Strona 1 z 3

Audi S4 Avant

: 2011-04-05, 21:57
autor: arek
Jestem od roku posiadaczem Audi S4 2.7BiT.
Moja przygoda z tym forum zaczeła się przez SIDA.
Auto jeżdziło niby ok,ale coś mu brakowało,zaczeło wywalać błędy na VAGu
-czujnik temp. spalin EGT
-sondy lambda
-uboga mieszanka itp.
Więc postanowiłem zacząć auto robić pod siebie,po przeczytaniu strony SIDA i porozmawianiu z nim,doszłem do wniosku że zaczynam budować swój projekt.
Obecnie co do tej pory zrobiłem;
-większe turbo z audi rs4 k04
-orurowanie ori z ASO
- silnik uszczelniony
-głowice
-Intercooler centralny
-sprzęgło rs4 nowe
To był mój pierwszy etap,wszystko poskładałem do kupy wrzuciłem silnik i próba czy chodzi, wszystko się udało silnik chodzi ok.Więc zaczełem się bawić z układem wydechowym,wyspawałem od katów 2 rury średnicy 55mm.do trójnika a póżniej 70mm aż do ostatniego tłumika,dżwięk jest piękny.Jutro będe montował wydajniejsze wtryski 440cc od SIDA i pompe paliwa.Wstępnie na wtorek jestem umówiony w jetroniku na strojenie tego wszystkiego.W następnym tygodniu wrzó :evil: ce fotki z prac i oczywiście wykres z hamowni.

Obrazek

Obrazek

: 2011-04-05, 22:03
autor: wujek_maciej
działaj, działaj. Póki co ciekawie się zapowiada. Pokonać barierę finansową i będzie miód malina.. wrzuć jeszcze jakieś foto

: 2011-04-12, 22:03
autor: SID
Arek podesłał mi foto aby wrzucić,
wrócił dziś z Jetronika ze strojenia, wynik 390 ps i 458 Nm
niestety Arek zalał paliwo 95 Pb i musi ponownie wrócić na strojenie z paliwem 98 Pb i nową przepływką i świecami.
Trzymajmy kciuki aby przy nast. strojeniu na 98 Pb wyszło 400 ps

mody jakie wykonał to :
- turbo K04 z RS4
- seryjne głowice
- wtryski 440cc
- pompa paliwo Wallbro
- centralny IC
- sprzęgło RS4

Obrazek

Obrazek

: 2011-04-12, 22:04
autor: buba
pęknie 400??

: 2011-04-12, 22:13
autor: arek
Bogdan z Jetronika powiedział, że na dobrym paliwku powinno pęknąć ;-) Zobaczymy w następnym tygodniu

: 2011-04-12, 22:16
autor: bracus
to jeszcze temu Bogdanowi powiedz zeby chociaz 100nm dodał do tych 450 bo tyle to jest na K03 po programie ;-)

: 2011-04-12, 22:21
autor: SID
w Jetroniku zawsze wychodziło mniej Nm niz w innych hamowniach/firmach
u mnie też za każdym razem nie specjalnie było wiele Nm
widać w Jetroniku tak mają

: 2011-04-12, 22:24
autor: arek
panowie bo ich pomiary są wiarygodne

: 2011-04-12, 22:26
autor: bracus
jasne :-)
tak trochę zartem to napisałem bo prawie 400 km i 450 nM to jak wolnossący samochód....
na mój gust to przy 400 KM 500 nM to całkowite minimum - oczywiście ja wiem ze to nie pokrętła i cyferki nie wychodzą "same" ale tak jak mówiłem jak jest 320KM to wychodzi około 440nM na K03
grunt Arek żebyś był zadowolony ale bardzo jestem ciekawy czasu 100 - 200 w Twoim wydaniu

: 2011-04-12, 22:35
autor: arek
Przy pewnym ustawieniu było 485nm i 374KM, ale Bogdan musiał zmienić dawkę paliwa bo działo się coś dziwnego przy pułapie 5000rpm. Ale to właśnie ta przepływka najprawdopodobniej, bo juz jest zużyta. Na dodatek doładowanie to 1,05 bar. Tak musi zostać do następnego tygodnia.

: 2011-04-12, 22:45
autor: deSigner
Czemu jest taki dołek w niucie przy 3800 rpm :?:

: 2011-04-12, 22:50
autor: arek
nie mam pojęcia! może jakieś sugestie?

: 2011-04-12, 22:55
autor: deSigner
arek pisze:nie mam pojęcia! może jakieś sugestie?
W Jetroniku powinni wiedzieć ;-) Może tnie zapłony?

: 2011-04-12, 23:07
autor: arek
bogdan to podejrzewał tnie zapłon a to wina paliwa 95pb i przeplwki

: 2011-04-12, 23:26
autor: deSigner
arek pisze:bogdan to podejrzewał tnie zapłon a to wina paliwa 95pb i przeplwki
Czyli stroili niesprawne auto.... ;-)