Witam.
Po logach wynika ze zmieniona mapa na 310Km. Opisze wpierw co się dzieje. A więc auto poszarpuje w okolicach 2tys i najbardziej odczuwalne powyżej 3tys. Dosłownie takie przydławienie chwilowe później ładnie ciągnie.
Co zostało wymienione sprawdzone itp.
-Świece Ngk irydowe (cewki przełożone na używki sprawne)
-Rozrząd + uszczelnienie Fazatora wszystkich simeringów. Fazator bez podnoszenia wałków a rozrzad ustawiony na blokady
-N75 był uwalony nowy
-DV-ki sprawdzone szczelne
f-haus wymieniony
-wszystkie podciśnienia sprawdzone - szczelne, łączenie przy przepustnicy szczelne, cały dolot szczelny
-EGT były uwalone. wlutowane nowe płytki
- Gruszka lewej turbiny membrana była nieszczelna
Widać że troche wolno turbiny wstają tylko skąd ten cofający się rozrząd?
Od tamtej pory brak błędów w silniku
Tu logi
http://vaglog.pl/log_273330.html
http://vaglog.pl/log_273332.html
[S4 2.7BT] Przerywa przy 3-4tys obrotów
[S4 2.7BT] Przerywa przy 3-4tys obrotów
Ostatnio zmieniony 2016-08-08, 22:50 przez MatiS4, łącznie zmieniany 2 razy.
logi z cewek
http://vaglog.pl/log_273366.html
http://vaglog.pl/log_273367.html
EDIT
Żle określiłem formując cofanie rozrządu. Poprosty w okolicach 3-4 tys jest przerwa bradzo odczuwalna w przyśpieszaniu. Auto do setki ma 6.5s
EDIT
sporadyczne błedy sondy bank 1 i termopar (brak notlauf-u) po cewkach widać że są duże rozpiętości Volt.. Nie mam żadnych logów zeby porównać jak powinny wyglądać kanały 26,27. Co myślicie o turbinach po logach 115? Co może być spowodowane tak wolnym wstawaniem turbin? już zajechane turbiny?
EDIT
Czy wolne wstawanie turbin może być spowodowane jeszcze fabrycznymi katalizatorami? Ska ma najechane powyżej 300tys
z góry dzięki
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-08-10, 16:12 ]
Nikt nic nie podpowie?
Edit.
Wycięte katalizatory, auto lekko odzylo ale ciągle jest przerwa między 3a4 tys obrotow. Dodatkowo wymienione sondy były uwalone stałe błędy. Podmienione moduły zapłonowe. Wszystko szczelne układ pompowany trzyma ciśnienie.
Edit.
Brak mocy wystepuje tylko gdy silnik osiagnie 90* C przed tym nie ma oznaki straty mocy.
http://vaglog.pl/log_273366.html
http://vaglog.pl/log_273367.html
EDIT
Żle określiłem formując cofanie rozrządu. Poprosty w okolicach 3-4 tys jest przerwa bradzo odczuwalna w przyśpieszaniu. Auto do setki ma 6.5s
EDIT
sporadyczne błedy sondy bank 1 i termopar (brak notlauf-u) po cewkach widać że są duże rozpiętości Volt.. Nie mam żadnych logów zeby porównać jak powinny wyglądać kanały 26,27. Co myślicie o turbinach po logach 115? Co może być spowodowane tak wolnym wstawaniem turbin? już zajechane turbiny?
EDIT
Czy wolne wstawanie turbin może być spowodowane jeszcze fabrycznymi katalizatorami? Ska ma najechane powyżej 300tys
z góry dzięki
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-08-10, 16:12 ]
Nikt nic nie podpowie?
Edit.
Wycięte katalizatory, auto lekko odzylo ale ciągle jest przerwa między 3a4 tys obrotow. Dodatkowo wymienione sondy były uwalone stałe błędy. Podmienione moduły zapłonowe. Wszystko szczelne układ pompowany trzyma ciśnienie.
Edit.
Brak mocy wystepuje tylko gdy silnik osiagnie 90* C przed tym nie ma oznaki straty mocy.