Strona 1 z 6

Hamulce do S4 B5

: 2014-11-25, 18:50
autor: Lukas1976
Dla większości z Was pewnie temat prosty jak drut
ale ja się już pogubiłem...
Nie zamierzam latać na tor ale wk....a mnie, że seria ledwie bździ i to jak pedał bedzie prawie wypchnięty przez dziurawą podłogę- pierwszy raz mam auto które przyspiesza ale producent zapomniał o heblach a i spadochronu w bagażniku nie dał...
Czy warto montować z S4 B6?
Czy warto montować z Rs4 B5?
Jeśli nie to co wychodzi najtaniej?
Nie interesują mnie hamulce wiercone ale tarcze nacinane i owszem, musi być p&p,
koła mam 8x18 ET35
Może ktoś próbował różne opcje i opisze wrażenia z hamowania?...:):)

A może ktoś przeszedł już stage 1 , ma teraz stage 2 i coś tam zalega w garażu żebym mógł popróbować?

: 2014-11-25, 19:18
autor: RooS
Najtaniej kup od nosba pakiet 360 przód od a8 d3, a tył na początek tarcza 300 i adapter od sida (+zabawa z linką ręcznego).

: 2014-11-25, 19:21
autor: Lukas1976
Tyle, że doczytałem się iż pakiet Nosba mocno poszerza (13mm)
A ja nie mam wiele luzu między kołem a błotnikiem, a i zawieszenie raczej miękkie...

: 2014-11-25, 20:22
autor: Paweł123
Siemka przerabiałem ten temat:) najpierw zjarałem serię nie raz! :mrgreen: . Puźniej wskoczył zestaw z rs4 b5 i znikł problem zjaranych hebli poprawa ogromna w hamowaniu!!! Aaaaale od zawsze chorowałem na zestawik z prosiaka i się w końcu doczekałem udało się zdobyć zaciski nowe tarcze itp - itd. :-D Podsumowując auto w zasadzie seria fimic wydech + mocny soft zestaw z rs4 w zupełni styka i nawet fajnie wygląda (w porównaniu do serii) z zaciskami porsche jakiejś wielkiej różnicy nie widziałem w hamowaniu ale mega wygląd jest na żywca robi wrażenie :lol: ale kaski trochę trzeba wydać. Jak się czujesz finansowo to ładuj lans:) jak nie to mam jeszcze zestaw z rs-a :roll:

: 2014-11-25, 20:56
autor: luk448
No to wrzucaj 330 tarcze i zacisk 6 tlok z prosiaka.Pasuje pod seryjna felge z s4.Do przerobki kosmetyka

: 2014-11-25, 21:01
autor: Lukas1976
Od czego dokładnie szukać zacisków?

: 2014-11-25, 21:30
autor: RRyb
możesz też od touarega 3.6 na USA szukać tam jest 4tłok + tarcza 330mm

: 2014-11-25, 23:45
autor: SID
masz 18" więc 6-cio tłok Brembo z Q7, Touareg, Cayenne 18"
tarcze 345mm, przewody, śruby, klocki i latasz
na allegro zaciski 700-1300 zl para

: 2014-11-25, 23:49
autor: quattrobokiem
podepnę sie pod temat :) Panowie jakie tarcze na przod polecacie pod oryginalne zaciski?

: 2014-11-25, 23:54
autor: SID
quattrobokiem pisze:podepnę sie pod temat :) Panowie jakie tarcze na przod polecacie pod oryginalne zaciski?
nic nie pomoże, seryjne zaciski jeśli jeszcze działają są kupa, klocki serię 321mm szybko zagotują

: 2014-11-25, 23:59
autor: quattrobokiem
chce zostawic moja eSke na oryginalnych felgach Avus 17. na jakie hamulce najlepiej wymienic?

: 2014-11-26, 07:20
autor: luk448
quattrobokiem, pod seryjnego Avusa pakuj 6 tłokowe z Prosie o oznaczeniu 17 zl/zr i tarcze 330.pasuje p&p prawie. Zostaje tylko kosmetyka do przeróbki. Lekkie splanowanie uszow zacisków o ok 1,5mm i zeszlifowanie zwrotnic . I będzie to i wyglądać i hamowac

: 2014-11-26, 08:52
autor: nitro20
Z dostępnością tych zacisków jest chyba trochę problem ?

Raz widziałem je na allegro, ale jak chajs na nie był to już ich nie było...

Oprócz tych oznaczeń to można je jakoś inaczej poznać ?

Czasami ludzie nie wiedzą co mają.

Ewentualnie w których wersjach q7/touarega były one montowane, to było do konkretnego silnika czy jak ?

: 2014-11-26, 09:35
autor: luk448
Raczej się pojawiają na allegro. cenowo to roznie. ja c ba płaciłem coś koło 1200.Maja oznaczenia. 17 zl i 17 zr. Poznasz je po tych symbolach i po ilości tloczkow.

: 2014-11-27, 16:57
autor: Lukas1976
Na szybko zamontuję przód od Rs4 b5...
Czy mogę narazie zostawić tył przedliftowy, czy powinienem i tył od razu zminiać bo będzie np. za słaby w stosunku do przodu?