Strona 1 z 1
					
				Diagnoza napinaczy
				: 2016-03-01, 20:04
				autor: Paziomal
				Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
			 
			
					
				
				: 2016-03-03, 19:20
				autor: daw2
				Aby coś powiedzieć w temacie to trzeba zobaczyć jakieś logi. Kule ma tylko BUBA
			 
			
					
				Re: Diagnoza napinaczy
				: 2016-03-03, 22:50
				autor: razk
				Paziomal pisze:Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
Kolego a ze tak podpyyam o sonde, jak wywalilo Ci blad na vagu to po skasowaniu odrazu sie pojawial? U mnie z 2 tygodnie temu wywalilo "bank 2 s1 resistance to high". Skasowalem i z tydzien byl spokoj po czym pojawil sie ponownie. Skasowalem w niedziele i do dzisiaj nie ma. Nie wiem czy ja wymieniac.
Jaki objaw padnietej sondy? U mnie jedyne co sie zmienilo to przy bucie tak w polowie obrotomierza jest strzal (auto na chwile odpuszcza po czym ciagnoe do konca). Moze to byc przyczyna padnietej sondy przed katem?
 
			
					
				
				: 2016-03-04, 20:52
				autor: daw2
				Ten błąd z pewnością powróci. Najlepiej wymienic obie sondy i na lata miec z głowy.
			 
			
					
				
				: 2016-03-05, 16:30
				autor: Kierbi
				Blad sondy powroci bo predzej czy pozniej sonda/grzalka sondy dostanie przerwe i papa. Ewentualnie kabelki / wtyk. 
Jesli chodzi o egt to jestem w trakcie przerabiania tego tematu. Po przelutowaniu plytek chodzilo cacy przez tydzien i znowu odmowilo posluszenstwa. W limp mode wchodzi, pali jak smok, maf max 196g, boost 0,54bar i rzeczywiscie czuc delikatne falowanie "w mocy". 
Bez vaga i blokow pomiarowych to ciezko o diagnoze. W bledach nie zawsze wyjdzie to co jest rzeczywista przyczyna. I masz do dyspozycji test elementow... To tak na szybko.
			 
			
					
				Re: Diagnoza napinaczy
				: 2016-03-27, 12:58
				autor: Paziomal
				razk pisze:Paziomal pisze:Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
Kolego a ze tak podpyyam o sonde, jak wywalilo Ci blad na vagu to po skasowaniu odrazu sie pojawial? U mnie z 2 tygodnie temu wywalilo "bank 2 s1 resistance to high". Skasowalem i z tydzien byl spokoj po czym pojawil sie ponownie. Skasowalem w niedziele i do dzisiaj nie ma. Nie wiem czy ja wymieniac.
Jaki objaw padnietej sondy? U mnie jedyne co sie zmienilo to przy bucie tak w polowie obrotomierza jest strzal (auto na chwile odpuszcza po czym ciagnoe do konca). Moze to byc przyczyna padnietej sondy przed katem?
 
 Od wymiany nie miałem w ogóle błędu z sondy ale za to wywala uboga dawkę gdzieś mam nieszczelność w układzsie dolotowym :D 
[ Dodano: 2016-03-27, 12:58 ]
Jak ogółem sprawdzacie napinacze??