Strona 1 z 3
					
				Słabe doładowanie
				: 2015-07-08, 23:22
				autor: alek
				Witam jak w temacie. Jest problem z niskim ciśnieniem. Auto kupiłem z softem i wcale bym się nie zdziwił jakby był felerny. Wszystkie gumy zostały wymienione na silikonowe. Odma cała też zrobiona na nowo. Dv aluminiowe rozkręcane. W aucie też falują obroty na jałowym biegu. Ostatnio zaczęło dymić na postoju. Prawdopodobnie Egt jeden jest dupnięty.  Po niżej wklejam linki do logów. 
http://s16.postimg.org/v7xgdqcn9/LOGI_002_004_115.jpg
http://postimg.org/image/4zmbocsjl/ 
			
					
				
				: 2015-07-08, 23:54
				autor: kurpiu
				Hej to sa logi praktycznie seryjnego silnika. Co niezmienia faktu ze brakuje doladowania i to duzo.
Albo gdzies jest zajebista nieszczelnosc.
Ale na poczatku sprawdz czy gruszki WG pracuja jak nalezy bo wydaje mi sie ze co najmniej jedna niedziala i jest otwarta caly czas.
			 
			
					
				
				: 2015-07-09, 11:50
				autor: martin s4
				n75 sprawny?
			 
			
					
				
				: 2015-07-09, 14:43
				autor: buba
				Chyba przepływka padła
			 
			
					
				
				: 2015-07-09, 20:51
				autor: alek
				Sorry ale się dupłem. Wkleiłem dwa razy te same logi.
Tu są miedzy innymi z EGT 
http://s17.postimg.org/sx9vuiz33/LOGI_112_033_020.jpg 
[ Dodano: 2015-07-09, 20:51 ]
Cięgna gruszek ruszają się.
 
			
					
				
				: 2015-07-10, 07:41
				autor: RADEK1985
				Sprawdz szczelnosc układu i dvki  czy napewno trzymaja  jakies błedy ??? wywala\?
			 
			
					
				
				: 2015-07-10, 12:42
				autor: alek
				Jest zero błędów. Układ był pompowany. Znalazłem na stronie jak to zrobić. Jedni mówią że się nie da. Ja zlokalizowałem nieszczelność w ten sposób i ją usunąłem. Ale dalej brak mocy. Dmuchałem w dv i nic nie przepuszczają.  Na logu widać że jeden EGT ma jedną wartość tak ma być? Nie zmienia się wcale.
			 
			
					
				
				: 2015-07-10, 14:51
				autor: emay
				odepnij MAF i sprawdz czy sie poprawilo.
			 
			
					
				
				: 2015-07-10, 17:29
				autor: RADEK1985
				jak jest skopany to tak bedzie podmien je stronami i zobaczysz co sie dzieje .. a maf i n75 sprawne masz ?
			 
			
					
				
				: 2015-07-10, 17:39
				autor: daniel.c
				Komp jest 551c, więc nie pokaże odczytu live EGT na 112.
Sterownik w ogóle wypluwa jakieś kody błędów?
			 
			
					
				
				: 2015-07-10, 23:37
				autor: alek
				W jakim sensie podmienić je stronami. Lewy z prawym? Idzie na jakimś kanale sprawdzić EGT? Nie ma żadnych błędów właśnie. Jedyne co to, że nie potrafi się połączyć z ABS, pompa jest walnięta. Jak by ktoś miał Pompę do przedliftowej s4 z chęcią kupię. 
[ Dodano: 2015-07-10, 23:37 ]
N75 był sprawdzany testem przez komputer i cykał. Idzie w jakiś inny sposób sprawdzić czy jest sprawny?
			 
			
					
				
				: 2015-07-11, 08:02
				autor: RADEK1985
				podmienic dac inny  100% sprawny
			 
			
					
				
				: 2015-07-13, 21:41
				autor: alek
				Przepływka odpięta i zero poprawy. Wręcz przeciwnie bardziej obroty falowały. 
[ Dodano: 2015-07-13, 21:41 ]
Idzie log zrobić N75?
			 
			
					
				
				: 2015-07-21, 10:07
				autor: metyoo
				118 grupa
			 
			
					
				
				: 2015-07-31, 19:35
				autor: alek
				Zrobiłem logi z kanału 118.  Pierwszy był na 3 biegu. Drugi na biegu 4. Zostały założone nowe DV, jednak stare były nieszczelne. Padł N75? Robiliśmy próbę z kompresorem czy puszcza      i nie puszczał. Na N249 sprawdziliśmy opór i wyszło 25. Z tego co czytałem to tak ma być. 
http://s2.postimg.org/uwcm5cps9/LOG_1_002_115_118.jpg
http://s11.postimg.org/lbqj0rfyr/LOG_2_002_115_118.jpg 
[ Dodano: 2015-07-31, 19:35 ]
N75 został wymieniony na nowy. Zero poprawy. 
Jakieś sugestie co dalej robić?