Zaciski porsche cayenne tył ,swap pod belkę
Zaciski porsche cayenne tył ,swap pod belkę
Siema
Czy ktoś z was orientuje się jaka tarcza musi podejść pod zacisk od cayenne ( klasyczny 4 tłoczek) do Passata b5? z tył jest belka, tak samo jak w a4 b5 więc może ktoś ogarnia temat ? Przód jest w miarę jasny jeśli chodzi o swap bo jeden już robiłem ale na tył nigdy
Czy ktoś z was orientuje się jaka tarcza musi podejść pod zacisk od cayenne ( klasyczny 4 tłoczek) do Passata b5? z tył jest belka, tak samo jak w a4 b5 więc może ktoś ogarnia temat ? Przód jest w miarę jasny jeśli chodzi o swap bo jeden już robiłem ale na tył nigdy
-
peacenotwar
- Posty: 363
- Rejestracja: 2014-03-11, 19:00
- Lokalizacja: ŁDZ/WWA
- Płeć:
- Kontakt:
Kiedyś coś grzebałem w tym temacie i całkiem dobrym kandydatem na tarczę były tylne z s4 b8 330mm (Oczywiście dla s4 b5). Najlepiej weź info o szerokości i średnicy tarczy z touarega i szukaj kandydata dla belki.
Mało kto robi takie rzeczy, bo 4-tłok z tyłu jest porządnym przerostem treści nad formą dla takiej budy i rozłożenia masy. Tym bardziej dla fwd. Ważniejsza jest odporność termiczna niż mocny zacisk (nie bez powodu nawet ceramika rs6 c7 ma z tyłu jednotłoki http://www.onlineauction.com/auction/19 ... -Kit---NEW ).
Mało kto robi takie rzeczy, bo 4-tłok z tyłu jest porządnym przerostem treści nad formą dla takiej budy i rozłożenia masy. Tym bardziej dla fwd. Ważniejsza jest odporność termiczna niż mocny zacisk (nie bez powodu nawet ceramika rs6 c7 ma z tyłu jednotłoki http://www.onlineauction.com/auction/19 ... -Kit---NEW ).
Ale panowie auto jest na zloty nie tor a ten hamulec 245 z tył prawie go nie widać, sid ręczny sobie ogarnę hydrauliczny, już taki patent robił znajomy wyszło całkiem spoko a co do odpowiednika osadzenia tarczy to nie mogę się kierować offsetem tarczy bo cayenne ma 73 mm ponad w Passacie jest 45, myślałem o tarczy z golfa 4 312 mm offset nie całe 35 albo też 312 z mk5 z offsetem coś koło 45 nie pamiętam dokładnie
odświeżę temat. Udało się nam wpasować zacisk 4 tłoczkowy z Cayenne na tarczę 330 mm B8S4 dla naszego klienta. Jest bardzo ciasno, adapter jest asymetryczny (inny lewy i inny prawy) ale idzie to zrobić. Na zdjęciu ostateczny pomiar na testowym adapterze. Adaptery będą z aluminium PA9, wygląd poniżej wg projektu i zostaną anodowane na srebrno. Nie ma ręcznego, ale nie którzy go nie potrzebują.


Ostatnio zmieniony 2016-03-19, 15:07 przez albert, łącznie zmieniany 1 raz.
AKMotorsport.net - Audi Motorsport Parts

