RS4 B5 3.0 TUNETEC
RS4 B5 3.0 TUNETEC
było - Rs6 C5 avant 2004 511hp/719Nm
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2016-05-13, 09:27
- Lokalizacja: Beskidy
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: 2015-04-04, 13:42
- Lokalizacja: Cze-wa
- Płeć:
- Kontakt:
-
- Posty: 184
- Rejestracja: 2012-08-02, 22:02
- Tytuł użytkownika: Arek_HB
- Lokalizacja: Bremen/Ger
- Płeć:
- Kontakt:
no nie wiem, z tego co wiem nie ma zbyt duzo 2.7 bitow zrobionych na ponad 1000 koni. ja osobiscie znam 2 ktore bez podtlenku tyle wykrecily. Wiec wydaje mi sie ze wbrew pozorom nie jest wcale tak latwo wykrzesac taka moc z tego silnika. no ale moze wypowiedza sie inni ktorzy Maja wieksza wiedze na temat modyfikacji tego silnika.Gniot91 pisze:hmm ponad 100k ojro to już na r8 styka, ale tutaj z drugiej strony gość ma coś unikalnego. W Polsce wcale by nie zrobił gorzej a napewno polowe taniej, może nawet i lepiej bo fachowców nie brakuje :P
a czy duzo taniej by wyszlo? no nie wiem. sama obrobka silnika na 3.0 zeby miala rece i nogi to juz duzy koszt, a gdzie reszta? :D z reszta samochod jezdzi od lat i nie jest oszczedzany, wiec to tez jakis wyznacznik jakosci roboty chyba:D
jakiś rolls royce?MaDmAx pisze:[url=http://images78.fotosik.pl/611/9b03f294de58b676.jpg]Obrazek[/URL]
pamiętacie to auto ?

WO LNE S4
0-100 2,3s
100-200 4,1s
0-100 2,3s
100-200 4,1s
Nie wiem czy to można nazwać autemMaDmAx pisze:[url=http://images78.fotosik.pl/611/9b03f294de58b676.jpg]Obrazek[/URL]
pamiętacie to auto ?
