Diagnoza napinaczy

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
Paziomal
Posty: 20
Rejestracja: 2012-11-02, 10:41
Lokalizacja: Imielin
Płeć:
Kontakt:

Diagnoza napinaczy

Post autor: Paziomal »

Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Aby coś powiedzieć w temacie to trzeba zobaczyć jakieś logi. Kule ma tylko BUBA
razk
Posty: 142
Rejestracja: 2012-10-04, 21:10
Lokalizacja: Chojna
Płeć:
Kontakt:

Re: Diagnoza napinaczy

Post autor: razk »

Paziomal pisze:Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
Kolego a ze tak podpyyam o sonde, jak wywalilo Ci blad na vagu to po skasowaniu odrazu sie pojawial? U mnie z 2 tygodnie temu wywalilo "bank 2 s1 resistance to high". Skasowalem i z tydzien byl spokoj po czym pojawil sie ponownie. Skasowalem w niedziele i do dzisiaj nie ma. Nie wiem czy ja wymieniac.

Jaki objaw padnietej sondy? U mnie jedyne co sie zmienilo to przy bucie tak w polowie obrotomierza jest strzal (auto na chwile odpuszcza po czym ciagnoe do konca). Moze to byc przyczyna padnietej sondy przed katem?
daw2
Posty: 154
Rejestracja: 2014-01-07, 17:11
Lokalizacja: lubaczów
Kontakt:

Post autor: daw2 »

Ten błąd z pewnością powróci. Najlepiej wymienic obie sondy i na lata miec z głowy.
Kierbi
Posty: 85
Rejestracja: 2016-02-18, 20:37
Lokalizacja: Bytów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Kierbi »

Blad sondy powroci bo predzej czy pozniej sonda/grzalka sondy dostanie przerwe i papa. Ewentualnie kabelki / wtyk.
Jesli chodzi o egt to jestem w trakcie przerabiania tego tematu. Po przelutowaniu plytek chodzilo cacy przez tydzien i znowu odmowilo posluszenstwa. W limp mode wchodzi, pali jak smok, maf max 196g, boost 0,54bar i rzeczywiscie czuc delikatne falowanie "w mocy".
Bez vaga i blokow pomiarowych to ciezko o diagnoze. W bledach nie zawsze wyjdzie to co jest rzeczywista przyczyna. I masz do dyspozycji test elementow... To tak na szybko.
Awatar użytkownika
Paziomal
Posty: 20
Rejestracja: 2012-11-02, 10:41
Lokalizacja: Imielin
Płeć:
Kontakt:

Re: Diagnoza napinaczy

Post autor: Paziomal »

razk pisze:
Paziomal pisze:Witam, czy przy padniętych napinaczach wywala błąd? Miałem problem z sondą wymieniłem zero błędów...ale czuję falowania mocy..miałem tak kiedyś jak mi poszedł elektrozawór od napinacza. Wtedy też miałem padnięty przy okazji EGT ale innego błędu nie pokazało proszę o wskazówki jestem (uczniem) więc proszę o wyrozumiałość pozdrawiam :)
Kolego a ze tak podpyyam o sonde, jak wywalilo Ci blad na vagu to po skasowaniu odrazu sie pojawial? U mnie z 2 tygodnie temu wywalilo "bank 2 s1 resistance to high". Skasowalem i z tydzien byl spokoj po czym pojawil sie ponownie. Skasowalem w niedziele i do dzisiaj nie ma. Nie wiem czy ja wymieniac.

Jaki objaw padnietej sondy? U mnie jedyne co sie zmienilo to przy bucie tak w polowie obrotomierza jest strzal (auto na chwile odpuszcza po czym ciagnoe do konca). Moze to byc przyczyna padnietej sondy przed katem?
Od wymiany nie miałem w ogóle błędu z sondy ale za to wywala uboga dawkę gdzieś mam nieszczelność w układzsie dolotowym :D

[ Dodano: 2016-03-27, 12:58 ]
Jak ogółem sprawdzacie napinacze??
ODPOWIEDZ