Moderatorzy: buba , Mod-Team
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2011-03-22, 08:38
Mam błąd dwóch sond lambda (są cztery) i próbuję się dowiedzieć która to strona?
Poniżej błędy jakie mi wyskakują:
17539 - Oxygen (Lambda) Sensor: B2 S1: Internal Resistance too High
P1131 - 35-10 - - - Intermittent
17547 - Fuel Trim: Bank 2 (Add): System too Rich
P1139 - 35-00 - -
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
dodam,że obecnie mam też błąd: Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2011-03-22, 09:50
S1 przed katem
S2 za katem
B1 pasażer
B2 kierowca
U Ciebie i tak pewnie obie strony do wymiany
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2011-03-22, 10:25
buba pisze: S1 przed katem
S2 za katem
B1 pasażer
B2 kierowca
U Ciebie i tak pewnie obie strony do wymiany
Dzięki. wymieniam to co wyszło...
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2011-03-22, 13:53
dzwon do najwiekszego dealera na dzielni bo ma w dobrych cenach
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2011-03-22, 14:15
czyli tak jak mowilem ....
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2011-03-22, 15:34
sportmile pisze: czyli tak jak mowilem ....
No właśnie nie, są walnięte obie na początku, a nie dwie po jednej stronie wydechu tak jak mówiłeś, ale nie ważne.
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2011-03-22, 16:39
no bo gamoniu mowiles b2 s1 i b2 s2 . teraz masz obie przednie jak ci pisza a jak mowilem to strony b1 i b2 co mi ktos wmawial ze jest odwrotnie :)
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2011-03-22, 16:44
sportmile pisze: no bo gamoniu mowiles b2 s1 i b2 s2 . teraz masz obie przednie jak ci pisza a jak mowilem to strony b1 i b2 co mi ktos wmawial ze jest odwrotnie :)
Mowiłeś,że sam nie wiesz, a teraz urujesz.. oj Adaś nic się nie zmieniłeś
sportmile
Posty: 1026 Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: sportmile » 2011-03-22, 20:02
lol
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2011-03-22, 20:16
sportmile pisze: lol
też Cię kocham
arek
Posty: 163 Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: arek » 2011-03-22, 20:32
kolego mam takie sondy koszt 250zł nowe jak coś to dzwoń tel.512 282 833 u mnie był ten sam problem wymieniłem i wszystko zatrybiło
cztery kółka
buba
Posty: 4155 Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: buba » 2011-03-22, 21:54
made in china?
arek
Posty: 163 Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: arek » 2011-03-22, 22:01
nie kolego BOSCH tylko nie na orginalnej wtyczce są to 4przewodowe (uniwersalna) 2białe 1szary 1czarny założyłem do mojej i wszystko ok
cztery kółka
Norbi
Posty: 1037 Rejestracja: 2010-02-02, 22:18
Lokalizacja: Wuwua
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: Norbi » 2011-03-23, 08:41
Sondy nie stanowią takiego problemu jak ich wymiana, wczoraj wlazłem do kanału i nawet ich nie wypatrzyłem
. Dostęp do tych dwóch dalszych jest bezproblemowy, ale dwie pierwsze są niedostępne bez zwalania zawaisu.
arek
Posty: 163 Rejestracja: 2011-03-07, 21:42
Lokalizacja: Świdnica
Płeć:
Kontakt:
Post
autor: arek » 2011-03-23, 08:44
potrzebujesz tylko specjalny klucz do odkręcania sond nie wchodzisz do kanału,wymieniasz je z góry
cztery kółka