Panowie ,taka sytuacja ,od dłuższego czasu dymi mi po odpaleniu na zimnym,lekko kuleje jakby nie łapał na wszystkie cylindry...
jak mu lekko dodam gazu ze 2-3 razy to obroty sie stabilizują ale
dymienie ustaje dopiero jak sie dobrze zagrzeje ,moc,temperatura i reszta raczej w normie..
wymieniłem świece ,cewki bo na kompie pokazywało wypadanie zapłonu...
i dalej dymi...
ubywa troche płynu ,szczególnie jak dostanie w dupe,,przy okazji widać że komora silnika jest czasem pokropiona płynem chłodniczym i czuć go w aucie...
najpierw myślałem że to jakaś nieszczelność w układzie chłodzenia ,że gdzieś kapie z rury ale coś mnie sie wydaje że to uszczelka mogła pójść...
na początku myślalem ze to uszczelniacze ale wtedy chyba jeszcze nie było objawu ubywania płynu...
zamówiłem sobie na allegro tester szczelności układu chłodzenia (rurka z płynem co to sie odbarwia w kontakcie ze spalinami),
http://allegro.pl/tester-szczelnosci-us ... 74204.html
więc może się we wtorek okaże....
I mam takie pytanko jaki jest przybliżony koszt wymiany uszczelek pod glowicami i co przy okazji jeszcze standardowo warto zmienić ??
Chodzi mi o calkowite koszty robocizny z cześciami.
pozdro
RS6 C5 Dymi ,kuleje na zimnym... uszczelka poszła ??
Osobiście przy zwalaniu głowic pokusił bym się o ich regenerację (wymianę prowadnic uszczelniaczy , montaż większych gniazd i zaworów wydechowych). Właśnie wytargałem motor i widzę ze w kanałach zalega sporo syfu, także czeka mnie dziś czyszczenie. Niestety nie mam czasu teraz na remont głowic więc za pół roku powtórka z rozrywki.
Pozdrawiam
Pozdrawiam

Szczerze mówiąc jakoś o nim zapomniałem bo nigdy u niego auta nie robiłem,,ale podjade jutro pogadac ,dziękidark79 pisze:rozmawiales z Arkiem z pitstop?? 510266628

[ Dodano: 2015-07-19, 21:14 ]
Arek na urlopie ale jego brat Tomek posprawdzał auto..
1.to co znalazl i naprawił to zetknięte kable przy kostce od sondy
2.spękany zbiorniczek wyrównawczy wymieniony na nowy.
3.na 6 cylindrze skakało nietypowo napięcie -wymieniona cewka....
pozatym żadnych wycieków nie znalazł,,
ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach równo 11,
zajrzał kamerką w cylindry i mówi ze nie ma oznak wypłukania przez wodę...
to tyle co dało sie sprawdzić....
drugi dzien przy odpalaniu nie kuleje i nie dymi ,płyn narazie w normie,,,,zatem teraz obserwacja...