Strona 1 z 1

Diagnoza napinaczy

: 2016-03-01, 20:04
autor: Paziomal
Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)

: 2016-03-03, 19:20
autor: daw2
Aby coś powiedzieć w temacie to trzeba zobaczyć jakieś logi. Kule ma tylko BUBA

Re: Diagnoza napinaczy

: 2016-03-03, 22:50
autor: razk
Paziomal pisze:Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
Kolego a ze tak podpyyam o sonde, jak wywalilo Ci blad na vagu to po skasowaniu odrazu sie pojawial? U mnie z 2 tygodnie temu wywalilo "bank 2 s1 resistance to high". Skasowalem i z tydzien byl spokoj po czym pojawil sie ponownie. Skasowalem w niedziele i do dzisiaj nie ma. Nie wiem czy ja wymieniac.

Jaki objaw padnietej sondy? U mnie jedyne co sie zmienilo to przy bucie tak w polowie obrotomierza jest strzal (auto na chwile odpuszcza po czym ciagnoe do konca). Moze to byc przyczyna padnietej sondy przed katem?

: 2016-03-04, 20:52
autor: daw2
Ten błąd z pewnością powróci. Najlepiej wymienic obie sondy i na lata miec z głowy.

: 2016-03-05, 16:30
autor: Kierbi
Blad sondy powroci bo predzej czy pozniej sonda/grzalka sondy dostanie przerwe i papa. Ewentualnie kabelki / wtyk.
Jesli chodzi o egt to jestem w trakcie przerabiania tego tematu. Po przelutowaniu plytek chodzilo cacy przez tydzien i znowu odmowilo posluszenstwa. W limp mode wchodzi, pali jak smok, maf max 196g, boost 0,54bar i rzeczywiscie czuc delikatne falowanie "w mocy".
Bez vaga i blokow pomiarowych to ciezko o diagnoze. W bledach nie zawsze wyjdzie to co jest rzeczywista przyczyna. I masz do dyspozycji test elementow... To tak na szybko.

Re: Diagnoza napinaczy

: 2016-03-27, 12:58
autor: Paziomal
razk pisze:
Paziomal pisze:Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
Kolego a ze tak podpyyam o sonde, jak wywalilo Ci blad na vagu to po skasowaniu odrazu sie pojawial? U mnie z 2 tygodnie temu wywalilo "bank 2 s1 resistance to high". Skasowalem i z tydzien byl spokoj po czym pojawil sie ponownie. Skasowalem w niedziele i do dzisiaj nie ma. Nie wiem czy ja wymieniac.

Jaki objaw padnietej sondy? U mnie jedyne co sie zmienilo to przy bucie tak w polowie obrotomierza jest strzal (auto na chwile odpuszcza po czym ciagnoe do konca). Moze to byc przyczyna padnietej sondy przed katem?
Od wymiany nie miałem w ogóle błędu z sondy ale za to wywala uboga dawkę gdzieś mam nieszczelność w układzsie dolotowym :D

[ Dodano: 2016-03-27, 12:58 ]
Jak ogółem sprawdzacie napinacze??