału skłaniam się do jakieś uturbionej hondy.

Co waszym zdaniem by było godne uwagi.
Oczywiście auto maksymalnie budżetowe ( tak do 20tyś ze wszystkim )
Docelowo to auto ma zostać na stałe ( więc bedzie sukcesywnie doinwestowywane ) jako mały popierdalacz na różne kręciołki i ćwiartki itp.
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

crx II gen b16a1 + turbo

crx II gen + swap b18 + turbo
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

ale czego od niego oczekujesz ? ma to być ulep do katowania i tyle czy będziesz tym od czasu do czasu jeździł
nie da się - sukcesywnie wzmacniać samochodu bo to kosztuje 3 worki $$$
siadasz z kartką i liczysz co to ma być i ewentualnie wtedy mozesz sukcesywnie robić...wydech, IC, heble itd...inaczej się nie da
napisz chociaż jakieś cyferki bo od tego trzeba wyjść
jak ma być do 300 KM to ja bym poszedł w 1.8T bo to już szlak tak utarty jak Krupówki w Zakopanem ;-)
Ibiza rozumiem 99-02 tak ?
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

bracus zobacz jaki jest przedział cenowy
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

bracus, da sie sukcesywnie wzmacniać samochód ( wychodzi drożej tylko )

narazie mocny silnik,
następny etap zawiecha, hampel
potem klatka i odchudzanie
potem kucizna i większa moc
potem ...................zawsze coś będzie do robienia
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

RS się sprzedał? :shock:

Ja bym szukał Leona Cupry lub Cupry R I generacji. Moim zdaniem mimo upływu lat buda cały czas wygląda świeżo. Tylko nie wiem czy w budżecie się zmieścisz?
The Rice Power
kurzy79
Posty: 147
Rejestracja: 2010-02-02, 20:52
Lokalizacja: Bochnia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: kurzy79 »

deSigner pisze:RS się sprzedał? :shock:

Ja bym szukał Leona Cupry lub Cupry R I generacji. Moim zdaniem mimo upływu lat buda cały czas wygląda świeżo. Tylko nie wiem czy w budżecie się zmieścisz?

RS jeszcze jest ( specyficzne auto więc może się sprzedawać miesiącami - mam nadzieje że nie latami :p.........choć cenę dałem bardzo kuszącą 55tyś zł )

Leona nie chcę ( wolałbym ibizę bo lżejsza ) ale te hondy civic uturbione mnie zakręciły strasznie
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

kurzy to właśnie napisałem - 3 worki pieniędzy :-)
ale kto bogatemu zabroni :mrgreen:
a nie chcesz jakiegoś b3\b4 w Q + 2.2T ? ;-) po chipie masz to samo co w 1.8T już po grubszym dłubaniu - a baza jest na mocne cyfry w razie czego ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

bierz 1,8T z ibizą, zapierdziela aż miło przy 300 KM
Awatar użytkownika
Vito
Posty: 78
Rejestracja: 2010-02-02, 15:39
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Vito »

Bierz uturbioną Honde z B-serią pod maską, buba dobrze podpowiadał CRX II generacji
More boost - more fun
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

Szukasz mocnej ośki kumpel ma do sprzedania autko- wygląda świetnie jeździ na równo z eską a z rolki jest nawet szybsze . Tu masz link do aukcji:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1526883070

Silnik z Prelude 2.2 JDM

Tu jakiś filmik jak jechało na początku teraz odpycha się troche lepiej

http://www.youtube.com/watch?v=VvzX1WcZ5ro

Polecam bo gość naprawde dba o te auto a cene możesz negocjować


W razie czego możesz uturbić a wtedy to już będzie maras
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Awatar użytkownika
LCQ
Posty: 1070
Rejestracja: 2010-02-03, 17:15
Lokalizacja: Piekło
Płeć:
Kontakt:

Post autor: LCQ »

H22+ turbo to również świetna propozycja :mrgreen:, ale kosztowna... ;)
Awatar użytkownika
Nikolas
Posty: 1224
Rejestracja: 2010-02-02, 23:19
Lokalizacja: W0
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Nikolas »

1.8T ma tą przewagę ze Stage wybierasz jak w supermarkecie. VAGowskie sprzęty są tez bardzo twałe nawet po modach.
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

to fakt ale H22 boosted daje chyba jednak więcej frajdy- np Dr Romiego:

http://www.youtube.com/watch?v=aaGzwOCR ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=Uix5SOkX ... re=related

Fakt h22 silnikiem łatwym podobno nie jest jeżeli chodzi o Turbo bo większość powstałych w polszy to fuck upy ale ma to swój czar jak się udaje zrobić coś innego ;-)
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Suchar
Posty: 249
Rejestracja: 2010-03-02, 13:03
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Suchar »

bardzo ładnie, ale 500 HP w lekkiej budzie Cicika i napęd FWD i cała para psu w dupę... zero trakcji.
Pomyśl możne o jakimś RWD, nie ma takiego szukania trakcji i bokiem można pójść :)
ODPOWIEDZ