S4 B5 limo By grzopi
: 2016-06-12, 21:55
Witam, po zabawie z S4 B6, S4 B5, A4 B7 2.0 tfsi Q przyszedł ponownie czas na najlepsze z nich :D. Od niedawna jestem znowu szczęśliwym posiadaczem S4 B5 zakupionej od kolegi z forum. W Audi trochę ważniejszych rzeczy mechanicznych poprzedni właściciel ogarnął ale do perfekcji jeszcze daleka droga :) Na pierwszy plan idą sprawy mechaniczne: silnik, zawieszenie itp... a później ogarniemy budę.
Więc czas zacząć zabawę... :D
Kilka zdjęć z dzisiaj:



Na początek odnowa środka (mycie, odnowienie koloru, konserwacja skóry)
Pierwsze podstawowe wymiany

Pomocna dłoń przy tankowaniu :D

No i czas na pierwsze mody :DDDD

Na start leci centralny IC i Bosch 044

Wtryski 630

K04 RS6

no i w tygodniu dotrą głowice 2.4 :D zobaczymy co z tego wymodzimy :DD
ps. z fajniejszych rzeczy Audi posiada:
- Hamulce: przód: Porsche Cayenne 6-tłoczkowe,350mm / tył: Audi RS6C5 335mm / klocki Ferodo
- Zawieszenie gwintowane firmy AP
- Wydech 3” z nierdzewki; przelotowy ale bardzo cichy, przygotowany na 500KM DP 2,75
” do 2,5”, zejście w 1 rurę 3”, 2 tłumiki przelotowe 3” by GTPerformance (tyrkal)
- Sprzęgło RS4 LUK + nowe koło dwumasowe LUK
- Świece NGK PRF7Q (z RS4 B5)
- Układ zapłonowy zmodyfikowany na wersję bez wadliwych modułów zapłonowych, na cewkach TFSI z Audi R8
- komplet przewodów w stalowym oplocie firmy HEL (wszystkie 6 sztuk)
- pomiar z maja wypluł serie tylko Nm wyszło trochę więcej :)

Więc czas zacząć zabawę... :D
Kilka zdjęć z dzisiaj:



Na początek odnowa środka (mycie, odnowienie koloru, konserwacja skóry)

Pierwsze podstawowe wymiany

Pomocna dłoń przy tankowaniu :D

No i czas na pierwsze mody :DDDD

Na start leci centralny IC i Bosch 044

Wtryski 630

K04 RS6

no i w tygodniu dotrą głowice 2.4 :D zobaczymy co z tego wymodzimy :DD
ps. z fajniejszych rzeczy Audi posiada:
- Hamulce: przód: Porsche Cayenne 6-tłoczkowe,350mm / tył: Audi RS6C5 335mm / klocki Ferodo
- Zawieszenie gwintowane firmy AP
- Wydech 3” z nierdzewki; przelotowy ale bardzo cichy, przygotowany na 500KM DP 2,75
” do 2,5”, zejście w 1 rurę 3”, 2 tłumiki przelotowe 3” by GTPerformance (tyrkal)
- Sprzęgło RS4 LUK + nowe koło dwumasowe LUK
- Świece NGK PRF7Q (z RS4 B5)
- Układ zapłonowy zmodyfikowany na wersję bez wadliwych modułów zapłonowych, na cewkach TFSI z Audi R8
- komplet przewodów w stalowym oplocie firmy HEL (wszystkie 6 sztuk)
- pomiar z maja wypluł serie tylko Nm wyszło trochę więcej :)
