Wymiana głowic

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Wymiana głowic

Post autor: buba »

Sytuacja jest taka że prawdopodobnie wysrała się uszczelka pod głowicą/albo głowica pękła.

Podczas jazdy wywaliło temperaturę na blacie, płyn się zagotował i wywaliło korkiem od zbiorniczka.

Wcześniej nie było żadnych objawów wskazujących na uszkodzenie głowic. Auto stoi u mechanika i jeszcze sprawdzają.

I teraz mam dylemat.

Robić ten silnik na tych samych głowicach, wziąć goły słupek i przerzucić cały osprzęt, czy wywalić te głowice i wsadzić od 2.4 lub 2.8

Nie orientuje się na razie w kosztach i stąd pytanie co bardziej się opłaca. Pewnie padnie pytanie dlaczego inne głowy. Tak po prostu gdyby za rok naszła mnie ochota na dmuchawy RS4/RS6

Doradźcie coś bo jestem w kropce. :-(
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

w takim przypadku zakładaj głowice z 2,4 lub 2,8......w zasadzie inwestujesz tylko dodatkowe 500 - 800 zł więcej (czyli kwota zakupu głowic z 2,8 albo z 2,4). Niezależnie które głowice bedziesz zakładał...czy to swoje z S4 czy z 2,8 i tak musisz je remontować (około 1000zł )
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

a głowice z 2.4 lub 2.8 pasuja P&P czy trzeba cos przerabiać?

może ktoś ma na zbyciu jakieś pewniejsze bo nie chce sie wpiepszyć na minę przez allegro
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

jakbys potrzebowal oryginalnych glowic to lezy u mnie dosyc duzo ich nie potrzebnych. Chcialbym tez wam powiedziec ze wasze oryginalne mozna fajnie przerobic
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

znalazłem głowice z 2.4 AML 2000r za 400zł jeszcze siedzą na silniku

hmmm
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

Wdg mnie niepotrzebna w tej chwili ci zabawa : policz 2 x glowica+ pewnie jej remont , 2 x wymiana glowicy , 2x niezbedne czesci ( uszczelki glowicy , dekli ) , sama robote pewnie 1500 zostawisz + czesci :)
Obrazek
aw69
Posty: 1494
Rejestracja: 2010-01-27, 21:04
Lokalizacja: Zambrów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: aw69 »

no ale ma uszczelke wydmuchaną przeciez tak czy siak którekolwiek głowice bedzie zakładał to musi je remontować, mui dawac nowe uszczelki pod glowice i pod dekle. Wiec powtarzam po raz kolejny jedyny dodatkowy koszt to zakup głowic 2,4 czy 2,8.
Głowice pasują P&P jesli zakupisz z magistralą olejową smarującą wałek rozrządu od dołu. Jeśli zakupisz głowice z magistralą olejową na górze (czyli takie rurki smarujące na górze stopek) to musisz troszke podrzeźbić dekle od wewnątrz (czyli zerwać blachy osłaniające i w kilku miejscach podfrezować kątówką/dremlem)
Obrazek
Awatar użytkownika
nosb
Posty: 1370
Rejestracja: 2010-02-18, 20:20
Lokalizacja: TSK
Płeć:
Kontakt:

Post autor: nosb »

albo kupic drugi silnik :P ale dzisiaj byba to juz sie z tego wszystkiego upił :)
Obrazek
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

Głowice pasują P&P jesli zakupisz z magistralą olejową smarującą wałek rozrządu od dołu. Jeśli zakupisz głowice z magistralą olejową na górze (czyli takie rurki smarujące na górze stopek) to musisz troszke podrzeźbić dekle od wewnątrz (czyli zerwać blachy osłaniające i w kilku miejscach podfrezować kątówką/dremlem)
aw69 masz jakieś foty obrazujące te magistrale - jak konkretnie wyglądają te głowice ponieważ też będę poszukiwał i te info może się przydać. Czy może jest to jakoś rocznikowo podzielone czy np. w 2.4 są te bez rzeźby a w 2.8 trzeba przerabiać??
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Patrzysz na zdjecia i widzisz jak sa smarowane. Juz o tym pisalem dawno temu. Jak widzisz patrzac od gory wzdluz walkow rurke tzn ze musisz przerobic dekle.
Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

Nie wiem czy dobrze trafiam i o dobrym elemencie myślę to tak dla przykładu

te bez przeróbki
http://moto.allegro.pl/audi-a4-a6-a8-2- ... 77769.html

a te z przeróbką
http://moto.allegro.pl/glowica-do-audi- ... 14367.html

?
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
sportmile
Posty: 1026
Rejestracja: 2010-02-02, 18:03
Lokalizacja: ....
Płeć:
Kontakt:

Post autor: sportmile »

Najgorszy Tuning w Mieście
www.sportmile.pl
http://www.facebook.com/sportmile
tel. 792 22 44 84
bolo-s4
Posty: 375
Rejestracja: 2010-02-04, 12:57
Tytuł użytkownika: BOLO-S4
Lokalizacja: Przasnysz
Płeć:

Post autor: bolo-s4 »

Bez przeróbki dekli te dwie
DOGI
Posty: 107
Rejestracja: 2010-02-03, 22:48
Lokalizacja: Knurów
Płeć:

Post autor: DOGI »

Ok już wszystko jasne :mrgreen:
I live my life a quarter mile at a time.For those ten seconds or less I'm free nothing else matter
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

Dzięki wielkie

W poniedziałek będę wiedział coś więcej.

Powiedzcie mi czy jest możliwość żeby tak nagle wysrała się uszczelka? Wcześniej nie było żadnych objawów wskazujących na jakiekolwiek mieszanie płynu z olejem.
ODPOWIEDZ