Strona 1 z 3

Słabe doładowanie

: 2015-07-08, 23:22
autor: alek
Witam jak w temacie. Jest problem z niskim ciśnieniem. Auto kupiłem z softem i wcale bym się nie zdziwił jakby był felerny. Wszystkie gumy zostały wymienione na silikonowe. Odma cała też zrobiona na nowo. Dv aluminiowe rozkręcane. W aucie też falują obroty na jałowym biegu. Ostatnio zaczęło dymić na postoju. Prawdopodobnie Egt jeden jest dupnięty. Po niżej wklejam linki do logów.
http://s16.postimg.org/v7xgdqcn9/LOGI_002_004_115.jpg
http://postimg.org/image/4zmbocsjl/

: 2015-07-08, 23:54
autor: kurpiu
Hej to sa logi praktycznie seryjnego silnika. Co niezmienia faktu ze brakuje doladowania i to duzo.
Albo gdzies jest zajebista nieszczelnosc.
Ale na poczatku sprawdz czy gruszki WG pracuja jak nalezy bo wydaje mi sie ze co najmniej jedna niedziala i jest otwarta caly czas.

: 2015-07-09, 11:50
autor: martin s4
n75 sprawny?

: 2015-07-09, 14:43
autor: buba
Chyba przepływka padła

: 2015-07-09, 20:51
autor: alek
Sorry ale się dupłem. Wkleiłem dwa razy te same logi.
Tu są miedzy innymi z EGT http://s17.postimg.org/sx9vuiz33/LOGI_112_033_020.jpg

[ Dodano: 2015-07-09, 20:51 ]
Cięgna gruszek ruszają się.

: 2015-07-10, 07:41
autor: RADEK1985
Sprawdz szczelnosc układu i dvki czy napewno trzymaja jakies błedy ??? wywala\?

: 2015-07-10, 12:42
autor: alek
Jest zero błędów. Układ był pompowany. Znalazłem na stronie jak to zrobić. Jedni mówią że się nie da. Ja zlokalizowałem nieszczelność w ten sposób i ją usunąłem. Ale dalej brak mocy. Dmuchałem w dv i nic nie przepuszczają. Na logu widać że jeden EGT ma jedną wartość tak ma być? Nie zmienia się wcale.

: 2015-07-10, 14:51
autor: emay
odepnij MAF i sprawdz czy sie poprawilo.

: 2015-07-10, 17:29
autor: RADEK1985
jak jest skopany to tak bedzie podmien je stronami i zobaczysz co sie dzieje .. a maf i n75 sprawne masz ?

: 2015-07-10, 17:39
autor: daniel.c
Komp jest 551c, więc nie pokaże odczytu live EGT na 112.
Sterownik w ogóle wypluwa jakieś kody błędów?

: 2015-07-10, 23:37
autor: alek
W jakim sensie podmienić je stronami. Lewy z prawym? Idzie na jakimś kanale sprawdzić EGT? Nie ma żadnych błędów właśnie. Jedyne co to, że nie potrafi się połączyć z ABS, pompa jest walnięta. Jak by ktoś miał Pompę do przedliftowej s4 z chęcią kupię.

[ Dodano: 2015-07-10, 23:37 ]
N75 był sprawdzany testem przez komputer i cykał. Idzie w jakiś inny sposób sprawdzić czy jest sprawny?

: 2015-07-11, 08:02
autor: RADEK1985
podmienic dac inny 100% sprawny

: 2015-07-13, 21:41
autor: alek
Przepływka odpięta i zero poprawy. Wręcz przeciwnie bardziej obroty falowały.

[ Dodano: 2015-07-13, 21:41 ]
Idzie log zrobić N75?

: 2015-07-21, 10:07
autor: metyoo
118 grupa

: 2015-07-31, 19:35
autor: alek
Zrobiłem logi z kanału 118. Pierwszy był na 3 biegu. Drugi na biegu 4. Zostały założone nowe DV, jednak stare były nieszczelne. Padł N75? Robiliśmy próbę z kompresorem czy puszcza i nie puszczał. Na N249 sprawdziliśmy opór i wyszło 25. Z tego co czytałem to tak ma być.
http://s2.postimg.org/uwcm5cps9/LOG_1_002_115_118.jpg
http://s11.postimg.org/lbqj0rfyr/LOG_2_002_115_118.jpg

[ Dodano: 2015-07-31, 19:35 ]
N75 został wymieniony na nowy. Zero poprawy.
Jakieś sugestie co dalej robić?