S4 B8 by przemek530d
: 2016-04-29, 15:16
witajcie, żeby nie być tak anonimowym pokaże swoją furkę
S4 B8 S-tronic



póki co wleciały docelowe felgi z R8, 8,5 przód i 10,5 tył z gumką 285
filtr pipercrossa i kombinuję z hamulcami,
tarcza seria 345x29,5 co przy masie pod 2t (B8 jest klocek co widać na żywo i czuć w jeździe) są tak na styk,
jak pewnie wiecie ten rozmiar pchają np do S3
coś takiego zanabyłem

setup z a6 c7 bitdi (a8 d4 też) 356x34 i dwutłok w amelinium, który ma pasować p&p
utknąłem wczoraj, zacisk elegancko zszedł, śrubką trzymająca tarczę wymagała walki ale wyszła, tarcza nie chce odejść od piasty
jak zaspawana, przez otwory na śruby podlałem fosolem, zobaczymy dzisiaj
plany:
- stage 0,5 tj. większy IC wodny, rura dolot i usuniecie katów, czekam na sygnał od Nosba, nie wcześniej jak lipiec/sierpień
-stage 1 tj. kółko, program ecu i tcm, może jakieś świece inne
S4 B8 S-tronic



póki co wleciały docelowe felgi z R8, 8,5 przód i 10,5 tył z gumką 285
filtr pipercrossa i kombinuję z hamulcami,
tarcza seria 345x29,5 co przy masie pod 2t (B8 jest klocek co widać na żywo i czuć w jeździe) są tak na styk,
jak pewnie wiecie ten rozmiar pchają np do S3
coś takiego zanabyłem

setup z a6 c7 bitdi (a8 d4 też) 356x34 i dwutłok w amelinium, który ma pasować p&p
utknąłem wczoraj, zacisk elegancko zszedł, śrubką trzymająca tarczę wymagała walki ale wyszła, tarcza nie chce odejść od piasty
jak zaspawana, przez otwory na śruby podlałem fosolem, zobaczymy dzisiaj
plany:
- stage 0,5 tj. większy IC wodny, rura dolot i usuniecie katów, czekam na sygnał od Nosba, nie wcześniej jak lipiec/sierpień
-stage 1 tj. kółko, program ecu i tcm, może jakieś świece inne








