Audi S4 Avant

Moderatorzy: buba, Mod-Team

arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

Audi S4 Avant

Post autor: arek »

Jestem od roku posiadaczem Audi S4 2.7BiT.
Moja przygoda z tym forum zaczeła się przez SIDA.
Auto jeżdziło niby ok,ale coś mu brakowało,zaczeło wywalać błędy na VAGu
-czujnik temp. spalin EGT
-sondy lambda
-uboga mieszanka itp.
Więc postanowiłem zacząć auto robić pod siebie,po przeczytaniu strony SIDA i porozmawianiu z nim,doszłem do wniosku że zaczynam budować swój projekt.
Obecnie co do tej pory zrobiłem;
-większe turbo z audi rs4 k04
-orurowanie ori z ASO
- silnik uszczelniony
-głowice
-Intercooler centralny
-sprzęgło rs4 nowe
To był mój pierwszy etap,wszystko poskładałem do kupy wrzuciłem silnik i próba czy chodzi, wszystko się udało silnik chodzi ok.Więc zaczełem się bawić z układem wydechowym,wyspawałem od katów 2 rury średnicy 55mm.do trójnika a póżniej 70mm aż do ostatniego tłumika,dżwięk jest piękny.Jutro będe montował wydajniejsze wtryski 440cc od SIDA i pompe paliwa.Wstępnie na wtorek jestem umówiony w jetroniku na strojenie tego wszystkiego.W następnym tygodniu wrzó :evil: ce fotki z prac i oczywiście wykres z hamowni.

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-04-12, 22:06 przez arek, łącznie zmieniany 1 raz.
cztery kółka
Awatar użytkownika
wujek_maciej
Posty: 38
Rejestracja: 2011-02-08, 17:11
Lokalizacja: gdynia
Płeć:
Kontakt:

Post autor: wujek_maciej »

działaj, działaj. Póki co ciekawie się zapowiada. Pokonać barierę finansową i będzie miód malina.. wrzuć jeszcze jakieś foto
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

Arek podesłał mi foto aby wrzucić,
wrócił dziś z Jetronika ze strojenia, wynik 390 ps i 458 Nm
niestety Arek zalał paliwo 95 Pb i musi ponownie wrócić na strojenie z paliwem 98 Pb i nową przepływką i świecami.
Trzymajmy kciuki aby przy nast. strojeniu na 98 Pb wyszło 400 ps

mody jakie wykonał to :
- turbo K04 z RS4
- seryjne głowice
- wtryski 440cc
- pompa paliwo Wallbro
- centralny IC
- sprzęgło RS4

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 2011-04-12, 22:05 przez SID, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

pęknie 400??
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arek »

Bogdan z Jetronika powiedział, że na dobrym paliwku powinno pęknąć ;-) Zobaczymy w następnym tygodniu
cztery kółka
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

to jeszcze temu Bogdanowi powiedz zeby chociaz 100nm dodał do tych 450 bo tyle to jest na K03 po programie ;-)
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

w Jetroniku zawsze wychodziło mniej Nm niz w innych hamowniach/firmach
u mnie też za każdym razem nie specjalnie było wiele Nm
widać w Jetroniku tak mają
Obrazek
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arek »

panowie bo ich pomiary są wiarygodne
cztery kółka
bracus
Posty: 1168
Rejestracja: 2010-01-27, 19:00
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:

Post autor: bracus »

jasne :-)
tak trochę zartem to napisałem bo prawie 400 km i 450 nM to jak wolnossący samochód....
na mój gust to przy 400 KM 500 nM to całkowite minimum - oczywiście ja wiem ze to nie pokrętła i cyferki nie wychodzą "same" ale tak jak mówiłem jak jest 320KM to wychodzi około 440nM na K03
grunt Arek żebyś był zadowolony ale bardzo jestem ciekawy czasu 100 - 200 w Twoim wydaniu
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arek »

Przy pewnym ustawieniu było 485nm i 374KM, ale Bogdan musiał zmienić dawkę paliwa bo działo się coś dziwnego przy pułapie 5000rpm. Ale to właśnie ta przepływka najprawdopodobniej, bo juz jest zużyta. Na dodatek doładowanie to 1,05 bar. Tak musi zostać do następnego tygodnia.
cztery kółka
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

Czemu jest taki dołek w niucie przy 3800 rpm :?:
The Rice Power
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arek »

nie mam pojęcia! może jakieś sugestie?
cztery kółka
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

arek pisze:nie mam pojęcia! może jakieś sugestie?
W Jetroniku powinni wiedzieć ;-) Może tnie zapłony?
The Rice Power
arek
Posty: 163
Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:

Post autor: arek »

bogdan to podejrzewał tnie zapłon a to wina paliwa 95pb i przeplwki
cztery kółka
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

arek pisze:bogdan to podejrzewał tnie zapłon a to wina paliwa 95pb i przeplwki
Czyli stroili niesprawne auto.... ;-)
The Rice Power
ODPOWIEDZ