Problem ze skrzynia a6 c5 4,2 v8

4.2 V8 T / 5.0 V10 / 5.2 V10 / 4.0 V8 T

Moderatorzy: buba, Mod-Team

Awatar użytkownika
igore36
Posty: 118
Rejestracja: 2010-08-07, 14:36
Lokalizacja: Głogów
Płeć:
Kontakt:

Problem ze skrzynia a6 c5 4,2 v8

Post autor: igore36 »

Sprawa wyglada tak, ze na DRIVE przy starcie gwaltownym skrzynia nie wie co zrobic i mega szarpie jakby ktos w bude mlotem uderzyl.
Na zmianie recznej ten problem nie wystepuje.
Wg mnie to uszkodzony sterownik skrzyni.. dobrze mysle? skrzynie na Drive nie wie co robic, mieli biegami az po chwili wrzuci 1 i szarpnie..
Jesli uszkodzony jest steronik to mozna go programowa? naprawic? widze, ze ceny za sterownik do a6 4,2 kosmos..
Prosze o pomoc
Mania
Posty: 89
Rejestracja: 2014-06-16, 23:32
Lokalizacja: Łęczna
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Mania »

Jeśli masz garaż i sterownik jeszcze nie jest w stanie agonalnym to można go wyczyścić. Jak go rozebrać masz tu:
http://www.passatworld.com/forums/b5-in ... d-diy.html
http://www.e46fanatics.com/forum/showth ... p=14502242
To są turtoriale do 5hp19, ale podobnie to wygląda w Twojej 5hp24.
Koszt całej imprezy to olej (Mobil LT71141) + filtr oleju (ORI) + nowa uszczelka miski (ORI) - czyli niecałe 400zł i pół dnia pracy. Jedynie przy składaniu do kupy trzeba uważać, aby wszystko tak samo złożyć.
ODPOWIEDZ