Audi s4 b5 błędy i śmierci olejem po rozgrzaniu silnika

Moderatorzy: buba, Mod-Team

szymekk11
Posty: 27
Rejestracja: 2015-09-18, 17:28
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć:
Kontakt:

Audi s4 b5 błędy i śmierci olejem po rozgrzaniu silnika

Post autor: szymekk11 »

Witam, mam problem ze swoją audiczką . Czuje że nie ma pełnej mocy wyskakują 3 błędy po jakimś czasie od skasowania . Wymieniana przepływka jakiś czas temu . Gdzieś ginie olej kopcić nie kopci , w zbiorniczku wyrównawczym nie ma oleju korek od oleju czyściutki płyn nie ubywa . Z samochodu po zagrzaniu śmierdzi spalonym olejem (z silnika i w środku) dekle były robione tak jak świece i cewki . Ktoś miał do czynienia z takim albo podobnym przypadkiem ?

Dodam jeszcze że samochód po mapie na 320km kręci sie do 7,5 tyś może to będzie miało znaczenie w rozwiązaniu tej zagadki :)

http://zapodaj.net/b52e73d131e16.jpg.html
Awatar użytkownika
MaDmAx
Posty: 702
Rejestracja: 2014-12-31, 19:43
Lokalizacja: Siedlce
Płeć:
Kontakt:

Post autor: MaDmAx »

wymień uszczelki napinacza http://sidmotorsport.pl/pl/s/136-uszcze ... a6-27.html + silikon beztlenowy np. elring afd 2000
szymekk11
Posty: 27
Rejestracja: 2015-09-18, 17:28
Lokalizacja: Kraśnik
Płeć:
Kontakt:

Post autor: szymekk11 »

jak sie dostać do napinacza ?
Awatar użytkownika
RooS
Posty: 443
Rejestracja: 2014-04-25, 17:02
Lokalizacja: Szczytno
Płeć:
Kontakt:

Re: Audi s4 b5 błędy i śmierci olejem po rozgrzaniu silnika

Post autor: RooS »

szymekk11 pisze:Witam, .... (z silnika i w środku) dekle były robione ...
Jak były robione to reklamuj robotę. Chyba że sam robiłeś to drugi raz masz zabawę.
Awatar użytkownika
Paziomal
Posty: 20
Rejestracja: 2012-11-02, 10:41
Lokalizacja: Imielin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Paziomal »

Ja tak kiedyś miałem, lało tez z dekielków od wałków rozrządu....pewnego razu auto mi się nawet zapaliło:p powodem były DV-ki które waliły ciśnienie w obieg i rozszczelniło mi uszczelki jak i dekielki :roll: po wymianie uszczelek i oczywiście DV-ków wszystko wróciło do normy:))
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Paziomal pisze:Ja tak kiedyś miałem, lało tez z dekielków od wałków rozrządu....pewnego razu auto mi się nawet zapaliło:p powodem były DV-ki które waliły ciśnienie w obieg i rozszczelniło mi uszczelki jak i dekielki :roll: po wymianie uszczelek i oczywiście DV-ków wszystko wróciło do normy:))

Jakim cudem z DV pod dekle mogło iść ciśnienie?
Awatar użytkownika
cys
Posty: 157
Rejestracja: 2013-02-13, 07:00
Lokalizacja: Gliwice
Płeć:
Kontakt:

Post autor: cys »

Chodzi chyba o te okrągłe dekielki z tyłu głowic.
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

na jedno wychodzi...
Awatar użytkownika
Paziomal
Posty: 20
Rejestracja: 2012-11-02, 10:41
Lokalizacja: Imielin
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Paziomal »

pawelosinski83 pisze:
Paziomal pisze:Ja tak kiedyś miałem, lało tez z dekielków od wałków rozrządu....pewnego razu auto mi się nawet zapaliło:p powodem były DV-ki które waliły ciśnienie w obieg i rozszczelniło mi uszczelki jak i dekielki :roll: po wymianie uszczelek i oczywiście DV-ków wszystko wróciło do normy:))

Jakim cudem z DV pod dekle mogło iść ciśnienie?
prez odme mi wtłaczało z tego co mi zdiagnozował (turbo Lamik)

[ Dodano: 2016-02-24, 07:07 ]
cys pisze:Chodzi chyba o te okrągłe dekielki z tyłu głowic.
tak dokładnie o te dekielki właśnie chodzi, ciśnienie mi je wywalało
Awatar użytkownika
pawelosinski83
Posty: 642
Rejestracja: 2013-03-17, 00:35
Lokalizacja: Wrocław
Płeć:
Kontakt:

Post autor: pawelosinski83 »

Moja głowa za mała na to :-D
ODPOWIEDZ