Uszło doładowanie do 0.5b / ew [pomoc w toruniu z kompem?
Uszło doładowanie do 0.5b / ew [pomoc w toruniu z kompem?
Witam, lecac na tempomacie i podcisnieniu w trasie, po jakichs tam 100 km chcialem sobie przyspieszyc a tu pol bara ;/. zgasilem odpalilem i nic, nie widac zadnych poluzowanych zlaczek,nie slychac zeby gdzies spierniczalo doladowanie, choc tam pod maska i tak zamieszanie wentylatorami chodzi normalnie, wkreca sie, mam tylko taki interfejs na blutu i program torque do telefonu to nie ma zadnych bledow.
Nie wiem od czego zaczac poszukiwania, podejrzewam ze chodzi w trybie awaryjnym, moze ma ktos vaga czy tam vcds w toruniu i by sie cos wiecej zobaczylo w logach
ktos ma jakis pomysl?
Nie wiem od czego zaczac poszukiwania, podejrzewam ze chodzi w trybie awaryjnym, moze ma ktos vaga czy tam vcds w toruniu i by sie cos wiecej zobaczylo w logach
ktos ma jakis pomysl?
Nie dawno sam się dowiedziałem że torque nie łapie błędów w przedlifcie. Więc co by nie było konto będziesz miał czyste. Bez kompa nic nie poradzisz. Jeżeli masz polisę z asistance, zadzwon dowiedz się, być może przysługuje Ci pomoc także w przypadku awarii. Ewentualnie rozłącz aku na jakiś czas i spróbuj ponownie
aku odlaczylem na 2h takze nic nie daje, mam polifta, malo tu sie bede poruszal wiec jak nikogo zyczliwego nie znajde z okolic z kompem to pewnie sobie daruje i wroce na chate i bede dzialal albo pojade i zaplace normalnie za usluge szczytania 
nie mam praktyki z tym wozem i nie wiem jak wyglada w nim tryb awaryjny (jak z obrotomierzem itp) czy woz teraz w nim jest czy tylko spadlo czemus doladowanie typu n75? jakie sa objawy, bo woz leci normalnie..ale na polwoie boosta
nie mam praktyki z tym wozem i nie wiem jak wyglada w nim tryb awaryjny (jak z obrotomierzem itp) czy woz teraz w nim jest czy tylko spadlo czemus doladowanie typu n75? jakie sa objawy, bo woz leci normalnie..ale na polwoie boosta
dzieki koledze emtees, udalo sie namierzyc problem, egt bank1, o dziwo zmienialem juz tam plytke i jak mialem ten blad na autokomie to woz normalnie ganial a nie w serwisowce, skasowane bledy, potem bylo zle... a potem jak juz jechalem do garazu "robic remont" to sie naprawilo, tak czy siak zajrzalem do plytki i ja przelutowalem, podejrzewam ze zrobił sie zimny "łut" albo gdzies sie rozerwalo, tak czy siak problem udalo sie rozwiazac na obcym terenie 
to pol bara robi niesamowita robote, az korci dowiedziec sie co jest na >1.5
to pol bara robi niesamowita robote, az korci dowiedziec sie co jest na >1.5
1,5 bar'a efekt będziesz mieć odwrotny bo nie ma przepływu tylko wysoki boost.atom1 pisze:dzieki koledze emtees
to pol bara robi niesamowita robote, az korci dowiedziec sie co jest na >1.5
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
1,5 bar'a na k03 to szybki sposób na ich ubicie.atom1 pisze:chodzi mi o to ja ktos ma wystrojone 1.5
Zrozum że najważniejszy jest parametr przepływu powietrza a nie wysokie doładowanie.
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5
atom1, Ciesze się że ma sprawną furę i że naprawiłeś w obcym mieście :). Jak byś był niedaleko Białej Podlaskiej to zapraszam na spot. :)
Jest S4 C4 Avant '94J i S4 B5 Avant '99
moje byłe S4 B5
moje byłe S4 B5