Swap 2.7 układ chłodzenia silnika i webasto

Moderatorzy: buba, Mod-Team

tommeek
Posty: 5
Rejestracja: 2014-11-18, 03:26
Lokalizacja: Puławy
Płeć:
Kontakt:

Swap 2.7 układ chłodzenia silnika i webasto

Post autor: tommeek »

Mam problem z wężami wodnymi po swapie silnika. Autko wyposażone było w webasto i chciałbym żeby zostało. Normalnie to podłączenie nagrzewnicy jest oczywiste dwa węże z tyłu silnika do ściany grodziowej(stojąc przodem do auta ten po lewo to zasilanie a po prawej powrót z nagrzewnicy). Jednak sprawę komplikuje zawór trójdrożny(trójdrogowy zwał jak zwał).
Obrazek

Jeśli dobrze rozkminiłem zasilanie nagrzewnicy w B5 to króciec po lewej z tyłu silnika(stojąc przodem) jest zasilajacy, a ten po prawej powrotny z nagrzewnicy :?: :-P

To powinno wyglądać to mniej wiecej tak...
Obrazek

Tylko z zrobić z tym wężem co wchodzi w rurę wodną z powrotu nagrzewnicy i z tym trójnikiem na dole obrazka.

Bo straszne małso maślane teraz wyszło bo płyn po nagrzewnicy wchodzi w gorący....bez sensu to wyszło :-) :-) Jak to zgrać wszystko bo w etce brak schematów ogrzewania postojowego.
ODPOWIEDZ