zmniejszenie podstereowności w naszych esach

Moderatorzy: buba, Mod-Team

1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

zmniejszenie podstereowności w naszych esach

Post autor: 1kowal1 »

pytanie do znawców
co trzeba zrobić w naszych eskach,aby zmniejszyć tą podsterowność w zakrętach??
jakieś dobre zawieszenie?
i jak się ma np zeszperowanie-ktoś już próbował w tym temacie się zagłębić
czy audi V8 tylny most ma zeszperowany,bo gdzieś wyczytałem, że wkładają go do S2 aby poprawić trochę trakcję w zakrętach-jeżeli to prawda da rade tak np. zrobić w naszych S4?
czy może od czegoś innego(tańszym sposobem niż nowe dedykowane szpery :-) )
Awatar użytkownika
SID
Posty: 4747
Rejestracja: 2010-01-27, 18:39
Tytuł użytkownika: 4 x Turbo
Lokalizacja: Rzeszów
Płeć:
Kontakt:

Post autor: SID »

tanszego :-P
wywalic akumulator do tyłu
jezdzic z pustym zbiornikiem plynu na szybe
jezdzic z zaladowanym bagaznikiem :-D
lub omijac zakrety
Obrazek
Awatar użytkownika
buba
Posty: 4155
Rejestracja: 2010-09-21, 10:19
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: buba »

glownym problemem jest ciezki silnik, jedyne rozwiazanie to jezdzic z pustakami w bagazniku ;-)
BKMM
Posty: 270
Rejestracja: 2010-03-14, 18:33
Lokalizacja: Poznań
Płeć:
Kontakt:

Post autor: BKMM »

i tu ujawnia się delikatna przewaga avantów :mrgreen: choć sam jeżdżę bez koła zapasowego bez rolety i bez siatki, żeby było ogólnie lżej :lol:
JohnyBI
Posty: 122
Rejestracja: 2010-02-01, 22:25
Tytuł użytkownika: A6-duży komforcik
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Post autor: JohnyBI »

A6 tego problemu nie ma.Ale za to ma innych w h..!
JohnyBI
deSigner
Posty: 629
Rejestracja: 2010-02-04, 17:16
Lokalizacja: VarszaVka
Płeć:

Post autor: deSigner »

JohnyBI pisze:A6 tego problemu nie ma.Ale za to ma innych w h..!
Dokładnie to samo zauważyłem, S6 jechało jak po szynach, a RS jest nerwowy i trudniej nad nim zapanować, czasem czuję się jakbym jeździł autem z napędem na jedną oś :-(
The Rice Power
1kowal1
Posty: 164
Rejestracja: 2010-08-02, 13:08
Lokalizacja: OLSZTYN
Płeć:
Kontakt:

Post autor: 1kowal1 »

SID pisze:wywalic akumulator do tyłu
miałem tak w 200sx ale dlatego ,że się nie mieścił pod maską :-D
a z mostem od audi V8 ktoś coś słyszał?
g69
Posty: 6
Rejestracja: 2013-12-13, 16:21
Lokalizacja: południe
Kontakt:

Post autor: g69 »

JohnyBI,

S4 jest często przez niektórych krytykowana własnie za podsterowność,tutaj czytam własnie,że tez ten problem jest obecny a A6 c5 niby mniej podsterowna. Szukam jakiegoś Audi Q z 2.7bit pod maska i waham sie pomiedzy s4 a a6c5 z bit pod maska. Jakie sa minusy a6 względem s4b5 jak juz kolega JohnyBI o tym wspomniał... poza masa i oczywistymi wzgledami z uwagi na wielkość obu aut? Jakies typowe słabości a6 bit?
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Zeby nie otwierac nowego tematu i nie zasmiecac forum podepne sie pod ten :-)
Chcialem poprawic ogolna trakcje, przyczpnosc mojej s4 sedan. Puerwsza zmiana byly opony z polki premium - Goodyear f1 asymetric . Juz na standardowym zawieszeniu czulem roznice kolosalna w przeciwienstwie do opon falken . Nastepnie chcialem jeszcze poprawic trakcje i zniwelowac kolysanie sie auta na zakretach. Kolejnym krokiem bylo nowe zawieszenie gwintowane h&r i efekt piorunujacy ! Auto stalo sie ulubiencem zakretow - poprostu kazde wieksze rondo bylo moje :-) ... No i jeszcze chialem poprawic i na koniec zakupilem nowe najgrubsze stabilizatory h&r na przod i tyl . I co ?? Zaskoczenie - auto stalo sie bardzo mocno nadsterowne i przy tym troche bardziej podsterowne , na parkingu moge zarzucic smialo tyl i zrobic cos w podobie do bmw ! Jestem zdziwiony nale coz myem ze bedzie troche inaczej. Czy ktos juz przerabial cos podobnego zmieniajac stabilizatory ?
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

może głupie pytanie, ale czy te stabilizatory wymagają regulacji czy to po prostu p&p?
Andrzej
Awatar użytkownika
RRyb
Posty: 1151
Rejestracja: 2013-05-25, 18:11
Lokalizacja: Pruszków
Płeć:
Kontakt:

Post autor: RRyb »

Nadsterowne i podsterowne jednocześnie?
Sprawdzanie szczelności układu podciśnienia (PW)
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Tak przod jest z regulacja , tyl p&p
Dla upewnienia sie ustawilem zbieznosc i nadal to samo. Tak przod ma troszke wielsza tendencje do uciekania na zakretach a tyl poprostu mozna zarzucic bokiem i lecisz w podobie do auta na tyl naped. Na deszczu bez esp wjedziesz w wieksza wode to tyl plywa na lewo , prawo . Jechalem z 120 na autostradzie w ulewe i auta wpadlo mi w poslizk ! Poczulem to pierwszy raz w quattro. Ktos mi mowil ze z tylem mozna szybko przesadzic bo jest lekki a teraz wszystko jest sztywne . Tylko dlaczego h&r cos takiego robi jesli to dziala w ten sposob, czyzby oni tego nie testowali na torze ?
Awatar użytkownika
Rydel
Posty: 274
Rejestracja: 2013-06-26, 10:29
Lokalizacja: Łódź
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Rydel »

czyli jest bardziej nadsterowny ale też przód się zachowuje gorzej, tak? Bo jeżeli tak to w sumie średnio, ogranicza bezpieczeństwo o ile można o nim mówić zapierdalając :mrgreen:
Andrzej
Awatar użytkownika
Savo
Posty: 341
Rejestracja: 2013-05-11, 00:25
Lokalizacja: Pila
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Savo »

Dokladnie . Musze wyrzucic tyl h&r wsadzic standard i zobaczyc co bedzie sie dzialo
Awatar użytkownika
Wojt3q
Posty: 794
Rejestracja: 2014-01-14, 17:00
Lokalizacja: z Garażu
Płeć:
Kontakt:

Post autor: Wojt3q »

takie zestawienie jak Ty założyłes no niestety nie ma sensu w aucie którym normalnie się śmiga . Z tym tyłem jak najbardziej tak się dzieje bo auto jest ku...sko sztywne i chodzi jak BMW ale tego co opisywałes w kałużach to nie odczułem . a zamiatnie jest fajne bo można nie jednego kozaka w BMW zaskoczyć
ODPOWIEDZ