Dodatkowe alarmy/zabezpieczenia Audi B5
Dodatkowe alarmy/zabezpieczenia Audi B5
Witam Was,
Macie jakieś niefabryczne zabezpieczenia przed kradzieżą?
W co według Was najlepiej zainwestować?
Pozdrawiam
Kornetto
Macie jakieś niefabryczne zabezpieczenia przed kradzieżą?
W co według Was najlepiej zainwestować?
Pozdrawiam
Kornetto
Z własnego doświadczenia - chałupnicze metody są najskuteczniejsze, jak masz hajs to śledzenie auta typy lojack załatwia zazwyczaj sprawę.
Co do chałupniczych metod to każdy sobie, nikt Ci raczej nie napisze co i jak publicznie bo to strzałw stopę :)
Co do chałupniczych metod to każdy sobie, nikt Ci raczej nie napisze co i jak publicznie bo to strzałw stopę :)
www.zeszwajcarii.pl - sprowadzamy auta ze szwajcarskich ubezpieczalni.
a kto by brał takie stare rupiecie ? :)
generalnie to trzeba mieć wykupione porządne AC - nic lepiej nie chroni bo czasami jak ktoś chce dźwignąć furę to takich szkód narobi że lepiej żeby ją zabrał niż żeby miała do ciebie wrócić :)
miałem tak z focusem - facet wiązkę poprzecinał że miesiąc elektryk nie mógł dojść jak to polutować a złamana blokada kierownicy, uszkodzona podsufitka i wgnieciony dach ? (nogami się ponoć zapierał) szyba, zamek...masakra
generalnie to trzeba mieć wykupione porządne AC - nic lepiej nie chroni bo czasami jak ktoś chce dźwignąć furę to takich szkód narobi że lepiej żeby ją zabrał niż żeby miała do ciebie wrócić :)
miałem tak z focusem - facet wiązkę poprzecinał że miesiąc elektryk nie mógł dojść jak to polutować a złamana blokada kierownicy, uszkodzona podsufitka i wgnieciony dach ? (nogami się ponoć zapierał) szyba, zamek...masakra
sarkazm od hejterstwa dzieli bardzo cienka nić...ale dzieli :)
@Nosb
to prawda:) im wiecej niespodzianek, tym lepiej..
Kiedys do swojej a4b5 udało mi sie kupic sprytną obudowe do ECU
zakładało sie to pod pokrywę, bezposrednio na ECU i zamykało solidnie twardą kłódką ;)
"sprytność" tej obudowy polegała na tym, ze nie było mozliwosci odpięcia przewodów od ECU czyli w zasadzie odpadała mozliwosc podmiany kompa..
Nawet mając kluczyk do kłódki nie było tak na wprost tego zdjąć..
fikusny kluczyk, kłódka w zasadzie monoblock..
u siebie w TDI odpiąłęm cz. połozenia wałka i wału - cięcie zrobiłem w ECU, sterowanie radiowo.. w zasadzie bezobsługowy temat nie licząć wymiany baterii CR..
Dodatkowo, gdy transponder miałem w dokumentach - nigdy nie dałem rady odjechać bez kwitów ;)
pzdr.
assist
to prawda:) im wiecej niespodzianek, tym lepiej..
Kiedys do swojej a4b5 udało mi sie kupic sprytną obudowe do ECU
zakładało sie to pod pokrywę, bezposrednio na ECU i zamykało solidnie twardą kłódką ;)
"sprytność" tej obudowy polegała na tym, ze nie było mozliwosci odpięcia przewodów od ECU czyli w zasadzie odpadała mozliwosc podmiany kompa..
Nawet mając kluczyk do kłódki nie było tak na wprost tego zdjąć..
fikusny kluczyk, kłódka w zasadzie monoblock..
u siebie w TDI odpiąłęm cz. połozenia wałka i wału - cięcie zrobiłem w ECU, sterowanie radiowo.. w zasadzie bezobsługowy temat nie licząć wymiany baterii CR..
Dodatkowo, gdy transponder miałem w dokumentach - nigdy nie dałem rady odjechać bez kwitów ;)
pzdr.
assist

